Enpäs oo hoksannu tänne tulla kirjoitteleen lainkaan kuulumisia :)
Meillä neiti nyt siis tulee huomenna 2 kk ja 1 viikon :) 2kk neuvolassa mitat oli 6160g(4688g) ja 60.5 cm(53cm) suluissa syntymämitat. Täysimetyksellä menty alusta saakka.
Kovasti on kiinnostunut ympäristöstä, hymyilee ja naureskelee paljon :) Iltaisin nukahtaa aina 19.30-20 välillä ja tähän asti rytmi ollut niin et herää syömään 02 ja 05 ja jatkaa siitä viel 7 asti unia. Kuuden viikon hulinat kesti 2 viikkoo jolloin meni rytmit ihan sekaisin ja siihen päälle rotarokotteen aiheuttamat vatsavaivat,jotka on valvottanut :/ Nyt kuitenkin alkanu helpottaa ja viime yönä heräsi vain kerran syömään klo 03.30 eli nukku 8 h putkeen :) Jatkoi tuosta sitten vielä hetken omassa sängyssä unia ja sit kuudelta nappasin viereen syömään ja siinä torkuttiin kahdeksaan saakka. Päivisin nukkuu yleensä ekat unet vaunuissa ulkona(n.tunnin) ja sit pitemmät unet omassa sängyssä (3-4 h) On myös päiviä jolloin nukkuu useammat tunnin unet, eikä noita pitkiä.
Hyvin oon itse jaksanut, kun yleensä tosiaan öisin on nukkunut hyvin että on saanut itsekin hyvin nukuttua. Nyt nää viimeset pari viikkoo ollu vähä rankemmat ku tullut niin paljon univelkaa. Meillä tyttö jo alkanut vierastaa, mun äitinkin sylissä alkaa heti huuto vaikka näkevät melkein joka päivä. Neuvolasta sanottiin, että yleensä vierastaminen alkaa vasta myöhemmin, mutta ei oo mitenkään epätavallista, et joillakin alkaa sit jo aiemmin. Autosta ei oikein tykkää, mut pikkuhiljaa siihenkin ollaan totuteltu pieniä matkoja kerrallaan.
Kaikenkaikkiaan arki sujuu oikein kivasti ja ollaan niin onnellisia tästä pienestä aarteesta <3