vauvamaha!

Mulla mitattiin tänään ekaa kertaa sf-mitta ja juuri samoissa mitoissa on masu nyt kuin esikoista odottaessa :D. Eli yläkäyrän yläpuolella menee mulla mitat vissiin taas sinne loppupuolelle raskautta kunnes masun kasvu loppuu ja pääsen keskikäyrällä :)
 
Emmmmi I feel you (:
Kuin myös. Mutta nyt tuntuu selkeästi olemisessa, että vatsa on lähtenyt nopeampaan kasvuun. Lyhyessä ajassa alkanut vaatteet olemaan tiukempia ja en usko, että kauaa voi peitellä.
 
a20bebccd31dc87083ea2785b9bbc63d
Eilinen aamumasu rv 20+4.
 
Nättejä mahoja. Mun maha on niin iso, et äiti ja käly vitsaili et sielt tulee varmaa 6-kilonen poika :grin Varsinkii ku omal äitillä poikamahat on ollu tosi pieniä, mut musta oli ollu iso maha.
 
Itse vähän järkytyin ku oltiin meen salin Avoimien Ovien päivillä ja siellä porukka tilaili vaatteita ja mittaili kokoja.. Noh.. Ajattelin samal, et iha huvin vuoks mittaan mahan ympäryksen.. 108cm :wideyed: enne raskautta muistaakseni 88.. Ja tuona mittauspäivänä oli 21+0 ..
 
Mä en oo muuten ees nyt älynny mittailla mahanympärystä tai muitakaa mittoja paitsi niitä mitä tarvi liivien tilailuun.
 
Myös mulla on maha ottanut älyttömän kasvuspurtin. Vielä joskus 20+ ei huomannut mitään, ja nyt 23+ ei voi enää erehtyä, etureppu on ihan selkeästi näkyvissä. Tuoretta kuvaa ei tosin ole.
 
Pitihän se munkin kun kaikki muutkin. Lähtöä en muista tarkkaan, kun ei oo tapana mittailla, mutta veikkaan 70-75. Nyt mittanauha näytti 89 cm. Jaiks!
 
Takaisin
Top