Vauva-vakuutus

Meille tuli Pohjolan vakuutukselle hintaa 166e. Otettiin se perus sairaus- ja tapaturmavakuutus ja hammasturva sekä jotain muita lisäosia. Toi hammasturva on tullut kakkosen kohdalla todettua tarpeelliseksi. Vaikka ei vielä ole ollut sille siis käyttöä, mutta niiiiiiin monta kertaa on hampaat ja suu kolissu pitkin ja on käyty hamppilassa näyttämässä, että saa sitten vakuutuksesta jos pysyville on siinä jotain käynyt.
 
Siis miten teillä on sieltä pohjolasta noin halpoja tarjouksia. Meille antoivat n. 400 tarjouksen, vaikka muutkin vakuutukset siellä (tai nyt harkinnassa, pitäis jaksaa pyytää tarjouksia muualta ennen kuin se pohjolan mies taas soittelee) ja bonusasiakkuudet ja kaikki.

Onks teillä kovat omavastuut tms. vai huijataanko mua?

Eikä mulle tarjottu mitään ekan vuoden alea. :sad001
 
Mä tein netissä sen vakuutuksen, niin siinä sai hyvin rajattua kaikkia "turhia" pois ja hintaa alemmas. Meillä on vakuutukset, lainat, tilit kaikki Op:ssa niin saadaan aika hyvät keskittäjän alennukset lisäksi ja kun ollaan omistajajäseniä niin sekin vaikuttaa.
 
Kirahvi, täs on nää miun pohjolasta otetut lapsijutut, en tiedä vaikuttaako paikkakunta tässäki? Mut myö ollaa kans omistajajäseniä ja kaikki vakuuukset on pohjolassa plus tietenki lainat op:sImageUploadedByVau Foorumi1426318776.502827.jpgImageUploadedByVau Foorumi1426318789.891076.jpg
En tiedä tuleeks tuo vuoden alennus ku on vaihdettu viime vuonna op-pohjolaan vai mistä. Mut vaadi itelles parempii alennuksii, vakuutuksist saa hintaa aina alemmas ku sanoo et saa muualta halvemmalla
 
Plus et miullaha siis omis vakuutuksis on rajauksii reuman takia ni äidinkää jutut ei vaikuttanu tähä, vaikka olis voinu luulla et se vaikuttaa. Tai varmaa sit joku diabetes yms semmoset vaikuttais hintaa nostavasti
 
Pitäis alkaa kyselee noit vakuutusjuttui. Meil kans lainat, vakuutukset (miehen henkivakuutus tapiolas) ja tilit Op, ja omistajajäseniä ollaan kans. Tosin, Pohjola vähä ryssi meiän vakuutusasioita(kotivakuutus) ja sen tiimoilta mies otti yhteyttä selvittääkseen asiaa ja vastaus oli että ei voi tehä nyt mitään ku ne talon vakuutukset on mun nimissä ja tarvii valtakirjan että mies voi hoitaa niitä. Pohjola sanoi että soittavat mulle hetimiten että saahaa hommat hoitoon. No, tuosta miehen ja Pohjolan puhelusta on nyt 2kk, eipä oo puhelua sieltä kuulunu meikäläiselle.. on mies himppasen kiukkunen! Ensin se meiän lainaneuvottelija vuos sitte kikkaili. Se "unohti" meiät. Joo oisin ymmärtän yhen kerran mutku kertoja oli useampi. "Nooo ku on ollu niin paljon hommia tässä nönnnönnöö.." no niinno samalla tavalla me ollaa asiakkaita ku ne muutki?!! Mies on sitä mieltä että me ei enää kauaa olla Op asiakkaita.. :D
 
Mä olin pohjolaan yhteydessä ja sain sieltä tarjouksen. Kolmesataa ja jotain. Mut jos teen hakemuksen netissä niin tulee -30% alennus joten hinnaksi jää jotain 220€/ ensimmäinen vuosi. Meillä myös kaikki muutkin vakuutukset pohjolassa.
 
Ohhoh, että yllättikin positiivisesti OP Pohjolan vakuutuslasku! Luulin, että meille tarjottiin vauvavakuutusta hintaan n.207e tai 265e. Päätettiin liikoja miettimättä hyväksyä tarjous, kun siihen kuului ihan täydet vakuutukset, ja karsia niitä sitten ensi vuonna. Noh, meillä on se Easy mittaturva, johon kuuluu koti- ja matkavakuutukset yms. Niin se 265e olikin vauvavakuutuksen ja Easy mittaturvan hinta yhteensä! Eli meille tuli täydestä vauvavakuutuksesta hintaa vain n. 65e. :O Summa varmasti kasvaa ensi vuonna, kun Easy hinnat on voimassa kunnes vakuutuksen ottaja täyttää 28v.
 
Minäkin kävin sit just nyt Turvalla hoitamassa tuon asian kuntoon. Olin ihan unohtanut taas koko homman mut onneks mies muistutti. Reilu 400 alennusten jälkeen. Eli siis toki varmasti aika sama kun lähitapiolan kun tytäryhtiö on kyseessä, mutta meillä kuitenkin on nyt sit vaan 50€:n omavastuu. Otti vaan kopiot äitiyskortista liitteiksi, eikä tarvinnut muita todistuksia.
 
Mekin käytiin hakeen tänään :) Ei tarvita Pohjolassa(kaan) enää äitiyskorttia ja rakenneultralausuntoa, poistuneet kuulemma viime vuonna. Riittää, että netissä tekee terveysselvityksen :) Mekin saatiin -30% eka vuodesta!
 
Pitkän pohdinnan jälkeen otettiin vauvavakuutus LähiTapiolasta. Onneksi vakuutusmaksu pienenee sitä mukaa kun lapsi vanhenee. :smiley-bounce012
 
Mitäs LähiTapiolassa tuli maksamaan se vakuutus jos saa kysyä? :)
 
Mitäs LähiTapiolassa tuli maksamaan se vakuutus jos saa kysyä? :)
600€ vuodessa kysyttiin.

Vaihdettiin kaikki vakuutukset if yhtiöön ja saatiin nordean asiakkaina vielä kotivakuutuksesta alennusta ja omista vakuutuksista JHL :n alet. Joten kotivakuutus, pariturva, mun ja miehen tapaturmavakuutus, lapsen vakuutus ennen ja syntymän jälkeen. Mulle odotusajan vakuutus, lisäksi pysyvät matkavakuutuksen meille lapsi kulkee meidän vakuutuksista 20 ikä vuoteen asti. yht. Eka vuosi 495 sitten se tippuu 100€
 
421€ ja siitä sitten vähenee seuraavina vuosina
 
Me otettiin kans LähiTapiolasta. Lähinnä siksi, että saadaan sieltä henkilökunta-alennukset. Kaikkien alennusten jälkeen hintaa tuli 350 euroa ekalta vuodelta. Ja tippuu tosiaan maksu lapsen kasvaessa.
 
Me otettiin pohjolasta vakuutus vauvalle. En nyt muista hintaa, mut eka vuosi halvempi.
 
Takaisin
Top