Tykkään kaikkien kuvista :)
Laittaisin meidänkin vaavista kuvan kun jaksan.
Eilen tuli viiden päivän tauon jälkeen kakka, kunnon läjä paksua sinappia, nousi ihan etumukseen asti..oli siinä pesemistä. Tänään ei sit ole taas tullut..
Poika on kans eilisestä lähtien ollut vaativa, huutanut helposti kun laskee alas sylistä, kun joutuu olemaan hetken yksin, niin nyt ei ole passannut olla, heti alkaa huuto..
Mua alkoi ahdistamaan tänään, kun ei meinannut päästä ulos millään. Me jo pari edellistä päivää istuttu vaan sisällä, miehellä toki muu elämä työssä ja jne, mistä olen alkanut vähän tuntea jonkinlaista haikeutta, että hän se vaan voi mennä ja tulla, mun on pakko aina olla vauvassa kiinni yötä päivää..
Haaveilen tanssitunneista, mutta en taida päästä kuin vasta ensi vuonna sellaisille. Täältä kotoa kun lähtisi, niin menisi ainaki 3 h yhteensä, matkat edes takas + itse tanssi, kauan sellainen tunti kestää? 45-1,5 h?.. Semmoiselle ajalle mun pitäisi vissiin pumppaa aika paljon maitoa että poika pysyisi tyytyväisenä miehen hoidossa, enkä taida jaksaa pumppailla niin paljoa valmiiksi..pitäisi kai ottaa tavaksi pumpata joka päivä ainaki 100ml pakkaseen? En tiedä. Mun on saatava omaa aikaa ilman, että vauva on kiinni mussa joka tunti, niin paljon kuin vauvaa rakastankin.