Carnie
Näppärä viestien naputtelija
Kyllä meillä poika sitten nukahti eilen. N. klo 1 jälkeen syöttö ja nukkui, jestas sentään n. klo 8 asti jolloin ähisi, laitoin tuttii niin sehän nukkus n, 9.30 saakka!!! Herramunje!!! 
Tänään ollut kiva päivä.
R-äännettä täälläkin päristään sitten kun oikeen aletaan jutteleen! Mainion kuulosta!
Meilläkään ei käännytä viel, ei oikeen näytä olevan elkeitäkään siihen suuntan.. Nooh, eiköhän sekin päivä koita!
Siihen malliin vempuloi just hoitopöydällä että ei uskalla jättää yhtään yksin siihen ettei vaan putoo. 
Ja noista menkoista kun luin.. toisilla ollu jo kaksin kertaa?!
Minä kun jo pelästysin, ei oo kertaakaan vielä ollut, ei mitään merkkejä että olis tulossakaan (imettäny en oo lokakuun jälkeen, pumppaukset on lopetettu ennen jouluviikkoa).
Aattelin jo että joko MÄ sitten meistä perustelen sitä Syntyvät syksyiset 2015 -ryhmää..
Tein sitte testin "kauhunsekasin" tuntein,
mutta kyllä se oli sellanen merkki joka on hyvä nyt, eli miinus. Saadaan nauttii poitsusta ihan rauhassa ja muistaa enskerran huumassa ottaa ne kumit käyttöön!

Tänään ollut kiva päivä.

R-äännettä täälläkin päristään sitten kun oikeen aletaan jutteleen! Mainion kuulosta!

Meilläkään ei käännytä viel, ei oikeen näytä olevan elkeitäkään siihen suuntan.. Nooh, eiköhän sekin päivä koita!

Ja noista menkoista kun luin.. toisilla ollu jo kaksin kertaa?!

Minä kun jo pelästysin, ei oo kertaakaan vielä ollut, ei mitään merkkejä että olis tulossakaan (imettäny en oo lokakuun jälkeen, pumppaukset on lopetettu ennen jouluviikkoa).
Aattelin jo että joko MÄ sitten meistä perustelen sitä Syntyvät syksyiset 2015 -ryhmää..
Tein sitte testin "kauhunsekasin" tuntein,
mutta kyllä se oli sellanen merkki joka on hyvä nyt, eli miinus. Saadaan nauttii poitsusta ihan rauhassa ja muistaa enskerran huumassa ottaa ne kumit käyttöön!
Sain jopa katsottua vahan nauhoitettuja ohjelmia jà viettaa omaa aikaa, jota ei ole juuri ollut sitten pojan syntyman. Ihanaa!! Nyt kun 3kk alkaa lahestya niin poika ilmeisesti alkaa tuntea olonsa turvalliseksi ja luottaa etta hanesta huolehditaan; ehka siksi nama muutokset. Poika on tosi sosiaalinen ja hymyilee leveasti kaikille jotka ovat lahettyvilla, kikattaa herkasti ja kiljuu kuin kukko.