Papuliina
Vauhtiin päässyt keskustelija
Meilläkin tykätään käsistä kohottamisesta. Ennen noustiin siitä istuulleen nyt aina seisaalleen!Iso poika jo :D meillä on lelukaari ollut ahkerassa käytössä kun J on alkanut kurottelemaan esineitä kohden ja välillä saa niistä jopa kiinni. Vasen käsi on paljon enemmän käytössä joten tuleekohan isin mukaan vasenkätinen. J nauro alkuviikosta ekan kerran ääneen. Aivan yli söpön kuulosta! Naureskeli vaikka kuinka kauan isin ilmeille mutta sen jälkeen ei ole enää tullut. Ennen jokelteli paljon enemmän kuin nykyään..aivan kuin joku taantuma ois tullut. Mun mielestä yrittää kyllä äänellä ja kiljua riemusta mutta ääntä ei vaan tuu. Kai se sieltä taas kohta löytyy.
Mahaltaan on käännyttty jo useita kertaa selälleen..tosin luulen että vahinkoja ollut ku ei jokakerta sitä hoksaa että miten se menikään. Ihana seurailla tätä kehityksen kirjoa <3 toivottavasti se jokeltelukin kohta palaa takas.
Mahaltaan on käännyttty jo useita kertaa selälleen..tosin luulen että vahinkoja ollut ku ei jokakerta sitä hoksaa että miten se menikään. Ihana seurailla tätä kehityksen kirjoa <3 toivottavasti se jokeltelukin kohta palaa takas.
Ysiltä (ehkä vähän ennen) laitoin pojan nukkumaan ja nukahtikin hyvin nopeasti. Noh, 22.58 herättiin ensimmäistä kertaa syömään.. :O