Katselin samaa kuin tuota muokkasin Näköjään suosittu päivä.Huomenna onkin paljon ultria täällä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Katselin samaa kuin tuota muokkasin Näköjään suosittu päivä.Huomenna onkin paljon ultria täällä
Huomenna joo jännä päiväHuomenna onkin paljon ultria täällä
Tsemppiä ultraanSain onneks nukuttua yhdeksän tuntia, mut nyt aamulla alkoi kamala jännitys Nyt on se ajatus, että tottakai olen surullinen, jos on mennyt kesken, mut silti tärkeintä olis nyt vaan tietää missä mennään
Sain onneks nukuttua yhdeksän tuntia, mut nyt aamulla alkoi kamala jännitys Nyt on se ajatus, että tottakai olen surullinen, jos on mennyt kesken, mut silti tärkeintä olis nyt vaan tietää missä mennään
Oi että, oon niin pahoillani Mitäs nyt sitten jatkossa? Katsovatko uudelleen? Verikokeisiin? Oliko sulla ollut mitään vuotoja tai muuta?Meillä siirrettiin sitä ultraa sillo viikolla, käytiin kuitenkin tänään yksityisellä kun huoli oli liian kova. Meillä ei löytynyt kohdusta raskautta Ei tosin löytynyt kohdun ulkopuoleltakaan, joten se on hyvä juttu. Toivottavasti me oltiin nyt ainoat marraskuiset näillä uutisilla ja muilla raskaus jatkuu loppuun saakka
Piti tehdä kotiin tullessa raskaustesti ja jos positiivinen niin verikokeisiin. Positiivinenhan tuo on, niin pitää ruveta neuvolan kanssa selvittämään.Oi että, oon niin pahoillani Mitäs nyt sitten jatkossa? Katsovatko uudelleen? Verikokeisiin? Oliko sulla ollut mitään vuotoja tai muuta?
Meillä siirrettiin sitä ultraa sillo viikolla, käytiin kuitenkin tänään yksityisellä kun huoli oli liian kova. Meillä ei löytynyt kohdusta raskautta Ei tosin löytynyt kohdun ulkopuoleltakaan, joten se on hyvä juttu. Toivottavasti me oltiin nyt ainoat marraskuiset näillä uutisilla ja muilla raskaus jatkuu loppuun saakka
Mä en siinä shokkitilassa ihan täysin ymmärtäny mitä se selitti, mutta kirjattu näin "UÄ:ssä endometrium 13 mm, endometriumin etulehdellä pieni, samea rinkula, jossa "vahvistetut seinät", eli se sopisi olemaan vanha raskausontelo, mutta läpimitaltaan vain n 5 mm. Samea sisältä, joten sikiuötä/ruskuaispussia ei ole näkyvissä".Pahoittelut näkyikö siellä siis joku pussi tai jotain? Jotain merkkejä raskaudesta?
Syke löytyi ja koko vastasi vain päivää nuorempaa eli 7+4 on nyt viikot
Paljon voimia, kauheimpia uutisia mitä voi odottaaMeillä siirrettiin sitä ultraa sillo viikolla, käytiin kuitenkin tänään yksityisellä kun huoli oli liian kova. Meillä ei löytynyt kohdusta raskautta Ei tosin löytynyt kohdun ulkopuoleltakaan, joten se on hyvä juttu. Toivottavasti me oltiin nyt ainoat marraskuiset näillä uutisilla ja muilla raskaus jatkuu loppuun saakka