Mä pesin eilen myös noita vaunun kuoseja, kun mehän siis ostettiin huuto.netistä käytetyt. Toki syynäsin ne jo aiemminkin, mut eilen sitten jotenkin näin uudessa valossa koko vaunut, niin kyllä hetken harmitti että ostettiin käytettyinä, kun eihän niitä kaikkia kankaita saa pestyä. Toki lapsi ei tuu niihin osuun ku on kuitenkin peitteet yms, mut.. en tiiä. Jotenkin tuskastutti pestä niitä mitä pestä pystyi, paskaa irtos mutta ei silti kokonaan.
Yritän jaksaa ajatella, että ne oli tosiaan edulliset (75e) ja muuten ihan toiminnalliset ja virheettömät, eli toimintaan ne tahrat ei haittaa, ja kun ei meillä tuota rahaa kuitenkaan niin paljoa ole että uudet hommattais, tai siis, olis rahaa mut me ollaan vähän pihejä (eli kun edullisemmin saa, niin otetaan se hyöty irti). Eli ristiriitaiset fiilikset, eiköhän taas ens viikolla mulla oo se tunne taas että ei me mitään uusia vaunuja tarvita kun pärjätään käytetyillä, hyvin toimivillakin. Se on vaan se ulkonäkö..
Ja loppujen lopuks, saa nähä paljonko vaunuja käytetään, vai onko ne sitten vaan partsivaunut, kun meillä on sekä kantoliina että kantoreppu, niin kyllä niitäkin varmasti tullaan hyödyntämään. Ihan riippuu, miten tuo laps sitten tykkää olla ja mennä.
tuol helmikuussa mä vähän jo kirjottelin harsoista (tai shoppailuvimmasta), mutta mistä te olette harsoja hommanneet vai ootteko hommanneet? Mul on joku ihan kamala mullekaikkihetinyt-fiilis, ja mä haluisin ostaa ne harsot NYT enkä 14. päivä (:D), mut onkohan missään edullisemmin kuin vaunula.fi-osoitteessa? Siellä olis ihan valkoisia harsoja 1,19e kipale kun ostaa +10.
Sinällään ehkä pikkasen himottais turkoosit ja mustatkin harsot, mutta katsotaan nyt. Ainahan noita voi sitten värjätä.