Albino? No olipas julmasti sanottu. Ei helkuta.
Mutta tuo hattu on aivan ihana! Meilla on itse asiassa melko lailla samanlainen niskaa suojaavalla lirpakkeella, mutta siina ei ole uv-suojaa. Hellehattuja/lippiksia tuolla on jo 5!
Kaikki muut taalla hehkuttaa leutoja keleja ja miten ihanaa on, kun tulee kesa ja voi menna vauvan kanssa puistoon. Mehan ollaan istuttu puiston penkeilla koko talvi, mutta nyt en yhtaan jaksa edes odottaa koko kesaa, kun tiedan, etta me paahdutaan tonne, poika tukahtuu ja kiukkuilee kuumassa. Tai kuumahan meilla on jo nyt, mutta pahin on viela edessa.
Olen jo nyt huomannut, etta muut mammat yleensa liikkuvat aamuvarhasella tai joskus 19-20 jalkeen illalla vaunujen kanssa tuolla ulkona. Tai ainahan siella varmaan joku on vaunujen kanssa, mutta mun mielesta lastenvaunuja on enemman liikkeella aamuisin ja myohemmin illalla.
Pojan isovanhemmat olivat taalla reippaan viikon tuossa jokin aika sitten. Tulevat uudestaan joskus syys-lokakuussa.
Meilla pojan isoisa oli ihan mielissaan, kun espanjalaiset mummot tulivat tekemaan tuttavuutta ihastellessaan vauvaa. Aamuisin ukki vaan oli aina kadonnut johonkin pojan ja rattaiden kanssa...
Ja mun aidin mielesta pojalle ei tulisi antaa mehua, koska se pilaa hampaat. Vaikka tuossa vauvoille tarkoitetussa mehussa ei ole edes sokeria! Mutta joka tapauksessa ma olen nyt opettanut pojan juomaan enemman vetta, kun on kuuma. Ja nyt poika juo vetta ihan yhta ahnaasti kuin se olisi mehua.