Vaunut, vaatteet ja muut ostokset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ikuisuus
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suffeli80 harmi ettei ollut mahdollista tunnistaa koska kävin ihan samalla kirpparilla itsekin. Huh että oli ruuhkaa. Tuo on kyllä ihan totta että vaihteli aika paljon hinnat. Mulla tuli loppulaskuksi 36 euroa mutta ostin aika paljon lakanoita ja muita sänkytekstiilejä. Lähes kolmasosan laskusta taisi muodostaa kaksi imetyspaitaa, olihan ne silti aika paljon halvempia kuin kaupoissa ja nytkin kun normaalikaupoilla pyörin niin ei oikein mistään tuntunut löytyvän. Tuolla kyllä tulee käytyä uudestaankin sitten kun taas tietää mitä etsii.

Harmi tosiaan!
Mä vilkaisin nopeasti niitä imetysvaatteita, mutta oli niissä kyllä aika kova hinta siihen nähden, että on tosiaan kyse kirpparista. Mutta ehkä käyn siellä vielä katsastamassa niitäkin uudestaan. Olisi tarkoitus viikon päästä käydä kaverin imetysvaatteita läpi, josko niistä joku mulle sopisi. Sen jälkeen sitten taas kirpparin valikoimiin.

Mä vähän pelasin uhkarohkeaa niiden imetyspaitojen kanssa, toivotaan että se S koko menee synnytyksen jälkeen taas. :D

Meillä on jo suurin osa hankinnoista tehty, vielä puuttuu pientä esim. sitteri, vaipparoskis, kantoreppu,rintapumppu ja muuta pientä.

Tässä meidän vauvan pinnasänky, joka saatiin valmiiksi laitettua:)

Leikkimatto

Hoitopöytä

Esikoinen^: Ihania vauvahankintoja ootte tehneet, niin suloisia :) Tosi kiva nähdä kuvia muidenkin vauvahankinnoista, kun omia on ehtinyt jo niin monet kerrat fiilistelemään. Teidän pinnasänky näyttää niin suloiselta, mä tykkään kans Nalle Puh -aiheisista tavaroista niin heti pisti ne silmään :) Voisin itekin laitella kuvia vauvanhuoneesta kunhan saadaan se ihan valmiiks, pieniä yksityiskohtia vielä uupuu mm. verhot ja matto on hankkimatta. 

Esikoinen ihanasti tosiaan ootte laitellut jo valmiiksi paikat pikkuselle!
Meillä on vielä ihan keskeneräistä, tai mua vähän lannistaa kun asutaan kaksiossa enkä saa laitta vauvalle omaa huonetta saan vaan sängyn ahtaa tähän meidän makuuhuoneen nurkkaan.. Ja tosiaan ahtaa, kun meillä on tosi pieni makkari!
Ostin pinnasängyn reunapehmusteen ja katosverhon ja yhdet pussilakanat kaikki samaan sarjaan, muttei sänkyä olla vielä ostettu.. Hoitopöydänkin saan vasta maaliskuussa varmaankin, se saadaan mun serkulta, kun vaan mun vanhemmat ehtis sen tuoda, tosin oon vähän ajatellutkin ettei mulla ois kiire, suotta kerää tavarat pölyä täällä ahtaassa asunnossa, mutta nyt alkaa ihan pelottaa kun monilla jo niin valmista että tuleekohan sittenkin mulle vielä kiirus :)

Esikoinen: mistä ootte hankkinut ton verkkohärpäkkeen pinnasänkyyn? Toi vissiin kiinnitetään runkoon? Mun eteen sattunut vain katosta roikkuvia.

Mä shoppailin just Ozbabysta (oli alessa 159e) sen Britax Baby Safe plus SHR II-turvakaukalon. Muodon vuoks otin siihen sivuun vielä sellane Keep Cool-päällisen, ku jäin niin miettimään kesää ja sitä kun tullaan autolla reissaan, ni jos tolla ees vähän helpottaa vauvan oloa niin hyvä niin :)

Nyt vaan venaan toimitusta! Je!

Sintukka: Jos tarkoitat VERHOTANKOJA niin niitä löytyy melkeimpä, joka lastentarvikeliikkeistä. Itse ostimme pinnasängyn huonekaluliikkeestä, jossa oli verhotankojakin. Verhojakin löytyy lastentarvikeliikkeistä, itse tilasimme netistä amazon verkkokaupasta.

Meillä olisi mahdollisuus saada käytetyt Bugaboo Cameleon-vaunut. Onko kellään kokemuksia? Miten pienet etupyörät toimii talvella??

Sintukka; mä tilasin verhon ja verhotangon sekä samaan sarjaan reunapehmusteen pinnasänkyyn vauvatar.fi -nettikaupasta, se ei ollut kovin arvokas mielestäni ja tosi nopea toimitus! Voin kyllä suositella:)

Oli ehkä vähän turhauttavaa tänään, kun pitkän päivän jälkee ajettii vielä Siwaan, missä meiän lähiposti on, viemään pari pakettia. Kun vihdoin päästiin sitten kotiin, tuli Siwasta tekstiviesti että "pakettinne on noudettavissa".. ARGH. En lähteny enää takas. Turvakaukalo se siellä odottelee nyt sitten ihan rauhassa.

Mä oon luvannut itselleni et en osta enää yhtn vauva vaatetta ja perkele himo vaa on nii kova mennä sinne vauva vaate hyllyille tuhlaa rahaa... tällänen tarttu matkaa alennukses ku oli... http://aijaa.com/S1VkPM

Mähän pyysin sossult rahallista tukea mun vaunuihin, eivät antaneet vaan antoivat mulle lainavaunut jotka tuli tänään. Oon kuullu ja nähnyt mite paskoja haisevii rikkinäisii vaunui niitl saa nii sotin kaveilt käytetyt carenat jtoka o tosi hvyät, ainoo miinus, meiän ovestahan ne ei mahdu sisää eikä myöskää meiä pihan portista. Muute iha tosi hyvät! Noh tänänä sit tuli noi sossun vaunut ja todellinen yllätys. Sieltä tuli UUDET Oran kaksosten kuomurattaat, ne oli pahveissa ja kuplamuovissa viel! ne MAHTUUmun ovista!<3  http://www.orasel.fi/www/popupcard.php?id=36&img=987  Tosin neon vaan lainavaunut mutta silti, oon tosi ilonen! Nää mitkä ostin maksoin niistä 120€, et ei paha onneks, laitan ne varastoon seisoo ja sit jos joskus saan uden kämpän tän vudoe puolel nii otan ne sit käyttöön. Mut sossu yllätti mut niiiiin positiivisesti kerranki! Tänänä tuli adan isojen tyttöjensänky, mun pieni tyttönen 1v4kk lähtee pois pinniksestä, jotne tänänälaitetaan vauvalle sänky valmiks odottelee:)

Kiitos Pikkulintu ja Esikoinen. Täytyy alkaa etsimään. Toi teline on tosi hyvä koska en halua katosta roikkuvaa verhoa. Mä taidan tarvita sellaisen hyttysverkko-verhon, kun asutaan metsän keskellä. Keväisin kärpäset majailevat juurikin sillä ulkoseinällä missä on vauvan huone, ja jostain kolosta niitä pääsee sisällekin. Puhumattakaan hyttysistä. Yök.

Käytiin tänään taas Kaivokselassa siinä lastenkirppis Janessa! Tällä kertaa pienempiä vaatteita oli _tosi_ hyvin ja vielä monessa hyllyssä ale, joten mulla päätyi mukaan 19 bodya (koot 56-62) ja seittemät potkuhousut (samat koot) ja parit pienet pipot ja tumput. Kaikki tämä 13,95e (koska tuli 50 sentin korttilaskutuslisä) :D Naureskeltiin miehen kanssa että juu-u, vähän säästettiin, kun just oltii aiemmin käyty Tarjoustalossa jossa oli jotku bodyt alessa 7-10e kipale :D

Toivottavasti nyt on sitten noita kokoja tarpeeksi, kun koot 56-62 oli just niitä mitä meillä oli vain muutama kappale. No, kyllähän niitä äkkiä sitten käy ostamassa kirpparilta lisää jos tarvis.. Mutta jos kestovaippailla meinataan niin äkkiähän siinä saa pestyäkin, että eiköhän noi oo ihan hyvä määrä. En enää muista, mitä joku sanoi olevan hyvä määrä niin ehkä noi nyt sit on. :P (toistaseks. Ehkä saatan viel hurahtaa tässä odotellessa..)

Missä toi jane kirppis on siis missä päi vantaata :) haluaisin itekki mennä siel käymää, mul o vauvallehirveesti jo vaatetta mut adalle lähinnä ettimässä mut tietenki jos pojalle jtn kivaa löytyy nii sit niitäki ;) 

Takaisin