Mä en malta nukkua itse, kun tyttö nukkuu päikkäreitä. Pidän niin tärkeenä touhuta omiani sen aikaa. Se virkistää mieltä. Toki, jos on kuolemanväsynyt, niin sitten ei muuhun kykene. Mutta aika väsyneenä mieluummin teen omia juttuja sen aikaa.
Meillä kans mies, sen hetken kun se on kotona, ahdistuu tytön itkusta. Jos ei nopeasti hiljene, niin antaa mun hoidettavaksi. Tuli äskenkin aikaisin töistä, joi kahvit ja lähti omiin ulkohommiinsa. Että kyllä tämä vavvan hoitelu on mun työmaani 90 prosenttisesti.
Tyttö nukkui viime yönä kaiken sen itkun ja kitinän jälkeen n 7 tuntia, ihan mahtavaa. Aamulla väänsi melkoiset tortut, oli jopa tyytyväisenä pari tuntia hereillä ja nukahti päikkäreille ja nukkuu edelleen. Annan nukkua, kun on ollut niin katkonaista päiväunta pari päivää ja itkua ja kitinää uupumukseen asti. Toi kakkan tulo taisi myös helpottaa oloa..
Jätin cuplatonit ja erillisen d-vitamiinin pois ja otin tilalle gefilus d-vitamiinit, kun joku suositteli. Tämän jälkeen kitinä mun mielestä paheni. Olikohan virhe vaihtaa vai kestääkö muutaman päivän, että vaikuttaa..? Mitä te käytätte vatsavaivoihin? Ostin myös anti-koliikki tuttipullon, kun muuten hotkii niin paljon ilmaaa mukana.
Mä luulen, että imetys on lopetettu täällä.. Ei ole ollut voimia taistella sen kanssa, kun tyttö aina niin nälkäinen, ettei malta tissuttaa. Raivoaa ja huitoo käsillään, kun ei tule niin nopeasti, kuin arvon neiti haluaa

Lopputulos, molemmille tulee vaan paha mieli..