Me käytiin kans tänään ostamassa vaunut.
Käytettynä tosin...
Semmoset yhdellä lapsella olleet ja ERITTÄIN HYVIN PIDETTY Emmaljungan Duo Edget Classic rungolla.
Tiesin mitä halusin ja löysin ja sain.
Ihan joka päivä olen selaillu ja etsiny n.150km säteellä ainakin n.kk verran ja parit hyvät menny ihan nenän edestäkii.
Mut miten sitä onkaa nyt niiiiin helpottunu jotenkin ja onnellinen.
Nyt on kiwa katella ja hypistellä.
Ja isäntäkii tykkää...
Eikä hintakaan ollu paha, vaan 400€.
Ja kaupan päälle saatiin hajuton vaipparoskis ja tosi edullisesti (30€) lähti mukaan vielä semmonen hoitotaso, jossa on kylpyamme samassa.
Hyvässä kunnossa sekin ja semmonen tukeva ja paljon hyllyjä ja lokeroita.
Ihan tosi hyvät kaupat ja mukava myyjä! *tykkäsin tosi paljon
Keitti meille vielä kahvitkin... :)
Saatan kyllä hakea vielä pinnasängynkin samalta myyjältä...??
Sekin oli semmonen kiva.
Oijoi...onkohan tänään ollu vaan kivat hormoonit vaihteeksi vai menikö kaikki oikeesti näin kivasti??

Käytettynä tosin...
Semmoset yhdellä lapsella olleet ja ERITTÄIN HYVIN PIDETTY Emmaljungan Duo Edget Classic rungolla.
Tiesin mitä halusin ja löysin ja sain.
Ihan joka päivä olen selaillu ja etsiny n.150km säteellä ainakin n.kk verran ja parit hyvät menny ihan nenän edestäkii.
Mut miten sitä onkaa nyt niiiiin helpottunu jotenkin ja onnellinen.
Nyt on kiwa katella ja hypistellä.
Ja isäntäkii tykkää...

Eikä hintakaan ollu paha, vaan 400€.
Ja kaupan päälle saatiin hajuton vaipparoskis ja tosi edullisesti (30€) lähti mukaan vielä semmonen hoitotaso, jossa on kylpyamme samassa.
Hyvässä kunnossa sekin ja semmonen tukeva ja paljon hyllyjä ja lokeroita.
Ihan tosi hyvät kaupat ja mukava myyjä! *tykkäsin tosi paljon
Keitti meille vielä kahvitkin... :)
Saatan kyllä hakea vielä pinnasängynkin samalta myyjältä...??
Sekin oli semmonen kiva.

Oijoi...onkohan tänään ollu vaan kivat hormoonit vaihteeksi vai menikö kaikki oikeesti näin kivasti??

Joku laiskuuskohtaus, se on niin kivasti pienessä kasassa paketissa ja sit kun sen purkaa, on taas tavaraa joka paikassa. Tai siltä se tuntuu
Sain jossain vaiheessa päähäni, että HALUAN ne brion smilet. Aikani oon yrittäny netistä selailla vastaavia edullisempia, mutta kun tuntuu että ei sitten mitkään muut kelpaa.. Tällä viikolla sitten yhtäkkiä huomasin että valmistus on lopetettu ja niitä myydään loppuun joka paikassa, kauhee hätä että ilman jään jos en heti tilaa. Ja ne tilalle tulevat britaxin smile2:t näyttää niin samanlaisilta ja on vielä kalliimmat. (Joo, oon aika pihi mutta haluan laatua). No, pitihän ne nyt sitten tilata,
olen jo jonkun aikaa haaveillut Emmaljungan Super Vikingeistä ja nyt saatiin hyvä tarjous joten oli pakko ostaa. Nyt ei saa enää katsellä mitään hintoja ettei näe jossain halvempia