huhhuh nyt olikin sitten kakkashowta kerrakseen.. Poika ollut kakkaamatta jo 5 päivää, mikä on epätavallista. Yleensä kakkaa vähintään kerran päivässä. Kyllä sen huomasikin, että kakka kiusaa. Hieromiset, jumpat, luumusoseet ym kokeiltiin, eikä mikään auttanut. Siispä päätin pistää pisteen tälle ummetukselle ja isukin kanssa kakatettiin poika. Isukki piti jaloista kiinni ja hyssytteli poikaa samalla kun minä olin pyllyllä. Pieruja tuli kun käsillä raotin pakaroita, mutta kakkaa ei pikkuinen saanut ulos.. No sitten aloitin tämän paljon kehutun kuumemittari-hoidon.. Rasvaan kastetulla pumpulipuikolla venytin vähän pyllyreikää ja kappas keppanaa, pikkuinen tiesi heti, että autetaan kakka ulos ja alkoi ponnistamaan. Olo oli kuin kätilöllä, kun olin jalkojen välissä ja kannustin ponnistamaan.. No kakkaahan tulikin sitten ihan reilusti, ja oli koostumukseltaan todella sitkeää. EI ihmekkään ettei saanut puserrettua yksin ulos. Pitää seurailla tuota kakkaamista nyt tarkemmin, ei kyllä välttämättä vieläkään saanut kaikkea ulos, mutta varmasti olo helpottui! Toivottavasti saisi itse seuraavat kakat ulos, ettei tarvitsisi enää tehdä tuota samaa, ei kuitenkaan mikään kiva toimenpide ole..