Niin ihana kuulla tällasia uutisia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin on kyllä sitä jotenkin elää niin mukana muidenkin ultrakuulumisissa.Niin ihana kuulla tällasia uutisia
Joo, salaisella varmasti sitten enemmän keskustelua nt-ultrasta, kunhan ensimmäisillä alkaa olla se ajankohtaisena.Lisäsin ton nt-ultran nyt myös tuonne listaan, vaikka varhaisultran keskustelu onkin. En tiedä onko salaisella puolella esim. tähän varhaisultran jälkeiseen aikaan oma ketju, kun en vielä siellä ole.
Heti kunhan saa viestimäärät täyteen Hirveän huono vain spämmäilemään turhanpäiväisyyksiä viestimäärän kasvattamiseksiJoo, salaisella varmasti sitten enemmän keskustelua nt-ultrasta, kunhan ensimmäisillä alkaa olla se ajankohtaisena.
Toivon mukaan mahdollisimman moni täältä julkiselta puolelta uskaltautuu pian salaiselle juttelemaan
Ymmärrän, kaikki aikanaanHeti kunhan saa viestimäärät täyteen Hirveän huono vain spämmäilemään turhanpäiväisyyksiä viestimäärän kasvattamiseksi
Mä yritin päästä sinne mutta en oo päässy, joten kai ne viestimäärät vielä uupuuJoo, salaisella varmasti sitten enemmän keskustelua nt-ultrasta, kunhan ensimmäisillä alkaa olla se ajankohtaisena.
Toivon mukaan mahdollisimman moni täältä julkiselta puolelta uskaltautuu pian salaiselle juttelemaan
Ootko kurkannut jos viestimäärä olisi nyt riittävä?Mä yritin päästä sinne mutta en oo päässy, joten kai ne viestimäärät vielä uupuu
Olen pahoillani! Paljon voimiaMeiltä ei löytynyt raskautta selvittelyt jatkuu minne alkio on lopulta kulkeutunut..
Meiltä ei löytynyt raskautta selvittelyt jatkuu minne alkio on lopulta kulkeutunut..
Mä yritin päästä sinne mutta en oo päässy, joten kai ne viestimäärät vielä uupuu
Voi ei paljon voimiaMeiltä ei löytynyt raskautta selvittelyt jatkuu minne alkio on lopulta kulkeutunut..
Noku mäkin ajattelin et oon kyllä mielestäni spämminyt täällä jo paljonOnhan sulla nyt yli 30 osaatko hakea sinne oikein 2-3päivänä taitavat tehdä lisäyksiä