vauvamaha!

Jos oikein laihistais niin sais piiloon, mutta ei taida kannattaa kiusata pikkuista :D
 
Mä kans törmäilen mahalla joka paikkaa, ku arvioin jatkuvasti sen koon pieleen :grin Illallaki ku muksut oli jo nukkumassa ja tein itelle iltapalaa, niin ihmettelein mikä mun mahaa hipalilee kunnes tajusin et se osu syöttötuoliin :laughing002
 
Minä kun laihistan niin ylävatsa vaan pienenee, näyttää vauvamaha vieläkin isommalta.. :D ei saa piiloon, ei...
 
22+0 ja tuntuu, että maha alkaa vasta nyt kasvamaan enemmän! Tähän asti peruspömppö, mutta ei mitään sellaista, että kukaan asiasta tietämätön olisi alkanut epäilemään vaan päinvastoin; kerrottuani muutamille he olivat tosi hämmentyneen oloisia, ihankuin olisin pilaillut: "Eihän sulla oo edes vatsaa!" :wink.
Noh, nyt tuntuu siltä, että korjaantuu tääkin tilanne. Kovasti potkii ja vääntää kaikella mahd. tavalla ja jotenkin sen vatsan kasvamisenkin vaan tuntee.
 
Multa ei oo vieläkään mitattu sf mittaa... Nyt rv 23.
 
Mä jännään kans et kuinka korkee se mitta on, ku tuntuu potkut välillä ihan uskomattoman korkeella :grin No huomen sen onneks näkee :)
 
Mulla ei ole vielä mitattu sf mittaa, mutta ehkäpä huomenna mitataan. :) Tuntuu kanssa navan yläpuolella välillä potkut.
 
Oikeesti kysynpä vaan mihin mun vauvamaha on unohdettu :/ kattelen niin kateellisena teidän muiden mahoja jo monta monta viikkoo eteenpäin ja kuinka isoja ne on jo ollu varhain.. rv 22+6 tänään ja vauva vastas vielä muutaman päivän isompaa rakenneultrassa 2,5 viikkoo sitten..
 

Liitteet

  • 2015-09-29 10.01.12.jpg
    2015-09-29 10.01.12.jpg
    608.8 KB · Katsottu: 181
Noniin nyt on saatu sf mitta ja yläkäyrillä mennään oli 25cm. Rv24+1. :D
 
Laurajm voin veikata et sulla on taaksepäin kääntynyt kohtu eli tulee vasta pieni masu viimeisten kuukauksien aikana. Oon itse taas sulle kade :D koska ottasin mieluumin söpön ja pienen vauva masin ku tätä järkyttävön kokoista jalkapalloa :D pitäs ettii kuva mis esikoista vuotin :s
 
Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, ja maha jatkaa kasvamista. Tää on kyl niin yksilöllistä, toisilla tulee kunnon pallo ja toisilla hyvin pieni tai ei ollenkaan..
 
Voi laurajm, minä taas olen sinulle kateellinen. Vaihdetaanko? Mullakin on lekurin mukaan kohtu taaksepäin kallellaan ja maha on siitä huolimatta järkyttävä möhkäle, ei söpö kumpu eikä edes siro pallo vaan möhkäle. Ja nyt ovat vatsalihaksetkin erkaantuneet, joten makuulta noustessa maha näyttää varsin epämuodostuneelta tuon kyttyrän kanssa.

Ottaisin niin paljon mieluummin tuommoisen timmin pikkumasun, joka ei olisi tiellä. Eikä varmaan olisi selässäkään niin isoa tuskaa. Ja kyllähän se tuosta ehtii vielä paisumaan. Itsellä pullahti siinä rv 20 tienoilla ja kasvu on nyt ollut ihan hillitöntä.
 
Takaisin
Top