Aamutähti, meillä loppui rintaraivarit siihen, kun pidensin imetysvälejä. Rinnat huusi hoosiannaa ja jouduin pumppailemaan, koska 2,5-3 h syöttövälit ovat nyt 3,5-4,5 h. Lisäksi huomasin, kun oikein asiaan kiinnitin huomiota, että vauva itki ehkä enemmän mahaansa kuin nälkäänsä ja usein päätyikin vääntämään tortut siinä imiessään. Neiti on siis piirua vaille 4 kk ja minusta tuo tiheänimunkausi tuli vähän päälle 3-kuisena. Ehkä kannattaa kokeilla pidentää imetysvälejä?
Meillä ei ole iltaitkuja ollenkaan enää. Ne loppuivat kuin seinään 2 kk iässä, yhtenä iltana ne vain jäivät pois ja ovat pois pysyneet. Muistan, että olin ihan että wooooottt?! Mikä mun vauvaa vaivaa?! :D Ainoastaan silloin, kun on ollut superpaljon ärsykkeitä päivän aikana tai paljon ihmisiä, tyttö itkee iltaisin. Että ehkä ne teilläkin loppuvat jossain vaiheessa, viimeistään varmaan siellä armeijassa, jossa ei sitä kapaloakaan enää sitten saa.

Tosin meillä itketään usein aamuviideltä, että kumpi nyt on sitten parempi...
Onko kukaan käyttänyt unilelua nukahtamiseen? Kokemuksia?
Täällä sellaista pitäisi kuulemma käyttää "lohtuleluna", että sitten päivähoidossa rauhoittuu paremmin. Hieman kuulosti hassulta, mutta olen nyt sitten jonkun kuukauden verran laittanut sinne pinnikseen kaksi lelua pinnojen väliin, katseen korkeudelle molemmin puolin. Tänään huomasin, että tyttö oli tosi virkeänä, vaikka oli jo seurustellut pitkät pätkät. Oli päiväuniaika, joten pimensin huonetta hiukan ja laitoin unipussissa sänkyyn. Tutti suuhun, kauniit unet ja lähdin pois. Oikein odotin, että koska huuto alkaa, mutta mitä vielä! Typy katseli niitä unileluja ja pikkuhiljaa alkoivat silmät luppasta. Sinne nukahti. :D Että ehkä nämä unilelut toimivat?