Lueskelin tässä näin n. 5 sivua, on ollut monta päivää välissä kun oon viimeksi käynyt täällä.
Niin, meillä on vauvakirjana ihan toi "Kirja Sinusta" , toi Vaukirjan kirja jota mainostetaan tervetuliaislahjaksi tälläkin sivulla. Ihan kiva on ja sopii pojallekki. Koitan pysyy ajantasalla, vielä oon pysynyt. :D
Meillä kuolataan, nyrkit on suussa! Yksi helistin ~n.38v. vanha!~ on tarpeeksi kevyt ja hyvä ottaa käteen, sillä poika helistelee ja lykkää suuhunsa. :) Tuttia työntää takas suuhun mikäli se meinaa pudota! :D Ei nyt osaa laittaa sitä suuhun mikäli se oikeen ehtii pudota mutta tosiaan hauskannäkönen kun työntää takasin sitä ja "pitää kiinni" suussaan sitä. :) Meillä tutti rauhottaa unille, on mukana kauppareissulla, kyläillessä.. mutta kotosalla koitetaan olla ilmankin. Nukahtaa toki paremmin tutin kaa ja kun se PLOPS kuuluu meillä niin se on hyvä, ei herää sitten että tarvisi aina laittaa tuttia takasin. Toki, itte nukkuu niin keveästi että herää aina pieneenkin kähinään ja tarkistan että tarviiko tuttia vai ei. Yleensä ei ja sitten ittee harmittaa kun turhaan Taas nousin, poikahan nukkuu hyvin, mitä nyt hiukan tuhahtelee.. :D
Meillä iltatoimet yleensä n.21 maisemissa, nukkuu ennen 23 ja yösyöttöjä ei aina oo, joskus 4-6 välillä ja sitten taas nukutaan. Muutaman kerran on nukkunut sen 8h, jokusen kertoja pieniä pätkiä taikka sitten vaan sen n.4h ja sitten herätään seurusteleen esim. 4,30 ja nukutaan sitten uusiksi joskus 7 aikaan. :D
Nyt on alkaneet kiukkuilut, joka päivä tulee 1-2 kertaa "suunnaton raivo" vaikka seurustellaan, vaippa on vaihdettu ja masu täynnä.. Onneksi ne menee kyllä ohittekin jossaivaiheessa mutta kyllä sitä ihmettelee mistä ne tulee?
Poika tykkää ihailla itseään peilistä, hymyilee niin että ikenet vilkkuu. <3 Hymykuoppa tulee toiselle puolelle, ei kyllä tiietä mistä se on peritty. :D
Ruokailu meillä on pullosta vastiketta. Iltaisin velliä. Hyvin maistuu ja kyllä sitä kuluukin. Ensviikolla on se 3kk -neuvola, rokotukset ym. Poika täytti 3kk 7.1. Samalla juu kyselen mitä mä alan antamaan ja missä määrin muuta lisäksi kun maito ei oikeen enää piisaa. Syö semmoset ~ 2ooml kerrallaan muutaman tunni välei.
Meillä mies hoitaa hyvin poikaa, just kun kotona ollaan molemmat. Koitetaan välttää sitä eroahdistusta, pojasta huomaa jo miten se on niin minun perääni.
Perjantaina oli muutaman tunnin isovanhempien luona, itse olin viihteellä (ekaa kertaan vuoteen) ja mies oli ihan kotosalla mutta "omaa aikaa" viettäen. :) Haki pojan kotio, teki iltatoimet.
Oli ihanaa palata kotiin n.3.30 kun isi ja poika nukkuvat niin levollisesti ja söpösti! Ihan sydän pakahtui ja pyyhin kyyneleitä meikkejä putsatessa! :')
Mies lähti heti la-aamulla pilkille. Mä hetken kyllä kiroilin että Olisin voinut haluta nukkua pitkään mutta ei niin ei.. NOh, pojan ihana kummitäti laittoi aamupäivällä viestii (jota en ees nähnyt kun nukuttiin pojan kaa ekoja päikkäreitä yöunien jälkeen) niin ovikello soi ja siellä hän seisoi pitsalaatikon kera!! Sanoi että syöppä ny ja mee pariks tunniks nukkumaan, sitä kuitenkin kaipaat kun mieski lähti sinne pilkille niin aikasin..! Ah, mä rakastan lapseni kummitätiä paljon!! <3 Olin kuin uus ihminen kahden tunnin päästä! KORVAAMATONTA! <3 ... ja kaikenhuippu oli se että olin ollut k.o ihmisen kanssa edellisenä iltana ihmisten ilmoilla, jaksoi kuitenkin tulla meille! (toki hän sai nukkua kotona aamulla pitkään mutta silti!)
Ohoh, no, sellasia kuulumisia nyt meille tänään. Mennään pojan kaa kynttiläkutsuille, saa hurmata kaikki muijat siellä sitten

On sylyjä joihin mennä söpöilemään! <3
Ps. Nii juu, meilläkin mennään yleensä yö samalla vaipalla, poika ei oo varmaan kertaakaan kakannut yön aikana. Joskus jos se syöttö menee aamupuolelle esim. 5-7 niin sitten vaihdan vaipankin niin menee sitten se seuraava uni kivasti vielä, ei herää heti vaipan takia. :)
Meillä nyt muumit käytössä, koko 3.