vauvamaha!

Hahha, eli taas se kultanen keskitie olis kaikista parhain :wink toivotaan, että mulle ny mahaa ilmestyis edes jonkun verran ja teillä jolla on jo iso masu ni sit vähä kasvu rauhottuis loppua kohden :D
 
Laurajm, Mulla oli tuollainen esikoista odottaessa vielä rv 25. Mutta kyllä se kasvoi ihan kunnon vauvamahaksi kuitenkin lopulta. Tosin taisi olla loppuvaiheessa saman kokoinen mitä tästä kolmannesta on jo nyt rv 23+ :wink
 
Jännä miten moni sanoo, että toisen kohdalla maha kasvaa nopeammin. Mikäköhän siihenkin syynä?
Mä hartaasti toivon, että maha ei kasvaisi kovin suureksi kun olen niin vähällä (ja tosi pikkasella) päässyt tähän 25 viikolle asti, mutta tuskimpa vain. Tuntuu selvästi kasvu nyt ja tänään huomasin hailakakkaan viivan mahassa, ihmeellistä tämä esikoisen raskaus kun kaikki on niin uutta.
 
Nopeampaan mahan kasvuun taitaa olla syynä se, että kroppa on jo kerran tehnyt sen työn (venyttänyt nahan ja lihakset, nostanut kohdun oikeaan asentoon jne) niin onnistuu toisella kerralla nopeammin. Mullakin nimittäin toisessa raskaudessa kasvoi paljon nopeammin vaikka raskauksien välissä oli lähes 11v ja olin palautunut taatusti kunnolla edellisestä raskaudesta. Ja kohtuhan kun on lihas niin kai sekin jotenkin treenautuu ekan raskauden aikana ja on sit ehkä vähän isompikin jo mitä ennen raskauksia. Suurella osallahan myös synnytykset nopeutuu mitä enemmän lapsia on eli kohtu ilmeisesti tekee supistustyönkin tehokkaammin.
 
Voi että miten söpöjä mahoja kaikilla :)
Itellä on vaan sellanen ylipainosen ihmisen eturepun näköinen läjä :sad001
 
a8d00d98d82eac99874a1f272d87e1c8
Tänään aamulla otettu kuva. Rv26+0
 
Mämmi, mulla vastaavanlainen kuin sun kuvaus. Alamassu täys löysää nahkaa ja ylämassu on kiinteä ja pyöreähkä. Mies sano, että näyttää kuin olisin vain lihonut siitä mitä olin ennen raskautta :D
 
Mämmi, mulla vastaavanlainen kuin sun kuvaus. Alamassu täys löysää nahkaa ja ylämassu on kiinteä ja pyöreähkä. Mies sano, että näyttää kuin olisin vain lihonut siitä mitä olin ennen raskautta :D
No toi oli siis just täydellinen kuvaus tästäki pötsistä :D
 
Poks 29+0. Nyt en kyl jaksa lähtee peilin eteen kuvaamaan. Olo alkaa tosissaan olla jo valtava! La 10 viikon päästä! Omg!
:eek::eek::eek: Ihan käsittämätöntä, 10 viikkoa!?!? Mihin tää aika on kadonnut? Tuntuu että eilen olisi ollut vasta 10+0vk raskaana! (itse tosin oon Marianne81 vähän jäljessä, mutta silti
 
Takaisin
Top