Saria: Meillä on sama "kakkakuvio" kuin teillä, sitä on joka ikisessä vaipassa. Tosin aina ei mitään isoja satseja, tavara on sen verran löysää että sitä tuntuu tulevan joka pierun mukana aina lusikallinen. Ilmeisesti sekin voi olla vatsavaivojen merkki, mutta katsotaan nyt vielä, pari iltaa sitten poju tuntui vähän masuvaivaiselta mutta muutoin ollut kuitenkin aika tyytyväinen. Aloitin eilen d-vitamiinit, katsotaan miten ne vaikuttavat.
(kaikki nämä asiat, mitä yksityiskohtaisesti täällä teille selostaa...
)
Viime yö oli meillä muuten tosi onnistunut, taikatemppu taisi olla kylvetys ennen nukkumaanmenoa. Poika oli ensin kylvystä vähän hämillään, mutta sitten olikin ihan kivaa, kun huomasi, miten lämmin vesi häntä kannattelee. Äidiltä meinasi taas tulla itku kun toinen oli niin suloinen
Kylvyn jälkeen kuivalteltiin hirveän huudon saattelemana, vaihdettiin puhdas vaippa ja yöpuku ja rauhotuttiin tissille. Sen jälkeen isi laittoi pojan omaan sänkyyn (kello oli n. 21.30) ja mä käväisin suihkussa, olin ihan varma, että poika olisi hereillä kun suihkusta tulen, mutta toinen olikin edelleen unten mailla. Poika heräsikin seuraavan kerran vasta vähän ennen yhtä syömään, ja sen jälkeen sammui taas omaan sänkyyn (jee!) vielä pariksi-kolmeksi tunniksi. Voi olla, että syöttö + takaisin pinnikseen olisi toiminut edelleen, mutta otin siinä kohtaa omaa laiskuuttani sitten pikkuisen viereeni syömään ja nukkumaan, eli loppuyön vain toinen meistä nukkui hyvin
Ongelmana näissä upeissa yöunissa oli, että mä en itse osannut hyödyntää niitä, ensin en tajunnut käydä nukkumaan kun ajattelin, että "ei se nyt vielä nukahda", ja sitten vähän myöhemmin petiin mentyäni en saanut unta, kun ajattelin, että "ei se nyt enää kauan nuku". Hohhoijaa
Tsempit matkoille lähtijöille, kiva kuulla sitten, miten meni! Me ei olla noin pitkille reissuille vielä lähdetty, mutta parin-kolmen tunnin autoilut ovat jo sujuneet ihan ongelmitta, autossa taitaa olla kiva nukkua :)