Varhaisultra

Mulla ultra ens viikolla tiistaina 🙄🙄🙄 Vaikka en vielä haluais ja sit on 8-9 julkisella täällä toinen 👍🏻
 
Minä en ole vielä varannut, aijon kyllä mennä. Lähinnä pohdin et riittääkö halvempi ultra kätilön tekemänä, vai meniskö kalliimpaan ultraan lääkärille. 🧐 muuten kait sillä ei ois väliä, mutta jos taas joku huonosti niin lääkäriltä saa ainakin lähetteen naistentautienpolille, mut saako kätilöltä?
 
Minä en ole vielä varannut, aijon kyllä mennä. Lähinnä pohdin et riittääkö halvempi ultra kätilön tekemänä, vai meniskö kalliimpaan ultraan lääkärille. 🧐 muuten kait sillä ei ois väliä, mutta jos taas joku huonosti niin lääkäriltä saa ainakin lähetteen naistentautienpolille, mut saako kätilöltä?
Kätilöitä saa myös lähetteen eteenpäin tarvittaessa 😊 Nimimerkillä kokemusta on.
 
Minä en ole vielä varannut, aijon kyllä mennä. Lähinnä pohdin et riittääkö halvempi ultra kätilön tekemänä, vai meniskö kalliimpaan ultraan lääkärille. 🧐 muuten kait sillä ei ois väliä, mutta jos taas joku huonosti niin lääkäriltä saa ainakin lähetteen naistentautienpolille, mut saako kätilöltä?

Ei saa kätilöltä.. eikö sullakin ollut pas? Eli saat polilta ultran?
 
Ei saa kätilöltä.. eikö sullakin ollut pas? Eli saat polilta ultran?
Ei täällä saa, neuvolan asiakkaaksi suoraan siirrytään. Ehkä voisin saada sieltä, mutta en halua soittaa sinne neuvolaan ennenkun tiiän että onko mitään eloa missään 🫠
 
Ei täällä saa, neuvolan asiakkaaksi suoraan siirrytään. Ehkä voisin saada sieltä, mutta en halua soittaa sinne neuvolaan ennenkun tiiän että onko mitään eloa missään 🫠

Täh! En oo kuullu missään tommosta 😫 mut jos neuvolassa ultrataan ekalla käynnillä niin Eiks se olis sit sama siellä ❤️
 
Täh! En oo kuullu missään tommosta 😫 mut jos neuvolassa ultrataan ekalla käynnillä niin Eiks se olis sit sama siellä ❤️
Joo, säästävät aikoja hoitoihin täällä sillä. Mikä minusta kyllä kuulostaa järkevältä kun lukee esim. näitä Hussin juttuja, ettei pääse hoitokiertoon kun ei ole ultra-aikoja. 😇

Ja ei täällä neuvolassakaan automaattisesti ultrata kyllä 😂 ainoastaan siis se 12 ja 20 on täällä ja joskus erityistapauksissa voi saada alkuraskauden ultran. Mutta en siis aio varata neuvolaa, jos pitäs sit perua taas. Eli se ei ole vaihtoehto 😊
 
Mulla nää kaks ultraa omassa kaupungissa ja loput kuukauden välein tapahtuvat ultrat mun pitää sit käydä toisessa kaupungissa, kun asun niin pienellä paikkakunnalla 😅
 
Mä varasin jo neuvolan, perun sit jos ultrassa huonoja uutisia.. halusin jo varata että saan hyvällä kellonajalla 😬 mutta tiedän ettei se peruminen ole kivaa. Onneksi nykyään sen meillä voi tehdä kai chatissa tai jättää puhelinviestin.
 
Laitetaanko tännekin päivämäärä listaa, jonne halukkaat voi ilmoittautua. Mukava sitten odotella muidenkin ultrakuulumisia omaa aikaa odotellessa:

19.3 Karhuemo17 (7+0)
 
Neuvolasta soittivat, että ensi viikon lääkäri voidaan perua, jos haluan. Halusin perua sen, koska en halua turhaa stressiä, kun siellä tuskin syke vielä näkyisi.
 
Mä haluan kans varhaisultraan. Viimeksi km huomattiin viikolla 10 mutta alkio oli kuollut jo pari viikkoa aikaisemmin. Tässä nyt mietinkin että millä viikolla oikein menis.
 
Minä aion myös mennä. Joudun menemään yksityiselle, sillä en pääse julkiselle. Tuttu lääkäri suositteli menoa aikaisintaan rv 7+6, kun silloin kuulemma keskenmenon todennäköisyys on laskenut alkuviikkojen 25%-50%:sta alle 4%-8%:iin, joten varmaankin rv 8+jotain tulee mentyä.
 
Minä aion myös mennä. Joudun menemään yksityiselle, sillä en pääse julkiselle. Tuttu lääkäri suositteli menoa aikaisintaan rv 7+6, kun silloin kuulemma keskenmenon todennäköisyys on laskenut alkuviikkojen 25%-50%:sta alle 4%-8%:iin, joten varmaankin rv 8+jotain tulee mentyä.

Hirvee tuo 25-50% 😔
 
Niin on ☹️ Lopetin testien tekemisen, kun kuulin tuon häneltä. Jos ei ala vuotamaan tässä välillä, niin menen vaan laput silmillä sinne rv 8:aan asti ja sitten varhaisultrassa näkee, mikä tilanne.

Tämä on hyvä ihan oikeesti! Nuo testit saa vain stressiä aikaan. Ainakin itsellä sai ja vaikka testi viiva oli jo niin tummaa että piti virtsaa laimentaa yli puolet vedellä ja edelleen testiviiva niin tumma et hyvä kun kontrollia näki niin pikkuinen silti kuoli ja oli ollut jo kuolleena pari viikkoa vaikka testit huusi punasta viivaa. Ultra on se paras mittari. Vaikka sekään mitään takaa tietty alussa.
 
Takaisin
Top