Joo, meillä kans pitää kantaa ja nukutan aina sänkyyn tissille. Sitä ennen kylpy ja yöpuku ts. on rutiineja, sitten siirrytään pimeään makuuhuoneeseen, jossa mulla menee 1-1,5h, riippuen alkaako heti syödä rauhallisesti vai tuleeko 1-3 hepulia, jolloin pitää nousta istumaan ja syöttää sylissä, vaihtaa rintaa, vaihtaa asentoa, laittaa olkapäälle, hyssytellä, kyykätä... Eilisiltana tuo iltashow alkoi jo aiemmin, että pelkäsin, että ei rauhoitu, mutta mies piti vauvaa aika pitkään ennen kuin tuli mun vuoro ts. sai siinä tehtyä tuota "nukahdan, herään heti"-hulinaa, että sitten mun kanssa nukahti oikeasti. Meillä nukahtaminen ajoittuu yleensä 22-00 välille, vähän riippuu illasta. Ja meillä kans samanlaista ts. jonain päivänä lähinnä syö ja nukkuu ja sit jonain päivänä ottaa vain noita mikrounia, ja vaikka olis väsynyt, lähinnä vaan pitää sellasta "narinaa" ja yhy-yhy-itkua, mutta ei nuku. Kylpy yleensä laittaa hetkeksi pisteen itkeskelylle, koska siitä tykkää.
Huomaan, että pitäisi osata mennä kans aiemmin nukkumaan, mutta vähän liian myöhään tulee kukuttua ylhäällä, kun kerrankin on ns omaa aikaa (tosin ajatus ei hirveästi kulje, mutta satunnaisesti ollaan katsottu joku elokuva, tai sitten vastailen ystävien viesteihin tmv).