Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meilläkin kyllä mies kehuu tosi paljon ulkonäköä ym, mutta huomaan, että mulle on jotenkin tosi vaikea esim. suhtautua rintoihin, kun ennen vauvaa ne olivat enemmän miehen aluetta, mutta nyt kun maitoa valuu ja ovat vauvan ruokkimiseen, en pysty jotenkaan ajattelemaan niitä just nyt mitenkään eroottisina alueina, kun on tää maitobaarikuvio.
Mistä oot löytänyt kauniit imetysliivit? Mulla on muutamia ns. oikeita liivejä (siis melko tukevia ym), mutta ne eivät toimi mulla ollenkaan, jotenkin se kuppi aukeaa väärästä kohdasta ja on liiankin jämäkkä, että sen kanssa saisi operoitua esim yhdellä kädellä, jos syöttää kaupungilla, ja osassa on paksuja saumoja tai eivät muuten tunnu mukavalta päällä. Että oon käyttänyt enemmän sellasia joustavia toppimaisia, mutta osa on jo vähän kulahtanut ja niissä on lanoliiniläikkiä, jotka eivät lähde enää pesussa. :DOlen hankkinut kauniit rintaliivit, joita pidän päällä seksin aikana. Ne ovat imetysliivit, joten avattavat luukut saavat vain eri merkityksen riippuen onko paikalla vauva vai mies :D Seksuaalisuus on korvien välissä, joten kannattaisi ehkä miettiä mikä saa olon tuntumaan seksikkääksi, jos seksi on suhteessa tärkeä asia. Minulle liikunta on tärkeää, koska tunnen olevani silloin muutakin kuin äiti ja liikunta tekee muutenkin hyvää kehonkuvalle. Tämä taas heijastuu positiivisena asiana parisuhteeseen ja seksielämään. Miehiä tuskin yleensä valuvat rinnat tms. yksityiskohdat haittaavan kuivan kauden jälkeen.
Mistä oot löytänyt kauniit imetysliivit? Mulla on muutamia ns. oikeita liivejä (siis melko tukevia ym), mutta ne eivät toimi mulla ollenkaan, jotenkin se kuppi aukeaa väärästä kohdasta ja on liiankin jämäkkä, että sen kanssa saisi operoitua esim yhdellä kädellä, jos syöttää kaupungilla, ja osassa on paksuja saumoja tai eivät muuten tunnu mukavalta päällä. Että oon käyttänyt enemmän sellasia joustavia toppimaisia, mutta osa on jo vähän kulahtanut ja niissä on lanoliiniläikkiä, jotka eivät lähde enää pesussa. :D
Nyt kun ei ole juurikaan mitään ns. omaa, tämä äiti-identiteetti on ehkä enemmän päällä ja mulle liikunta on myös paljon henkiseen hyvinvointiin liittyvä juttu.