Meillä löytyi syke ja vastasi oviksen mukaisia viikkoja 6+6 nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa mukana loppuun saakka
Miten ihanaa kuulla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä löytyi syke ja vastasi oviksen mukaisia viikkoja 6+6 nyt vaan toivotaan että pysyy matkassa mukana loppuun saakka
Meillä oli esikoinen muutaman päivän pienempi vaikka olin tikuttanut oviksen, munasolu vissiin irtos vaa myöhemmin ja hedelmöitty hitaastiLöytyi kohdunsisäinen raskaus ja syke Olo on kyllä aika huojentunut. Koko vastasi 6+2 ja tänään ois kierron mukaan laskettuna 6+6, mutta en nyt ehkä tästä ota stressiä tässä vaiheessa. Tuntuu nyt kyllä entistä hankalammalta odotella nt-ultraan
Löytyi kohdunsisäinen raskaus ja syke Olo on kyllä aika huojentunut. Koko vastasi 6+2 ja tänään ois kierron mukaan laskettuna 6+6, mutta en nyt ehkä tästä ota stressiä tässä vaiheessa. Tuntuu nyt kyllä entistä hankalammalta odotella nt-ultraan
Mä kyllä ehkä menisin jos ei kuumetta ole ja olo muutenkin ihan hyvä. En lähtisi flunssan takia perumaan.Ihanaa Juu todellinen koko voi olla mitä vaan varsinkin jos et tikuttanut.
Mä tässä mietin kovasti pitääkö mun perua mun aika flunssan takia vai onko enää niin vakavaa kun koronakin nykypäivää.. käynti on niin lyhyt ja pelottaa onko siellä mitään.. mitä te tekisitte? Mulla siis nuha ja lämpöä nyt illasta
Mä kyllä ehkä menisin jos ei kuumetta ole ja olo muutenkin ihan hyvä. En lähtisi flunssan takia perumaan.
Itse en kehtais lapsettomuuspolille flunssassa mennä, ihan ohjeissakinhan se sanotaan.. Harmittais toisten puolesta jos sairastuisivat siitä ja hoidot siirtyisivät taikka sit ihan hoitohenkilökunta sairastuu ja sama seuraus.No nyt illalla vähän lämpöä.. Mut katson mikä olo aamulla, en usko että perun. Aika olisi siis ylihuomenna
Meillä just flunssaa ollut perjantaista asti mulla ja pikkusella, kummallakaan ei kuumetta missään vaiheessa ja paranemaan päin. Katsottiin vaa et toi pieni ei syö niitä leluja mitä muut lapset ja kun se hetki mitä on siinä kätilön lähellä edes on max 5 min maski päällä, koska ollaan siis lähes jatkuvasti kipeenä oltu niin varmasti ois jo uus tauti ku ois siirrettyIhanaa Juu todellinen koko voi olla mitä vaan varsinkin jos et tikuttanut.
Mä tässä mietin kovasti pitääkö mun perua mun aika flunssan takia vai onko enää niin vakavaa kun koronakin nykypäivää.. käynti on niin lyhyt ja pelottaa onko siellä mitään.. mitä te tekisitte? Mulla siis nuha ja lämpöä nyt illasta