Meillekin tuplat ihan välttämättömät, poika on n. 1v 7kk kun uusitulokas syntyy. Vaikka tykkää kävellä kovasti, niin ainakin tällä hetkellä meno on hidasta kun kaikkea pitää jäädä toljottamaan. Ikinä ei ehdittäisi esim. neuvolaan jos poika kävelisi sinne :D mutta kyllähän sitä ehtii tässä 4kk aikana kasvaa ja kehittyä.
Olen vähän katsonut noita phill and teds voyager vaunuja, silmääni pisti joskus työmatkalla eräs äiti jolla phill and teds merkkiset vaunut sisarusrattaina ja ne näytti niin pieniltä !! Siis sirot ja näppärät, ei mitkään leveät tai pitkät. Haluaisin mennä niitä nyt ihmettelemään ajan kanssa livenä, mutta tuntuu että nuo vaunut on joka paikassa tilaustavaraa....
Olen vähän katsonut noita phill and teds voyager vaunuja, silmääni pisti joskus työmatkalla eräs äiti jolla phill and teds merkkiset vaunut sisarusrattaina ja ne näytti niin pieniltä !! Siis sirot ja näppärät, ei mitkään leveät tai pitkät. Haluaisin mennä niitä nyt ihmettelemään ajan kanssa livenä, mutta tuntuu että nuo vaunut on joka paikassa tilaustavaraa....

Onpahan sitten kissalla joku paikka nukkua, kun häädän sen tosta mun keinutuolista, jonka se on kokonaan ominut huitsin Nevadaan.