vauvamaha!

Mulle on työkaverit sanoneet että oon vielä tosi pieni ja etteivät olis edes huomanneet jos eivät tietäis. Omasta mielestäni maha on valtava :D vaikka pieni kai tuo vielä onkin, kun saa vaatteilla suht hyvin naamioitua. Plus tietysti tissit kasvaa samassa suhteessa niin ei huomaa ;D
 
Täällä taas muutamakin työkaveri paljasti katsoneensa masua jo muutaman viikon sillä silmällä, että tuo taitaa olla raskaana, kun kerroin tällä viikolla töissä raskaudesta. Nyt rv 16+6. :)
 
Oi herranjestas maha tuossa viikonloppuna ottamassani kuvassa näyttää pieneltä, lähes olemattomalta! Maha on ihan muutamissa päivissä pompsahtanut melkoiseksi palloksi tuonne eteen. Ei epäilystäkään mitä se kasvu on, kun maha on jo aamusta niin suuri. Sain kuin sainkin sen haikailemani pallomaisen alavatsan ja tällä hetkellä "kasvaminen" tuntuu vain hyvältä, vaikka aika muodonmuutoskriiseilyn tähän pisteeseen pääseminen vaatikin. Noo, katotaanpa tuota mielipidettä kasvamisen kivuudesta parin kuukauden päästä uudelleen. :D
 
Lelluuu kuin myös!! Me "lihonneet" ei voida kun ihmetellä näitä kuvia! vau
 
Mulla on aika pinkee ylävatsakin jo? Kenties turvotusta kun ei kai 17+0 vielä pitäis niin ylävatsa pömpöttää?
 
Lara voi se pömpöttääkin :) mullakin ruoes ajoissa pömpöttää ylävatsakin :)
 
Mulla on pinkeä ylämassu ja alamassu puollöysä :D tuntuu hämäävältä, että onko tää kaveri näin ylhäällä :) Mut makuullaan ollessa tuntuu pinkeys myös alamassussa :)
 
Itellä ei kans viä näy.. Olis kyl kiva et näkyis ees vähä.. Kyl silti yks tuttu sano et on mul vähä pyöree maha ollakseni vaan lihava.. Kai se koht sielt alkaa kunnol näkyy.. Lauantaina oltais sit puolivälis.. Jei :)
ImageUploadedByVau Foorumi1440482846.980985.jpg
 
Katju: ihan selvästi kuvissa on ero ja maha pyöreämpi :)

itse näytän sille kuin oisin viimoisillani raskaana (junnun loppuraskausmahaan verrattuna), hirvittää sit et mimmonen mahan koko onkaan tammikuussa
 
ImageUploadedByVau Foorumi1440512540.727224.jpg ja tänään pötsi siis 21+0. Saa nähdä tosiaan kuinka jäätäväksi tämä maha leviää. Tämä mekko päällä lähdin esikoista synnyttämään. Tuskinpa menee enää siinä vaiheessa päälle, kun tätä kakkosta pitäs lähtee tekemään :D
 
Siiseliini hauskaa, että tuntuu kimmoisuus noin päin. Mulla taas alhaalla selkeästi aina puolia vaihtaen. Neuvolassa sydänäänien kuuntelu myös aika kikkailua kun tyyppi vaihtaa puolta hetkessä. Ekassa ultrassa jo näkyi selkeästi kaikki kun venytti itseään pitkäksi ja heilutteli raajojaan. :happy:
Marianne81 -> ai on sama mekko kuin viimeksi viimeisillään? Heh, no ollaanhan tässä jo puolivälissä noin. Ehkä kasvu tasaantuu kun on nopeampi alkupyrähdys.
 
On siinä mekossa vielä vähän kasvunvaraa, mut tällä menolla ei kyllä mee päälle loppuun asti :D oli mulla edellisessä raskaudessakin puolivälin paikkeilla jo jäätävä vatsa, kyllä se kasvu sit tasoittui ja loppuikin silleen, että ei enää paljon mitään kasvanut parina vikana kuukautena. Täytyy toivoa, että kasvu loppuu nytkin samalla tavalla :wink
 
Niimpä Marianne. Tääkin on tällainen 'molempi parempi'- tilanne, sillä mulla ottaa varmaan aivan järkyttävän loppupyrähdyksen kun nyt oon päässyt niin helpolla :wink, että mikä nyt sit on "hyvä" tai "huono"... Eipä tuohonkaan paljoa vaikuttaa voi, joten kunhan vauvat terveenä ulos tulee niin tyylillä ei niin väliä!
 
Huh, miten kaikilla näkyy noin selvästi! :eek: Mulla ei näy oikein mitään, vaan pienenpienenpieni pömppä, 20+5 :wideyed:
 
Takaisin
Top