Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mäkään en mee just tän takia, vaikka kävis siellä varhaisultrassa niin se km riski on niin iso edelleen rv8-10 et hyvä tulos varhaisultrasta ei takaa vielä mitään. Sit jos nt ultrassa näyttää hyvältä niin uskaltaa vähän jo huokaista helpotuksesta...En mene. Kolme kertaa olen käynyt. Näistä yksi onnistunut raskaus. Kaksi muuta kertaa löytynyt syke, mennyt viikkoa myöhemmin kesken. En halua maksaa tästä hyvästä. Siksi voin hyvin vastaanottaa mahdolliset hyvät tai huonot uutiset silloin noin RV 12, ja mennä tilanteen mukaan. Tein näin myös viime raskaudessa, josta syntyi vauva.
Itse menen osaltaan myös sen vuoksi, että saadaan suljettua pois tuulimunaraskaus ym. epänormaalit tilanteet. Minulla on ollut joka raskaudessa niin hirveä 24/7 pahoinvointi, etten halua kärsiä siitä yhtään enempää kuin on aivan pakko.Mäkään en mee just tän takia, vaikka kävis siellä varhaisultrassa niin se km riski on niin iso edelleen rv8-10 et hyvä tulos varhaisultrasta ei takaa vielä mitään. Sit jos nt ultrassa näyttää hyvältä niin uskaltaa vähän jo huokaista helpotuksesta...
Tää on kyllä hyvä pointti!Itse menen osaltaan myös sen vuoksi, että saadaan suljettua pois tuulimunaraskaus ym. epänormaalit tilanteet. Minulla on ollut joka raskaudessa niin hirveä 24/7 pahoinvointi, etten halua kärsiä siitä yhtään enempää kuin on aivan pakko.
Mäkin meinasin mut ei ollut tohon 18.3. Aikoja enää ja koin 19.3. turhaksi siirroksi xD joten tässä vielä odotellaan tovi.13.3. N84_ (6+6)
18.3. Mymlan (6+4)
19.3. Karhuemo17 (7+0)
20.3. Bebetuulia24 (7+0)
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
21.3. Romppainen (6+5)
27.3. LiilaKaari (7+0)
27.3. Hapsukka (8+2)
Siirsin ultraa muutamalla päivällä
Kohta päästään jännittämään Oon vähän selannu muitakin laskettujen aikojen ryhmiä ja on tainnu kaikissa olla ainaki yhet tuplat ni jännää että osuuko marraskuisiin kansEns viikolla näyttäisi olevan yks ultra ja sitä seuraavalla sit oikein tulva ultrauksia
Kohta päästään jännittämään Oon vähän selannu muitakin laskettujen aikojen ryhmiä ja on tainnu kaikissa olla ainaki yhet tuplat ni jännää että osuuko marraskuisiin kans
Oi tuplat! Varmaan sille kenellä on eniten raskausoireita
Tätä samaa täällä pohdinPitäis vielä yli viikon jaksaa odottaa... Mitenköhän tän ajan sais kulumaan vähän nopeammin?
Noniin kappas, nyt on korjattuNyt siinä lukee @Bebetuulia24 29.päivä