Minä olisin aamu-uninen samoin kuin isompi poika. Tämä uusin on isänsä kaltainen aamuvirkku tapaus. Joskus viikonloppuisin isi hakee pienemmän sängystä ja juttelevat ja leikkivät tuvassa, että minä ja isompi poika saadaan nukkua rauhassa. :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, me ei olla saatu mitään. Mielialakyselyn täytin jollain neuvolakerralla, ehkä 2kk neuvolassa, mutta tollasta en muista.Mä sain viime kerralla jonkun kyselylapun joka pitäis täyttää seuraavalle kerralle eli 3kk neuvolaan
Joo, on meilläkin iltaisin yleensä aikaa, mutta kumpikin istuu omalla koneellaan ja puuhailee omia juttuja. Mies joskus töitä, mä kaikkea sitä, mitä en päivällä ehdi (kirjoittelen kavereille viestejä ym).Jälkitarkastuksessa kysyttiin, et onko ollut jo yhdyntöjä, mut mitään lappua en muista täyttäneeni. Meillä molemmat pojat on iltaisin viim. kahdeksalta sängyssä, niin jää ihanasti aikaa miehen kans iltaisin. ♡
Tääkin oli joku mielialakysely kyllä. En muista oliko seksikysymyksiä :D mut jotain parisuhteeseen liittyviä siellä ainakin oli. En oo vielä täyttänyt enkä taida täyttääkkään, koska me voidaan miehen kans puhua asioista kyllä ilman neuvolatätiäkin :)Ok, me ei olla saatu mitään. Mielialakyselyn täytin jollain neuvolakerralla, ehkä 2kk neuvolassa, mutta tollasta en muista.