Kitty
Puuhakas puhuja
Mulla oli tossa jokin aika sitten mahassa kans ihmeellisiä tuntemuksia ja tuli mieleen kans ne ajat kun poika oli vielä mahassa. Ei ole kylläkään mahdollista että olisin raskaana :) Tätä esikoista yritettiin melkein 2 vuotta. Mulla oli ihan säännöllinen kierto ja tunnen ovulaation. Ei vaan tärpännyt. Mä olin juuri silloin päättänyt että soitan johonkin "hoitoon" kun ei raskaus ala, siis siinä kierrossa kun vihdoin sitten tärppäskin. Että erittäin odotettu raskaus kyllä oli :) Mutta mutta... Me ei kumpikaan olla miehen kanssa haluttu mitään suurperhettä mutta jossain vaiheessa raskausaikana kun mies sanoi että se olis sitten tässä, lapsiluku täynnä (yksi), niin musta tuntuu ihan kamalalle että mitäs jos haluankin toisen joskus. Mutta mulle on tää vauva-aika ollut jotenkin niin rankkaa sekä fyysisesti että etenkin henkisesti, etten oikeesti ymmärrä miten kukaan jaksaa enemmän kuin yhden lapsen! Ihan kamalaa...mutta mää en jaksais. En meinaa jaksaa tätä yhtäkään.
(Ihan pikkasen ollut tässä haasteita viime aikoina, pelkkää kitinää eikä mulla vaan pinna riitä. Se on ihan kamalaa. Siis se kitinä sekä etenkin se että miks en jaksa sitä! Tulee hirveet morkkikset kun oon muka niin surkee äiti etten omaa lastani jaksa. 
(Ihan pikkasen ollut tässä haasteita viime aikoina, pelkkää kitinää eikä mulla vaan pinna riitä. Se on ihan kamalaa. Siis se kitinä sekä etenkin se että miks en jaksa sitä! Tulee hirveet morkkikset kun oon muka niin surkee äiti etten omaa lastani jaksa.

Poika on alkanut pelkään kodinkoneita... Viime viikolla tuli kauhee itku ja poru sähkövatkaimesta. Täysillä kun oli niin huusi, kun hiljensin kakkoselle ja tsemppasin poikaa niin just ja just pärjäs ilman itkua. No, olikohan seuraavana päivänä kun kuivasin hiustenkuivaajalla hiuksia niin taas sama paniikki-itku... Oon sentään hiuksia kuivannut joka suihkun jälkeen ja nyt sitten. Tänään sitten sähköhammasharja :banghead: Mun oli pakko lopettaa hampaidenpesu kun toinen itki paniikissa. Itku loppui heti kun sammutin harjan ja alkoi uudestaan kun laitoin päälle. Oon lukemattomia kertoja pessyt hampaani pojan syntymästä asti niin että se on mun sylissä samaan aikaan. Ja nyt sitten tällänen show. Mitä ihmettä??!! Ja millä sen saa nyt totutettua näihin uudestaan... En ymmärrä mitä on tapahtunut.