heippa!
mitä kuuluu naiset?
Mä olin tänään aukiolotutkimuksessa ja kirjoiti siitä tuonne toisaalle mutta kopsasin sen tähän teille :)
eli tänään menin ja koski niin hitosti, meinasin pyörtyä
siis oikeesti, silmissä pimeni! Hoitaja kanto mulle vettä ja mun piti makoilla aika kauan
Mutta siis kaikki on todella hyvin, ei endoa, ei pcota ei mitään rakenteelista. Putket on auki ja gyne kovasti myös kehui mun miehen spermaa. kuulemma normaali liikkuvuus on 30 % ja mun miehellä melkein 60%. Joten meidän diagnoosi on selittämätön lapsettomuus ja noilla miehen sperma arvoilla ei tehdä inssiä kunnallisella joten meidät pistettiin nyt varuiksi ivf jonoon, joka on kuulemma vuosi. Ei siis tiedetä mennäänkö edes mutta koska jono on niin pitkä niin meidät siksi laitettiin jonoon.
Mun kilpirauhas arvot oli edellen lähellä ylärajaa, meen tällä viikolla vielä antaa verta et saa tuoreen arvon ja sit kaikelle todennäköisuudellä saan kevyen kilppari lääkityksen jota näillä arvoilla joka tapauksessa söisin vaikka olisin raskaana. Siis ne mulle joka tapauksessa määrättäisiin. Sit mun metformin nostettiin 2 tabletista neljään päivässä. Et oikestaa ainut mitä voin tehdä on että saan painoa alas. Siihen ei viissiin ole mitän järkevää syytä, mutta jos saa painoa vähänkin alas niin se auttaa. Mun paino on nyt siis viikossa tippunut 3,8 kg
En tajua..
Me eilen puhuttin mun miehen kanssa ja päätettiin että ei lähdetä nyt vuoteen isoihin hoitoihin vaan katotaan vielä vuosi mitä mun painon pudotus tekee ja oon ihan tosi tyytyväinen tähän päätökseen. ja meni nyt näköjään yksiin myös lääkärin mietteiden kanssa.
Lääkäristä jäi ihan mielettömän hyvä fiilis, lääkäri oli tosi rempseä ja tykkäsin siitä. Se sano että hän ei usko ollenkaan että vuoden päästä nähtäis vaan että hänen mielestään tolla lääkityksellä ja mun painon pudotuksella voin olla raskaana hyvinkin pian. Sanoin just mun miehelle et ihanaa et se suhtautu tolleen tosi kanustavasti mun painon pudotukseen eikä silleen syyllistävästi.
mulla on nyt siis menossa yk20