Kantoliinasta, mä ostin sellasen trikoisen yli 5 metriä pitkän liinan kirpparilta, siinä oli mukana ihan vaan paperiset ohjeet ja netissähän on paljon lisää! Osa vaikutti ihan simmppeleiltä, ehkä pienen harjotuksen jälkeen miehen avustuksella siitä selvitään! :)
Se kyllä tosiaan on aika valtava määrä kangasta, kun pesin sen niin oli hieman hankaluuksia saada se mahtumaan kuivumaan mihinkään, edes meidän kuivaushuoneeseen taloyhtiössä:)
Vaatteista, ite oon ostellu ihan pari 50 senttistä vaatetta, sairaalasta kotimatkalle pakkaan sitten mukaan sen kokoset varmaankin, ehkä varaan 56 senttiset kotona johonkin hollille niin voi mies sitten tuoda jos onkin iso vaavi! Ja jos taas on pieni niin ei muuta kun äitille soittoa, että käy vähän ostamassa pikkuvaatteita, että päästään kotona alkuun. Yhdelle meidän tutulle kävi niin kun saivatkin keskosen, ei sitten ollu siihen tietenkään varauduttu! Kyllähän sitä ehtii ja apua varmasti saa jos niikseen tulee:)
Noi koot tosiaan vaihtelee ja riippuu vauvasta muutenkin, mun serkku sai 50 senttisen poikavauvan joka oli kuitenkin jotenkin niin siro ja sykkyrällä ekat viikot, että kumminkin 50 senttiset vaatteet oli reiluja ennen ku poika vähän rotevoitui ja suoristeli itseään :)