Vauvalle tarvikkeet

..tai sitten liinan katselen käytettynä. Ihan pienen kun saa sitten vähän erilaisiin asentoihin :)
 
Meillä on stokken my carrier ja oli kyllä hyvä!
Esikoinen viihty siinä ihan pienestä pitäen ja nukku siinä jos ei sänky kelvannu :)
Ja siinäkin vauvan asennon saa ergonomiseksi niiku manducassakin kuhan sen laittaa niin, vaatii vähän opettelua ja säädöt kohilleen :) ja lisäosa tukee hyvin vauvan päätä :)
Ja siinä ei itellä tullu selkä kipeeksi vaikka vauva oli pitkiäkin aikoja :) ja sai tosiaa kädet vapaaks että pääs tekeekin jotain :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Tommosesta en oo tiennykään vaikka Stokkelta tulee hommattua ainakin sleepi ja tripp trapp!Voi mies parkaa..Arvaa mitä kulta mä löysin taas :grin:grin
 
Me otetaan äippäpakkaus.Mitään en oo raaskinnu viel ostaa,vasta ultran jälkeen.Oon kyllä jo vaunuja ja sänkyä katsonut torista ja ikeasta.
 
Me otetaan äitiyspakkaus. Esikoiselle ois tarkoitus kerätä pakkauksen laatikkoon rakkaimpia vaatteita, kotiutumisvaatteet, syntymäpäivän lehti ym. muistoa. Ja laitan kyllä äitiyspakkauksenkin vaatteita, noin niinkun jos äitiyspakkaussysteemi lakkautettaisiin (mitä en kyllä voisi ymmärtää!) Suomesta, niin on sitten oma äitiyspakkaus olemassa :)
Voishan muistoja kerätä mihin vaan laatikkoon, mut kyllä se äitiyspakkaus on Se Juttu. Joku voi aatella, että tulee pahville hintaa, mut musta ne vaatteet ja kaikki pakkauksen tuotteet on ollu tarpeellisia.
 
@ Kaikku: Mun neiti on syntynyt 6.11.07 ;)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Me kans otetaan äitiyspakkaus kun esikoista odotetaan. Mitään hankintoja ei olla vielä tehty, tuntuu ihan liian aikaiselta. Vähän oon kyllä käynyt hipelöimässä pikkuihmisten vaatteita kaupunkinreissuilla, ne kun on NIIIIIN somia :rolleyes:
 
Täältä kans ääni manducalle. :)
Ekat kuukaudet menin trikoisella kantoliinalla, oli minusta helpompi ihan pienen kanssa eikä ostettu manducaan sitä vauvatukea. Kun neiti kasvoi otettiin manduca käyttöön ja vieläkin on tosi usein käytössä (1v.8kk) varsinkin koiran kanssa metsässä. Juoksee innoissaan repun luoksen kun kysyy "lähteäänkö repulla?"
Hinta on uudelle aika kova muttei mitenkää "epäromaali" kun kattelee kantoreppujen hintoja. :) Sillä on ihan hyvä jälleenmyynti arvokin, ja paljon löytyy käytettynä.
 
Meidän manducassa oli valmiina kiinni se pikkuvauvaosa, ostettiin Kampin Bebesistä about helmikuussa 2012, eli jos teillä MaMamma on ollu sitten uudempi tai vanhempi malli?
 
Haha, oompas ollut tyhmä. :DD Kyllä meilläkin on imeisesti se vauvaosa, tuli nyt mieleen kun babyblues ton kirjoitit. Silloin alussa mietin et mikähän tää "ylimääräinen" on, ja rullasin "sivuun", enkä sen jälkeen oo sitä miettinytkään. Mulle vaan kaikki (lue pari kaveria) sanoi et manducassa ei voi kantaa ihan pientä ilman lisäosaa, mitä ei ilmeisesti sitten vanhemmissa manducoissa ole ollut? Meillä ostettu -13.
Niin sit oon vaan ajatellut ettei toimi, ja tarvitsee ostaa erikseen.
Aina oppii jotain uutta, mutta tästäkin huolimatta tulen käyttämään alkuun pitkää liinaa, koin se tosi helpoksi/nopeaksi pienen kanssa. :)
 
Kysyisin turvaistuimista.Te jotka odotatte ensimmäistä tai jos lasten ikäero on monta vuotta.niin ostatteko käytetyn vai uuden turvaistuimen?itse ostan uuden,turvallisuudesta en tingi ja autonikin on sen verran vanha.Olen katsonnut sellaista muunneltavaa istuinta joka käy 0-18kg asti vai oliko se yläraja jopa isompi,en muista.
 
Me ostettiin esikoista odottaessa turvakaukalo uutena. Sen jälkeen hankitut turvaistuimet ja nyt viimeisin hankinta, istuinkoroke, on hankittu käytettyinä. Nekin löytyy kaikki varastosta, joten nyt ei tarvitse tehdä hankintoja lainkaan.
 
Katselin autoliiton turvaistuintestejä silloin viimeksi kun ensimmäistä odotin, ja valitsin vauvakopaksi Maxi-Cosin Cabriofixin, koska siihen sai sekä turvavyökiinnitteisen telakan(isovanhempien autoon tai muihin joissa ei isofixiä) että isofix-telakan, ja se oli testeissä ainoa yhtä turvallinen kuin pelkästään isofix-kiinnitteiset. Sama juttu tämän seuraavan kokoisen istuimen kanssa, että koska piti olla turvavyökiinnitteinen jos matkustetaan muidenkin autoilla välillä, niin ainoa isofix-kiinnitteisten turvallisuuden tasolle yltävä oli Maxi-Cosi. Nyt en olekaan lueskellut uusia testejä, kun vanhat on vielä tallella ja ne pidetään. Niin ja lisäksi sen vauvakopan saa adapterilla kiinni tohon meidän vaunujen runkoon:)
 
Me ostettiin kaukalo ja istuin tutuilta perheiltä käytettyinä. Kivastihan se takapenkki niillä täyttyy :love2:love2

Kirpparilta löytyi toppapuku kokoa 50/56. Se on kuitenkin se äitiyspakkauksen puku niin valtavan suuri sitten laitokselta lähtiessä. Fiksu pukumalli, kun saa vetskareilla sekä pussiksi, että lahkeelliseksi puvuksi -lähinnä turvakaukaloa varten.
 
Äitiyspakkausta tässä kattelin, varmaan tulis vielä se tän vuoden. Jos on tyttö niin tuskin otetaa, kun sen verran paljon entisiäkin, jotain kerran käytettyjä osa pikkuvauvavaatteista:D Jos on poika ni vois harkita, sen verran kuitenki perusbodyja yms ja se villahaalari oli ihan mahtava! Meni pitkään, mut on ehkä annettu jo eteenpäin. Täytyy muutenki kattoo mitä unisex-kamaa olis jäljellä, että jos sit tarttee haalaria yms ni se kelan oli kyllä meillä paljon käytössä, ihan paras esim päiväunilla yms. Turhaan ostin sillon kalliin saman kokoisen Reimatecin toppiksen! Pulkassa pönöttämiseenkin käy mikä vaan, kun ei vielä ekana kokonaisena talvena paljoa osaa paksuissa tamineissa ja painavissa talvikengissä käpsytellä, enemmänkin mönkiä vähän tai istuskella ja havainnoida ympäristöä.
Sänkyasioita täytynee kans miettiä, jospa isosisko sais uuden tai jotain...
 
Mä sain kaverilta 2 kpl IKEAn kassillista ihan täynnä 50-68 koon vaatteita. :) Ite tullu hankittua muutama body ja lakki ja yks haalari (polarn O pyretin myynti loppu kaupasta niin sain 80 e ovh haalarin 15 eurolla..)

Enemmän sitten ku tietää kumpi on, kirppareita kun kierrän niin ostan jotain vaatteita jos kivaa tulee vastaan, hinnat kun tapaa pyöriä 0,2-1€/kpl. :)
 
Takaisin
Top