vauvamaha!

Keskustelun 'Laskettu aika tammikuussa 2016' aloitti Pinni87, 22 kesä 2015.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Marianne81 Näppärä viestien naputtelija

Ai joo, tänään poksahti! Rv 26+0. Meinaa moiset unohtua arjen pyörityksessä :D
    • Tykkään Tykkään x 5
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  2. laurajm Jostain jotain jo tietävä

Hahha, eli taas se kultanen keskitie olis kaikista parhain :wink toivotaan, että mulle ny mahaa ilmestyis edes jonkun verran ja teillä jolla on jo iso masu ni sit vähä kasvu rauhottuis loppua kohden :D
  3. Aphrael Päivystävä dosentti Tammikuunmammat 2016

Laurajm, Mulla oli tuollainen esikoista odottaessa vielä rv 25. Mutta kyllä se kasvoi ihan kunnon vauvamahaksi kuitenkin lopulta. Tosin taisi olla loppuvaiheessa saman kokoinen mitä tästä kolmannesta on jo nyt rv 23+ :wink
  4. Sinnna Kommentoinnin ninja Tammikuunmammat 2016

Jännä miten moni sanoo, että toisen kohdalla maha kasvaa nopeammin. Mikäköhän siihenkin syynä?
    Mä hartaasti toivon, että maha ei kasvaisi kovin suureksi kun olen niin vähällä (ja tosi pikkasella) päässyt tähän 25 viikolle asti, mutta tuskimpa vain. Tuntuu selvästi kasvu nyt ja tänään huomasin hailakakkaan viivan mahassa, ihmeellistä tämä esikoisen raskaus kun kaikki on niin uutta.
  5. Aphrael Päivystävä dosentti Tammikuunmammat 2016

Nopeampaan mahan kasvuun taitaa olla syynä se, että kroppa on jo kerran tehnyt sen työn (venyttänyt nahan ja lihakset, nostanut kohdun oikeaan asentoon jne) niin onnistuu toisella kerralla nopeammin. Mullakin nimittäin toisessa raskaudessa kasvoi paljon nopeammin vaikka raskauksien välissä oli lähes 11v ja olin palautunut taatusti kunnolla edellisestä raskaudesta. Ja kohtuhan kun on lihas niin kai sekin jotenkin treenautuu ekan raskauden aikana ja on sit ehkä vähän isompikin jo mitä ennen raskauksia. Suurella osallahan myös synnytykset nopeutuu mitä enemmän lapsia on eli kohtu ilmeisesti tekee supistustyönkin tehokkaammin.
  6. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

ImageUploadedByVau Foorumi1444582051.020751.jpg

24+6 :P :Heartred
    • Tykkään Tykkään x 11
  7. 1978 Jostain jotain jo tietävä

:joyful: 28+5... ...ja taitaa siellä sittenkin joku olla... image.jpg
    • Tykkään Tykkään x 10
  8. Marianne81 Näppärä viestien naputtelija

ImageUploadedByVau Foorumi1444661437.317444.jpg

Tänään 27+6.
    • Tykkään Tykkään x 6
  9. mämmi Hyväntuulinen höpöttäjä Tammikuunmammat 2016

Voi että miten söpöjä mahoja kaikilla :)
    Itellä on vaan sellanen ylipainosen ihmisen eturepun näköinen läjä :sad001
  10. KIIAMARIA Kommentoinnin ninja Tammikuun äidit 2019 Joulumammat 2016 Tammikuunmammat 2016

[IMG] Tänään aamulla otettu kuva. Rv26+0
    • Tykkään Tykkään x 5
  11. Siiseliini Sanaisen arkkunsa ammentaja Tammikuunmammat 2016

Mämmi, mulla vastaavanlainen kuin sun kuvaus. Alamassu täys löysää nahkaa ja ylämassu on kiinteä ja pyöreähkä. Mies sano, että näyttää kuin olisin vain lihonut siitä mitä olin ennen raskautta :D
    • Hauska Hauska x 1
  12. mämmi Hyväntuulinen höpöttäjä Tammikuunmammat 2016

No toi oli siis just täydellinen kuvaus tästäki pötsistä :D
    • Tykkään Tykkään x 1
  13. Marianne81 Näppärä viestien naputtelija

Poks 29+0. Nyt en kyl jaksa lähtee peilin eteen kuvaamaan. Olo alkaa tosissaan olla jo valtava! La 10 viikon päästä! Omg!
    • Tykkään Tykkään x 4
  14. Sinnna Kommentoinnin ninja Tammikuunmammat 2016

:eek::eek::eek: Ihan käsittämätöntä, 10 viikkoa!?!? Mihin tää aika on kadonnut? Tuntuu että eilen olisi ollut vasta 10+0vk raskaana! (itse tosin oon Marianne81 vähän jäljessä, mutta silti
    • Tykkään Tykkään x 2
  15. Miuku90 Oman äänensä löytänyt Tammikuunmammat 2016

Täällä nyt 29+4, alkaa myös olemaan jo aika iso olo :hilarious:

Attached Files:

• image.jpg
      image.jpg
      File size:
      623.3 KB
      Katsottu:
      169
    • Tykkään Tykkään x 9
  16. sofiaelisabeth Näppärä viestien naputtelija

Alkaa kyllä olla iso maha ja ei niin helppoa liikkua enää :D nyt rv 27+1 ja sf mitta oli viikko sitten 26cm :)

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 8
  17. kaHja88 Hyväntuulinen höpöttäjä Lokakuun äidit 2019

Huh.. Kyl täs alkaa olee jo aikas tukeva olo :D Ja viimeks neuvolalääris mitattu sf-mitta oli 26cm..

ImageUploadedByVau Foorumi1446044720.892317.jpg
    • Tykkään Tykkään x 9
  18. alinah Kunnioitettu kommentaattori Elokuun äidit 2019 Tammikuunmammat 2016

Rv 27+6 :Heartred :) alkaa tässä olee jo aikas iso olo.. :D
    ImageUploadedByVau Foorumi1446400535.207696.jpg
    • Tykkään Tykkään x 10
  19. Mariel2016 Jostain jotain jo tietävä

Rv 29+0 tänään. Tämmönen masu jo. Onneksi on pitkä selkä niin mahtuu tuo olemaan.. :) ImageUploadedByVau Foorumi1446626283.884958.jpg
    • Tykkään Tykkään x 10
  20. sofiaelisabeth Näppärä viestien naputtelija

V.30+3.. Miten isoksi maha oikein kasvaa :eek: viimeksi meni sf mitta yli yläkäyrän :D

Attached Files:

• Tykkään Tykkään x 7