Menin ajatuksissani syömään toissapäivänä laskiaisen "kunniaksi" hernekeittoa. Vauva kiitti siitä koko eilisen päivän... Nyt pikkureppana on ihan poikki koko päivän mittaisesta huutamisesta. Mitä ruoka-aineita ootte huomanneet huonoiksi imettäessä? Kaali, tuore pulla, wasabi ja suuri määrä salmiakkia kerralla myös kokeiltu ja huonoksi todettu...
korvikkeen paras puoli
Olen nyt öljyillyt sitä, antanut pehmentyä ja sitten harjaillut, mutta sitkeessä tuntuu olevan, oisko muita kikka kolmosia millä sen sais pois?
illat menee näköjään paremmin, mitä paremmin on päivällä nukkunut ja olen nyt yrittänyt laittaa ysin kieppeillä unten maille, niin ei kerkeä kauheaa itkuraivaria kehittää. Ja vauva syö kun hevonen, etenkin illalla. Tuntuu että illalla saa pari tuntia putkeen vaan tissiä antaa, ennen nukkumaanmenoa. Joinakin iltoina olen vielä pullosta antanut lisää maitoa. Tuntuu painokin nousevan hienosti koko ajan
vasen käsi jo "ihan romuna", en tiiä miten on noin kipeytynyt, pitänekkö lääkärille näyttää? Mutta mitäpä tuolle tehdäkkään jos rasituksesta on kipeytynyt. Onko muilla tullut mitään oireita käsiin, rannealueelle lähinnä?