Vauva-arkea osa 2

Ei oo kumeihin luottamista :) no ei, pakko nyt jatkaa tähän ehkäisy asiaa... sain siis noi minipilsut. Ihan ahterist. Joten mekin luotamme kortsuihin ja siis, miksi nyt paiselen täällä (niin kuin joka kuukausi) on se, et kerran oltiin ilman täs viime kierron aikana :P ja lyön pääni vetoa, et ei, ei voi olla mahdollista (tietty on, vaik esikon tekoon meni 2,5 vuotta)... Mut siis itelläni ei oo kauhean vastuuntuntoinen olo, mut täs nyt oon pyöritellyt ajatusta kakkosesta päässä, ja se ei tunnu niin pahalta, vaikka ilmoittaiskin tulostaan. Tarkoitushan meillä ois aloittaa yritys syksyllä. Mieskin sanoi, et tulokas on kyllä tervetullut, jos on "vahinko" päässyt käymään.

Täytyy nyt tässä ajan mittaan katella, et pysyis tuo kortsu mukana, ettei aina tartteis pähkäillä, et entä jos... ja niin, Triina onkin nyt sit elävä esimerkki, ettei se kortsukaan satavarma oo :D

Ainoa stressaava asia, mikä nyt sit kakkosen tuloon liittyis, on noi jo tehdyt suunnitelmat. Eli koulut, duunit etc. Kaikkihan tosin on vaan järjestelykysymyksiä.
 
Jep... kaikki on mahdollista!
 
Muokattu viimeksi:
Triina - olen kuullut etta kroppa on tavallaan valmiimpi uuteen raskauteen melko pian ensimmaisen jalkeen jos ensimmaisen raskauden kanssa onkin ollut hieman vaikeuksia. Mulle sanoi sektion tehnyt laakari etta on taysin mahdollista etta toinen lapsi kaynnistyisi normaalisti ja syntyisi ala kautta kun keho sitten osaa tunnistaa hormoonit. :)
 
Joo mä olen kuullut ihan samaa. Olin aluksi myös huolissani siitä kuinka kroppa kestää uuden raskauden hetiperään, mutta huolta ei kuulemma ole. Toki vatsa näkyy aiemmin, mutta menee onneksi vielä vähän aikaa jo tämän 4kk pojan piikkiin. En ihan vielä haluaisi tästä puhua kaikille.

Nyt tällä 4kk vauvelilla on ihan ihme kiukkupäivä! Nukkui 2,5h päikyt, mutta sen jälkeen ei mikään ole ollut hyvin... grrrrrrrrr
 
Mulle sanottiin, että imetys tekee hedelmälliseksi. Tiedä sitten. Varmaan se tekeekin, mutta jos tulosta toivoo, sitä varten varmaan pitäisi vähän ahkerammin puuhailla. ;) Nimim. Nukkumassa klo 20. :D
 
Voi Triina, paljon onnea! Eihän täältä etäältä voi muuta kuin onnen kyyneleen ( tai muutaman) tirauttaa.. Teillä on ollut rankkaa, mutta sinä jos kuka tiedät, että vaikeuksista on mahdollista selvitä. Kaikki vauvat ovat erilaisia, joten ei kannata etukäteen pelätä rankkaa alkua. Helpommin sanottu kuin tehty tietty, mutta ainakin voi yrittää :)

Niin ihana uutinen! Iso iso iso virtuaalinen halaus täältä!!!!!
 
Triinaaaa wau onnea!! :happy: Olet sissi ja hei kaikki on tarkoitettu muistakaa se siskot!
Jääny täällä hipsiminen vähän vähiin jostai syystä. Meillä edelleen sama meno mitä aiemmin kirjoitellut olen. Tänään tosin katsoin itseäni peilistä ja sanoin ihan ääneen että näyttääpä kauheelle,en tiedä kaise on tämä äiteys näytän niin vanhettuneelle ja harmaalle,tungin äkkiä kaurahiutale-hunaja mössön naamaan mutta eipä kirkastunu tarviis vissii jonkun megaQ10 potenssiin miljoona ryppyvoiteen. :sour:
 
Triinalle onnittelut!

Meillä on anoppi alkanut (nyt jo!) painostamaan toisen lapsen tekemiseen. "Nythän se tuntuu, että ei jaksais enää yhtään mutta pittää se kaveri olla. Kun äidit ja isät kuolee pois niin lapsi jää ihan yksin jos ei oo sisaruksia." Huhhuh! Ja aina kun jotain vaatetta/tavaraa oon laittamassa pois niin ihmetellään enkö säästä seuraavalle. Voin kertoa, että se pikkukakkonen on vähiten nyt mielessä.

Kyllä kaikkien pittää saaha itte päättää, eikä joutua painostuksen kohteeksi.
 
Onpas Emmiellä ihana anoppi! Olisin kovasti luullut, että ensimmäisen vuoden sais olla kyselyiltä rauhassa.. :o

Mä ostin tänään kaupasta sitä valion kefiriä vadelman makuisena ja olen rakastunut! :) Vadelma-viilistä "hiilihapoilla" :D
 
Hassunnäköstä kun niiiiin keskittyneesti tossa pöngertää, molempien jalkojen varpaat kun on löytynyt joku aika sitten. :) Vieläkään ei kyllä käänny selältä vatsalleen, vatsalta selälleenkin vasta pari kertaa.
Lauantaina täyttää 5kk.
 
Kiitos! :)

Ei vielä oo käytetty, mennään ensvkolla asioimaan! Toisaalta vois sijoittaa jo istuimeen kun kohta alkaa oleen ajankohtainen, alkaa kaukalo oleen jämpti.. toisaalta, Onni on ansainnut palkintonsa ihan itte niin vaikka ostais lelui koko rahalla.. :D --- niitä nyt kuitenkin on jo "jokapaikka täynnä" .. :D
 
Triina, onnea hirmuisesti. Oot kyllä vahva nainen ja uskon, että seuraava pikkuinen päästää teidät hieman helpommalla. Teillä on ollut tosi paljon vastoinkäymisiä niin luulis ettei sama voi toistua yhden perheen kohdalla.
Ajatella, teidän pieni on jo isoveli! :)
 
Jännä nyt kun alkaa näkemään vähän mimmonen tyyppi meillä asustaa. Outojen ihmisten seurassa varautunut, itkukin meinaa päästä jos joku erehtyy hänelle puhumaan. :D Joskus myös isovanhemmat ja kummitkin pelottaa vaikka näkeekin heitä useammin. Uudet tilanteet ja paikat neiti kyllä ottaa lungisti! Kulkee hyvin matkassa vähän missä vaan. Ralliautojen pörinässäkin pisti vaan päikkäreille. :)
 
Takaisin
Top