Varhaisultra

Harmi ku saan vasta 20.3. tietää millon mun ultra on 🥴 Helpottais edes tietää se päivä, vaikka oliskin useampi viikko siihen vielä
 
19.3. Karhuemo17 (7+0)
20.3. Mymlan (6+6)
21.3. jamm (7+3)
 
Mä jo varasin tänään viikon päähän varhaisultran mut sit laskin että ei sillon olekaan vielä varmaa että sydämensyke näkyy niin peruutin ajan. Ois kauheaa jos kaikki muu näyttäisi hyvältä mutta syke ei vielä näykään ja sit pitäis joko satsata uuteen varhaisultraan tai odottaa sitä neuvolan tarjoamaa 🫣 mielummin ehkä kuitenkin odotan siihen että syke varmasti jo näkyy (jos on näkyäkseen) niin onpahan sitten päivämäärä milloin tietää varmasti.
 
Mut on tää epätietoisuus ennen ultraamista raastavaa 😄 Jännittää ja pelottaa! Kaksi ekaa raskautta osasin olla paljon lunkimmin. Nyt kun on takana keskenmeno niin ei jotenkin uskalla iloita täysillä.
 
19.3. Karhuemo17 (7+0)
20.3. Mymlan (6+6)
20.3. Bebetuulia24 (7+0)
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
 
13.3. N84_ (6+6)
19.3. Karhuemo17 (7+0)
20.3. Mymlan (6+6)
20.3. Bebetuulia24 (7+0)
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
 
En mene. Kolme kertaa olen käynyt. Näistä yksi onnistunut raskaus. Kaksi muuta kertaa löytynyt syke, mennyt viikkoa myöhemmin kesken. En halua maksaa tästä hyvästä. Siksi voin hyvin vastaanottaa mahdolliset hyvät tai huonot uutiset silloin noin RV 12, ja mennä tilanteen mukaan. Tein näin myös viime raskaudessa, josta syntyi vauva.
 
Last edited by a moderator:
En mene. Kolme kertaa olen käynyt. Näistä yksi onnistunut raskaus. Kaksi muuta kertaa löytynyt syke, mennyt viikkoa myöhemmin kesken. En halua maksaa tästä hyvästä. Siksi voin hyvin vastaanottaa mahdolliset hyvät tai huonot uutiset silloin noin RV 12, ja mennä tilanteen mukaan. Tein näin myös viime raskaudessa, josta syntyi vauva.

Ai kauhee. Kauhee tilanne että varhaisultran jälkeen antaa jännityksen hellittää ja sit se meneekin heti kesken. Vaikka siis kauheita tilanteitahan nuo keskenmenot on joka tapauksessa miten tai milloin sen uutisen saakaan. 🥺
 
Ai kauhee. Kauhee tilanne että varhaisultran jälkeen antaa jännityksen hellittää ja sit se meneekin heti kesken. Vaikka siis kauheita tilanteitahan nuo keskenmenot on joka tapauksessa miten tai milloin sen uutisen saakaan. 🥺
Näin se on eikä näille voi mitään. Ymmärrän kyllä, miksi moni haluaa varhaisultraan. Ei siitä mitään haittakaan ole ja voi olla hyvinkin rauhoittava kokemus odottajalle. Tottakai menisin jos ei maksaisi niin paljoa :disappointed-face:
 
13.3. N84_ (6+6)
19.3. Karhuemo17 (7+0)
20.3. Mymlan (6+6)
20.3. Bebetuulia24 (7+0)
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
 
Kyllä huojentaa ku terkkari varas mulle varhaisultran tasan kahden viikon päähän ❤️👍🏻

Meillä samana päivänä 😊 jännää! Kyllä sit tulee niin jännittämään ja pelottamaan. Onneks meillä aika aamupäivästä niin ei tarvi kauaa kärvistellä. Jos tulee huonoja uutisia ja joudun ottaa lääkkeet niin mies saa olla perjantain kotona.
 
Meillä samana päivänä 😊 jännää! Kyllä sit tulee niin jännittämään ja pelottamaan. Onneks meillä aika aamupäivästä niin ei tarvi kauaa kärvistellä. Jos tulee huonoja uutisia ja joudun ottaa lääkkeet niin mies saa olla perjantain kotona.

Mulla on ongelma, että jos sillon tulee huonoja uutisia, niin mies on töissä, joten pystyisin ottaa lääkkeet vasta seuraavan viikon puolen välin jälkeen 😰
 
Mä en oo vielä varannut varhaisultraa. Ajattelin odotella ensi viikon lääkäriaikaan ja katsoa, mitä lääkäri on mieltä.
 
13.3. N84_ (6+6)
19.3. Karhuemo17 (7+0)
20.3. Mymlan (6+6)
20.3. Bebetuulia24 (7+0)
21.3. jamm (7+3)
21.3. Kimpsu (7+4)
21.3. Iltatähti89 (7+5)
27.3. LiilaKaari (7+0)
 
Takaisin
Top