Heti kunhan saa viestimäärät täyteen Hirveän huono vain spämmäilemään turhanpäiväisyyksiä viestimäärän kasvattamiseksi
Niin tämä!! :D Kova hinku jo sinne salaiseen ryhmään kyllä olisi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heti kunhan saa viestimäärät täyteen Hirveän huono vain spämmäilemään turhanpäiväisyyksiä viestimäärän kasvattamiseksi
Meiltä ei löytynyt raskautta selvittelyt jatkuu minne alkio on lopulta kulkeutunut..
Niin tämä!! :D Kova hinku jo sinne salaiseen ryhmään kyllä olisi!
Viikot 6+5. Siihen asti täysin oireetonta oloa. Kohdunulkoinen oliMillä viikoilla olit varhaisultrassa? Voimia kovasti
Tätä itsekin pelkää, että joku onkin pielessä. Selvittelin tänään mitä täällä päin varhaisultrat yksityisellä maksaa, hintahaarukka noin 190-300e.
Joo kyllä se ainakin omalla kohdalla on ollut joka euron väärti! jotenkin konkretisoi raskautta ja toi myös itselle mielenrauhaa tiettyjen asioiden suhteen.Mä arvoin mielessäni tosi pitkään tätä varhaisultraa, mutta tultiin siihen päätökseen että varataan se. Tuntuu heti helpommalta, että ensimmäinen ultra onkin jo kuukauden päästä eikä kahden
Muokkasin tuohon vaan sen verran, kun tuosta sun kopioimasta viestistä puuttui pari varhaisultra-aikaa. Niin nyt pitäisi olla viimeisin lista tuossa alimpana.Mennään toiseen ultraan vielä mielenrauhan vuoksi
Ens viikosta tulee taas jännä toivotaan kaikille hyviä uutisiaMenneet:
13.3. N84_ (6+6)
18.3. Ranskanperuna (6+3)
19.3. Bebetuulia24 (6+6)
19.3. Aureeel (6+6)
20.3. Snickers (7+4)
20.3 Mapsen (6+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
21.3. Romppainen (6+5)
21.3 Liilala (6+5)
22.3. jamm (7+4)
22.3. Domino1 (7+4)
25.3. Puputupu (6+5)
25.3 Mamiduu (6+3)
26.3. Karhuemo17 (8+1)
27.3. LiilaKaari (7+0)
27.3. Hapsukka (8+2)
28.3. Ranskanperuna (7+5) 2.kerta
Tulevat:
2.4 Liilala (8+3) 2.kerta
3.4 Mapsen (8+3) 2. kerta
5.4. Mimosa_ (9+0)
5.4. Iltatähti89 (9+5) 2.kerta
5.4. Liilakaari (8+2) 2.kerta
6.4. PikkuMyy~ (7+1)
8.4. norleviira (6+5)
9.4. Saralia (7+2)
13.4. rrro joko (9+3) tai (7+1)
Aa kappas!! mitähän mä oon säätänyMuokkasin tuohon vaan sen verran, kun tuosta sun kopioimasta viestistä puuttui pari varhaisultra-aikaa. Niin nyt pitäisi olla viimeisin lista tuossa alimpana.
Ens viikosta tulee taas jännä toivotaan kaikille hyviä uutisiaJännä viikko edessä. Ja vielä viisi Yötä omaan varhaisultraan. Tuntuu ikuisuudelta.
Joo jännä viikko edessä!Ens viikosta tulee taas jännä toivotaan kaikille hyviä uutisia
Ihanan samanlaiset ajatukset mulla joka viikollaJoo jännä viikko edessä!