Aaa nii joo neuvola siirsi viikolla eteenpäinYksityiseltäkö ne siirsi viikolla eteenpäin? Vai neuvola tmv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aaa nii joo neuvola siirsi viikolla eteenpäinYksityiseltäkö ne siirsi viikolla eteenpäin? Vai neuvola tmv?
Me ollaan kans menossa kätilön tekemään varhaisultraan ja oli n. 80e. Oltais menty varmaan ihan lääkäriasemankin jos ei olis ollu mahista edullisempaan. Oon jotenkin niin stressissä tästä raskauden onnistumisesta.Paljonko teidän varhaisultrat on maksanu? Mua tänään riepo niin kovasti toi ultran siirtyminen viikolla eteenpäin että kattelin mitä ne täällä yksityisellä maksaa, mutta halvin oli 260 e (ja tästäki on vähennetty postissa tullu -30 e alelappu) Taidan siis kuitenki vaan kiltisti odotella vielä kaks viikkoa..
*Muoks. Ja myös meillä toki mies on sitä mieltä että eihän tuo viikon odotus lisää tunnu missään, kun ite meinaan hypoiä seinille
Huutelen täältä syyskuisista, että jos Oulun seudulta olet niin oulussa merioulun neuvolasta saa ultrauksen 79€. Kävin kahdesti siellä ja iso suositus!No siis perus yksityiset Terveystalo, Mehiläinen, Aava.. Ei oo kätilöjä ketkä tekis tai ainakaan Google ei kerro semmosista. Asutaan siis pohjosemmassa.
* Ja se halvin noista olo Aava.
275 km OuluunHuutelen täältä syyskuisista, että jos Oulun seudulta olet niin oulussa merioulun neuvolasta saa ultrauksen 79€. Kävin kahdesti siellä ja iso suositus!
Onko se pelkästään 46€ poliklinikkamaksu jos otat sinne puolison mukaan? Ymmärsin, Omapolulta et jos kummatkin on mukana käynneillä se olis 2x46€. Ja näin noista muista on ainakin meille laskut tulleet. Tosin siirrosta ei ole tullut vielä kuin minulle lasku.Missä se teidän olisi tai paljonko maksaisi? Täällä ois mahdollisuus mennä kätilölle noin 80e hintaan mutta saadaan husilta 46e ultra. Eli se peruskäyntimaksu. Viimeksi kävin kyllä sen lisäksi 9+ ultrassa kätilöllä, mutta katsotaan pärjäiskö nyt ilman..
Miestä laskutetaan vain silloin jos myös hällä jotain tutkimuksia. Ensikäynti maksaa molemmille, mutta ei maksa se et puoliso on mukana vaikka vaan tukena tai jokaisessa tilanneultrassa tai käynnilläOnko se pelkästään 46€ poliklinikkamaksu jos otat sinne puolison mukaan? Ymmärsin, Omapolulta et jos kummatkin on mukana käynneillä se olis 2x46€. Ja näin noista muista on ainakin meille laskut tulleet. Tosin siirrosta ei ole tullut vielä kuin minulle lasku.
Ei mulle ainakaan tays infonnut, että ei saisi olla. Todennäköisesti -21 ollut vielä koronavarotoimetAiniin toivottavasti mies nyt saa olla mukana (siis oletettavasti saa) mutta viimeksi kun olin varhaisultrassa siellä-21 syksy niin ei saanut, paitsi mun tapauksessa sai kun mun selkä oli kipee niin mies sai tulla mukaan.
Siis en oo koskaan kuullukkaan että maksut tulis tuplana?! En oo jotenki aatellu asiaa, mutta erikoiselta tuntuu! Jos ensikäynnillä olisi joku muu tukihenkilö, laskutettaisiinko häntäkin?
Noo, kaikki on uutta ja varmasti tuun oppimaan jotain ihmeellisempiäkin juttuja
Ihania uutisia teille! Vuodot on ikäviä vaikka voi olla harmiton oire. Tottakai ne säikäyttää - varsinkin jos taustalla on menetyksiä. Myös tosi kiva, että teillä on melko pian taas uusi ultra!Päästiin tänään käymään kunnallisella kurkkaamassa onko kaikki kunnossa, kun muutamaan kertaan nyt vuotanut ruskeaa tai kirkasta verta. Kaksi keskenmenoa kun on taustalla, niin tottakai nuo harmittomat vuodot säikäyttää ihan huolella, ja pääsin tosiaan siitä syystä tarkistuttamaan, että kaikki on kuten pitää.
Sieltä löytyi oikeasta paikasta kasvamassa pienen pieni nugetti, joka mittautti itsenä vastaamaan viikkoja 6+4, eli päivän edellä omia laskuja. Sydän siellä jo sykki ja kaikki hyvin Ei löytynyt syytä vuodolle, mutta varuiksi vielä laitettiin labroihin lähetettä, poissulkemaan mm. tulehduksen pois.
Siirrettiin meidän ensi viikolle ajateltua varhaisultraa yksityisellä parilla viikkoa, että pääsee näkemään nugetin vielä ennen seuraavaa kunnallisen ultraan, jos meille suodaan raskauden sinne asti tällä kertaa kestävän
Etkö mee varhaisultraan vai kävitkö jo?13.3. N84_ (6+6)
19.3. Bebetuulia24 (6+6)
20.3. Snickers (7+4)
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
21.3. Romppainen (6+5)
25.3. Puputupu (6+5)
27.3. LiilaKaari (7+0)
27.3. Hapsukka (8+2)
27.3 Karhuemo17 (8+2)
28.3. Ranskanperuna (7+6)
5.4. Mimosa_ (9+0)