Varhaisultra

Löytyi kohdunsisäinen raskaus ja syke 🥰❤️Olo on kyllä aika huojentunut. Koko vastasi 6+2 ja tänään ois kierron mukaan laskettuna 6+6, mutta en nyt ehkä tästä ota stressiä tässä vaiheessa. Tuntuu nyt kyllä entistä hankalammalta odotella nt-ultraan 🙈
 
Löytyi kohdunsisäinen raskaus ja syke 🥰❤️Olo on kyllä aika huojentunut. Koko vastasi 6+2 ja tänään ois kierron mukaan laskettuna 6+6, mutta en nyt ehkä tästä ota stressiä tässä vaiheessa. Tuntuu nyt kyllä entistä hankalammalta odotella nt-ultraan 🙈
Meillä oli esikoinen muutaman päivän pienempi vaikka olin tikuttanut oviksen, munasolu vissiin irtos vaa myöhemmin ja hedelmöitty hitaasti😇
 
Löytyi kohdunsisäinen raskaus ja syke 🥰❤️Olo on kyllä aika huojentunut. Koko vastasi 6+2 ja tänään ois kierron mukaan laskettuna 6+6, mutta en nyt ehkä tästä ota stressiä tässä vaiheessa. Tuntuu nyt kyllä entistä hankalammalta odotella nt-ultraan 🙈

Ihanaa 😍 Juu todellinen koko voi olla mitä vaan varsinkin jos et tikuttanut.

Mä tässä mietin kovasti pitääkö mun perua mun aika flunssan takia 😪 vai onko enää niin vakavaa kun koronakin nykypäivää.. käynti on niin lyhyt ja pelottaa onko siellä mitään.. mitä te tekisitte? Mulla siis nuha ja lämpöä nyt illasta
 
Ihanaa 😍 Juu todellinen koko voi olla mitä vaan varsinkin jos et tikuttanut.

Mä tässä mietin kovasti pitääkö mun perua mun aika flunssan takia 😪 vai onko enää niin vakavaa kun koronakin nykypäivää.. käynti on niin lyhyt ja pelottaa onko siellä mitään.. mitä te tekisitte? Mulla siis nuha ja lämpöä nyt illasta
Mä kyllä ehkä menisin jos ei kuumetta ole ja olo muutenkin ihan hyvä. En lähtisi flunssan takia perumaan.
 
Mä kyllä ehkä menisin jos ei kuumetta ole ja olo muutenkin ihan hyvä. En lähtisi flunssan takia perumaan.

No nyt illalla vähän lämpöä.. Mut katson mikä olo aamulla, en usko että perun. Aika olisi siis ylihuomenna
 
No nyt illalla vähän lämpöä.. Mut katson mikä olo aamulla, en usko että perun. Aika olisi siis ylihuomenna
Itse en kehtais lapsettomuuspolille flunssassa mennä, ihan ohjeissakinhan se sanotaan.. 🤔 Harmittais toisten puolesta jos sairastuisivat siitä ja hoidot siirtyisivät taikka sit ihan hoitohenkilökunta sairastuu ja sama seuraus.
 
Ihania ultra kuulumisia, onnea teille ❤️ Omaan vielä viikko odotusta.. 😊 Tosin mietin et meniskö jo 6+3, mut silloin kyllä tosi aikaista. Nyt aika varattuna 6+5. Käydään yksityisellä, kun julkisen aika saatiin vasta ens kuun alkuun ja meillä on juhlat tulossa milloin haluaisin kertoa vanhemmille toivottavasti iloiset uutiset ❤️ Eikä kestäis pää edes odotella yli kahta viikkoa vielä 😅
 
Ehkä kysyn sieltä aamulla saanko tulla maski päällä vai saanko ensi viikolle uuden ajan..
 
Ihanaa 😍 Juu todellinen koko voi olla mitä vaan varsinkin jos et tikuttanut.

Mä tässä mietin kovasti pitääkö mun perua mun aika flunssan takia 😪 vai onko enää niin vakavaa kun koronakin nykypäivää.. käynti on niin lyhyt ja pelottaa onko siellä mitään.. mitä te tekisitte? Mulla siis nuha ja lämpöä nyt illasta
Meillä just flunssaa ollut perjantaista asti mulla ja pikkusella, kummallakaan ei kuumetta missään vaiheessa ja paranemaan päin. Katsottiin vaa et toi pieni ei syö niitä leluja mitä muut lapset ja kun se hetki mitä on siinä kätilön lähellä edes on max 5 min maski päällä, koska ollaan siis lähes jatkuvasti kipeenä oltu niin varmasti ois jo uus tauti ku ois siirretty🥹
 
Menneet:
13.3. N84_ (6+6)
18.3. Ranskanperuna (6+3)
19.3. Bebetuulia24 (6+6)
19.3. Aureeel (6+6)
20.3. Snickers (7+4)

Tulevat:
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
21.3. Romppainen (6+5)
21.3 Liilala (6+5)
25.3. Puputupu (6+5)
27.3. LiilaKaari (7+0)
27.3. Hapsukka (8+2)
27.3 Karhuemo17 (8+2)
28.3. Ranskanperuna (7+6) 2.kerta
5.4. Mimosa_ (9+0)
 
Moi,
Uutena hyppäsin kans tänne listaan. Aioin vähän odotella, että olisi varmempi fiilis ennen postausta, mutta nyt ei enää malta väijyä taustalla😁

Mulla olis ollut julkisella ultra muutaman viikon päästä, mutta meni maltti niin varasin huomiselle yksityiselle. Oli viime viikolla aika runsasta vuotoa parina päivänä, niin pakko käydä katselemassa oliko se harmitonta vai ei. Tosin vähän huolestuttaa varasiko liian aikaiselle päivälle tuon, mutta onpahan se toinenkin ultra odottelemassa myöhempänä jos tämä olisi jotenkin epäselvä.
 
Huh kun helpotti, käytiin tänään varhaisultrassa ja syke löytyi!! :red-heart:
Kuvissa vastasi 6+1 (tänään 6+3) mutta ultraaja sanoi että ei oikein saanut hyvää kulmaa joten voi hyvinkin olla tuo 6+3, kun tässä vaiheessa 0,1mm mittaheitto voi muuttaa päivää jo.
Kahden viikon päästä on vielä seuraava ultra, helpottaa omaa mieltä kun ei tarvitse odottaa 6vk sinne ensimmäiseen viralliseen ultraan.
 
Menneet:
13.3. N84_ (6+6)
18.3. Ranskanperuna (6+3)
19.3. Bebetuulia24 (6+6)
19.3. Aureeel (6+6)
20.3. Snickers (7+4)
20.3 Mapsen (6+3)

Tulevat:
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
21.3. Romppainen (6+5)
21.3 Liilala (6+5)
25.3. Puputupu (6+5)
27.3. LiilaKaari (7+0)
27.3. Hapsukka (8+2)
27.3 Karhuemo17 (8+2)
28.3. Ranskanperuna (7+6) 2.kerta
5.4. Mimosa_ (9+0)
 
Takaisin
Top