Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Kaiken voi saada, mutta ei yhtä aikaa. Tsemppiä arvopohdintoihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On se kyllä mahdollinen, vaikka täysimettäisit.Hei, täällä myös yksi vauvakuumeilija, vaikka 4kk vauva köllöttelee vieressä imetän edelleen tätä esikoistani joten uusi raskaus ei olisi vielä varmaan edes mahdollinen, mutta silti sitä "salaa" toivoo mies ei ole vielä yhtä innostunut tästä ajatuksesta, joten mitään yritystä siihen suuntaan ei ole vielä ollut. Kuitenkin olisi kiva jos lapset olisivat keskenään suht pienellä ikäerolla...
Tsemppiä raskaushaaveiden kanssa. Jospa se miehenkin pää kääntyisi? Otahan kampanja jossa nostat esiin kaikki vauvan ihanat puolet.Heippa vaan!
Vielä nimettömänä kuumeilen, kun oon niin supersalailija raskauksien ja haaveiden kanssa. Pienokainen 9kk köllöttelee päikkäreillä, mutta keskosvauvan vauvavuoden rankkuudesta huolimatta aivan valtava vauvakuume ollut jo monta kuukautta Sektion takia meillä vähintään vuosi taukoa yrityksestä, mutta pianhan se alkaa olla lopuillaan niin uutta vauvaa jo kovasti mieli tekisi. Puolisolle tää on ollut hirveän raskasta ja mua pelottaa, ettei hän haluakaan enempää lapsia. Meillä ikä ja taustat sellaiset, ettei voida kovin kauan enää aikailla. Oon viime aikoina pohtinut paljon, että olisiko se, ettei puoliso haluaisi lisää lapsia, jopa niin iso asia mulle että eroaisin ja hakeutuisin itseellisenä hoitoihin.
No yhtä kaikki vitamiinit kaiveltu jo varalta kaapista ja muut taikatemput kehon huoltoon tehty, eihän siitä hyvinvoinnista haittaakaan ole vaikkei vauvayritys ihan heti alkaisi.
Mikä olisi tällä hetkellä yritysajalle paras monivitamiini, josta ei tule pahoinvointia? Entäs parhaat ja edullisimmat ovistestit? Joudun testailemaan about 15 pvä/kk, koska mun oviksesta ei koskaan tiedä milloin tulee, jos tulee
Ahahhhaa jes eli haaveeni suurperheestä voi vielä tältä osin jopa olla mahdollinen!Munkaan mies ei halunnut enempää lapsia. Ei halunnut kolmatta. Eikä tätä neljättä, jota nyt odotan
Ja silti ihan on mukana ollut touhussa
Meillä toki tuli pidempi ikäero kakkosen ja kolmosen väliin, mutta siihen väliin mahtuikin kaksi raskautta.
Nyt on kolmonen 1,5v ja la neljännellä toukokuussa.
Toivoa on!
Osassa mamavitamiineja (ja ihan muitakin monivitamiineja) on magnesium magnesiumoksidina, mikä joillakin ihmisillä aiheuttaa vatsaoireita. Eli se saattaisi olla semmoinen mitä voisi tarkastella jos haluaa just monivitamiinia käyttääAhahhhaa jes eli haaveeni suurperheestä voi vielä tältä osin jopa olla mahdollinen!
Joo vitamiinien tankkailu ja tärkeys onkin tuttua, ku on vuosikymmenen kokemus tästä yrittämisestä Mutta lähinnä kiinnostais, onko olemassa joku monivitamiini josta ei tulis paha olo En oo kylläkään noita poretabletteja syönyt vuosiin, et mietin josko niitä kokeilis.