Vauva-arkea osa 2

ccix, Aaaaapua, en kestä, tippa tuli linssiin! OnneaONNEAonneaOnnea!!!:)

Kerroin vauvauutisista miehelle ja vannon, että hän kalpeni ainakin pari astetta. :D
 
Mää en kestä näitä ihania vauvauutisia!! :Heartred Onnittelut kaikille! Lähetään siitä että kaikki menee niinkuin kuuluukin, ja pienistä viime vuoden lokakuisista tulee isompia sisaruksia vuoden lopulla.
Kyllä olisin itekin jo valmis tekemään kakkosen heti perään. Koen vahvasti että jos toinen tehdään niin se tehdään nyt. Mittariin tulee 36v. tänä vuonna ja ei tässä enää joua oottelemaan. Mies vielä kypsyttelee ajatusta....
 
Voi apua ccix..iiikk!!! Miten hyviä uutisia!! Onnea ihan älyttömästi :) Hienoa, että mieskin on messissä. Karposta tulee isoveikka!

Kukahan seuraavaksi... :) Yrittäjiä tuntuu olevan palstalla aika paljon. Ja ei, itse en lukeudu heihin vaikka lapset rakkaita onkin ja ehkäisy puuttuu imetystä lukuunottamatta.. :)
 
Kiitos, kiitos kaikille. Onhan tää kuiteski vähän shokki ja epätodellista, vaikka joku ihme tunne mulla on ollut meidän date nightin jälkeen (ei siis mtn raskausoireita, mut muuten vaan) ja siis varsinki se, että se tosiaan on kerrasta kiinni. Naisen kroppa on kyllä kiero, käy läpi jotain aivan järkyttävää ja on heti valmis siihen uudestaaan :D

Tosiaan keskenmenon riski on suuri näin nopeasti kun uudestaan raskautuu, joten laitan vähän jäitä hattuun. Muutenkin pitää vähän sulatella tota testiä ja tätä uutista.

Ihanaa on kuitenkin ajatella, et jos hyvin menee, niin ensjouluna oon kävelevä raato :D ja helpotusta tiedossa joskus 2020 :D
 
Hienoa ccix että ajattelet sen helpottavan jo 2020 ;) Mä olen valmistautunut, että helppaa sitten kun pojat muuttaa kotoa pois, eli about tuossa 2034 viimeistään ;) Josko vielä silloinkaan kun pojista on kyse.. :D
 
Juu, ollaan mekin jo yli kolmekymppisiä, joten ei tässä kovin kauaa voi laakereillaan maata. Vauvakuume on sitä luokkaa, että antaa tulla vain, mutta järjenäänellä on toinen mielipide. :) Tosin jotenkin minulle sopisi, että olisi pieni ikäero ja ruuhkavuodet samalla kertaa.
 
Aamutähti, siis pahin helpottais ehkä silloin 2020, mut eihän tää äidin taakka lopu koskaan vaik pojat (oon varma et on muuten poika) ois 50 :D
 
Onnea kohtalotoveri ccix! Toivotaan, että meillä kummallakin menee kaikki hyvin. Mulle sanoi äippäpolin lääkäri, että keskenmenon riski ei ole tällaisessa uusintaraskaudessa yhtään sen suurempi. Eli riski on, mutta lyhyt aika edellisestä raskaudesta ei tilannetta pahenna.
 
Näin kun reilu kolmikymppisenä teki ensimmäisen lapsen, niin vauva-arki oli totaalinen shokki. En kyllä tiedä mitä odotin, ehkä omat kuvitelmat olivat ruusuisemmat. Mutta viimeksi tänään perustelin kakkosen tuloa niin että samaan shokkitilaan toinen vauva. Suotta sitä toipumaan ja nauttimaan siitä että asian taas rullaa helpommin vaan samaan konkurssiin toinen . Kummatkin kuitenkin tahdotaan toinen lapsi. Mieheni ilmeisesti kuvittelee että sitten nelikymppisenä. Juu ei.
 
Kyllä hattua nostan teille useamman lapsen äideille ja tuleville sellasille. :) Mulla on niiiin kädet täynnä tämän yhen touhottajan kans.. Saa nähä kun lähtee liikkeelle, varmaan tuhoja tekemässä koko ajan.
Ccix:ille myös onnittelut!

Ihanaa, huomenna pääsee kaupunkiin tuulettumaan ystävän kans. Lapset tietty mukana. Suunnittelen tytölle oman huoneen sisustusta niin pitää hakea Ikeasta ideoita. :) Ei kyllä varmaan siirry sinne vielä nukkumaan, mutta leikkihuoneeksi.
 
Ccix onnea onnea sinnekin! :)

Yllättävän monella tuntuu olevan toinen jo harkinnassa, niinhän se on täälläkin, mutta aivan suoranaista yritystä sitten hieman myöhemmin. :)
 
Onnea ccix! :) Voi että, johan tässä itsellekin tulee vauvakuume... tai siis on kyllä ollut jo pitkään, mut järki sanoo, että jospa ei ihan vielä... Minä haluaisin kyllä ehdottomasti vielä toisen, ja mieskin on ollut varovaisen suostuvainen, mutta kuulemma joskus "sitten muutaman vuoden päästä"... Mekin vaan ollaan molemmat jo 31, niin hirveän monta vuotta en haluais enää odotella. No, katsellaan... :)
 
Ccix onnittelut lämpimät teidänkin pesueelle! Älkää sitten uudelleen raskautuvat kadotko ainakaan kokonaan uuden lasketun ajan mukaiselle foorumille :)
 
Onnea ccix!! Etin äkkiä kirjotukses missä missä missä ku näin eka vaan onnitteluja :D ajatella,nyt teitä on jo kaksi meistä lokakuisista ketä oottaa sisarusta,ja pienistä vauvoista tulee isosiskoja ja veljiä :love7

Mietin just eilen että siks olis mahtavaa olla raskaana että kun lihoo muutenkin sais paremmala omalla tunnolla syödä kaikkee hyvää :D
 
Ihanaa ccix!! Paljon paljon onnea!! Niin ja JaneDoen sanoja lainatakseni älkää sitten Triinan kans karatko kokonaan sinne uusien vauvojen foorumeille vaan jääkää piristämään myös meidän arkeamme, kiitos! :)
 
ONNEA ONNEA ONNEA ccix!!! Oon niin onnellinen sun puolesta! Kerroit pari päivää sitten, että meinaat piakkoin testin tehdä, niin onhan sitä tulosta tässä jo jännityksellä odotettukin ;D
 
Takaisin
Top