ellami
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Noniin siinä kävi sitten että tuli ostettua toiset yhdistelmät. Auts. Vanha tuttu emmaljunga. Kunnon renkaat. Hirvittää nämä hankinnat jo vaikka todella edulliset oon löytänyt. Silti. Tuli sellainen olo et mitäs noi isommat lapset saa?? Eivät oo mitään pyytäneet ja reissuun ja huvipuistoihin on päässeet ja huomenna linnanmäelle isovanhempien kanssa.
Mut tulee jo huono omatunto.
Mies sanoo et osta vaan ne vaunut vaik heti jos löydät... heh. Mua hirvittää pienikin rahanmeno. Nyt kyllä riittää....
Samat yhdistelmät tuli kun pojillakin aikanaa ollu. Ne briot varmaan tulee enemmän kesä ja matkakäyttöön mitkä aiemmin ostettiin.
Siis maksoin noista 55€. Aika vähän mun mielestä. Ja istuin osia tuli 2! Toinen pinkki/musta. Siskon tyttö saa sen kun heillä samat yhdistelmät.
Mut tulee jo huono omatunto.
Mies sanoo et osta vaan ne vaunut vaik heti jos löydät... heh. Mua hirvittää pienikin rahanmeno. Nyt kyllä riittää....
Samat yhdistelmät tuli kun pojillakin aikanaa ollu. Ne briot varmaan tulee enemmän kesä ja matkakäyttöön mitkä aiemmin ostettiin.
Siis maksoin noista 55€. Aika vähän mun mielestä. Ja istuin osia tuli 2! Toinen pinkki/musta. Siskon tyttö saa sen kun heillä samat yhdistelmät.

Ostettiin ne siis käytettynä, ja mitä niitä nyt olen hypistellyt ja ihastellut reilun kuukauden päivät, niin olen super iloinen hankinnastamme!! Meille oli tärkeetä, että on yhdistelmät ja että renkaat on isot, jotta pääsee kulkemaan maastossa kuin maastossa ja kelissä kuin kelissä. Näissä onkin ilmakennorenkaat ja vaikuttais oikein hyviltä! Toki todellisuus paljastuu sitten, kun niitä vaunulenkkejä ruvetaan tekemään! :) Olen myös miettinyt, miten talvivauva tulee mahtumaan tuohon quatroliftiin, mutta kaikki keneltä olen tuosta kysellyt, ja kenellä tuollainen quatrolift on ollut käytössä, niin ovat sanoneet, ettei ole ollut mitään ongelmaa!? Toivotaan näin myös meidän kohdalla olevan!!
Turvakaukaloksi on valikoitunut Gracon Logico S, ja olenkin miettinyt, että ostettaisiin matkarattaat joihin tuo Gracon turvakaukalo käy. Olisi sitten näppärä käydä esim. autolla kaupungilla, tms. Kellään kokemuksia Gracon Mirage matkarattaista? Tai muita ehdotuksia tuohon kaukaloon sopivista matkarattaista?! :)
).