Olipahan taas kelju yö.. Vauva nukku ihan hyvin aluksi. Päästiin nukkuu vasta 00.00 ja ajattelin jo silloin että varmaan herää kohta. No, heräsinkin sitten itse 1.40 siihen kun koira oli liimautunut kylkeen kiinni, läähätti ja tärisi. Ulkona oli ihan hirvee ukonilma. Koira pelkää ja minä pelkään. Olin sit ihan unenpöpperössä ja paniikissa aloin kokeilee et hengittääkö vauva (ukkonen säikäytti niin pahasti et tuli olo etteo vauvalla oo kaikki hyvin) ja tähänkös hän sitten heräsi. Olin itse pelon takia ihan virkeenä ja en sit saanut unta kovinkaan pian.. Vaikka kyllähän tuo vauvakin jo melkeimpä heräs silloin. :/ ei oikein kukaan nukuttu sen jälkeen. Ite olin ihan väsy neljän aikaan. Meinasin nukahtaa istualleen. Vauva oli ihan virkee. Kannoin hänet sitten leikkimatolle katselemaan leluja, asetuin itse viereen makaamaan ja nukahdin siihen!
tuli kyllä tosi kurja olo, kun "jätin" vauvan yksin hereille ja itse vain nukuin.
mutta ei vaan pysyneet silmät auki, olin nukahtanut huomaamattani. Kuuden maissa sitten annoin vauvan miehelle, en enää jaksanut tallustella ympäriinsä vauva sylissä. Sammuin ku saunalyhty sänkyyn. Puoli tuntia sain nukkua, kun pikkunen tuli syömään.. Sitten taas valvottiin kera huutojen
pikkunen vaan huusi vaikka samalla yritti syödä. Kahdeksalta nukahdettiin molemmat ja nukuttiin kaks tuntia.
Voiko yks ukkonen sotkee oman ja vauvan rytmin näin pahasti?
tai siis eihän vauvoilla oo rytmiä, mut meil on kyl nää kuus viikkoo yöt ollut sinänsä "hyviä" et mitään seurusteluja ei oo vauva harrastanut vaikka onkin paljon heräillyt syömään. Eli nukkuu, herää syömään, syö 10min, nukahtaa. Tätä yleensä ilta kympistä aamu viiteen tai kuuteen. Sit hän on alkanut yleensä seurustelemaan.