Harmi ku saan vasta 20.3. tietää millon mun ultra on Helpottais edes tietää se päivä, vaikka oliskin useampi viikko siihen vielä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla sama päivä! Ois 7+0Itse olen varannut 20.3. ajan ja tuolloin pitäisi olla viikkoja 6+6
En mene. Kolme kertaa olen käynyt. Näistä yksi onnistunut raskaus. Kaksi muuta kertaa löytynyt syke, mennyt viikkoa myöhemmin kesken. En halua maksaa tästä hyvästä. Siksi voin hyvin vastaanottaa mahdolliset hyvät tai huonot uutiset silloin noin RV 12, ja mennä tilanteen mukaan. Tein näin myös viime raskaudessa, josta syntyi vauva.
Näin se on eikä näille voi mitään. Ymmärrän kyllä, miksi moni haluaa varhaisultraan. Ei siitä mitään haittakaan ole ja voi olla hyvinkin rauhoittava kokemus odottajalle. Tottakai menisin jos ei maksaisi niin paljoaAi kauhee. Kauhee tilanne että varhaisultran jälkeen antaa jännityksen hellittää ja sit se meneekin heti kesken. Vaikka siis kauheita tilanteitahan nuo keskenmenot on joka tapauksessa miten tai milloin sen uutisen saakaan.
Kyllä huojentaa ku terkkari varas mulle varhaisultran tasan kahden viikon päähän
Meillä samana päivänä jännää! Kyllä sit tulee niin jännittämään ja pelottamaan. Onneks meillä aika aamupäivästä niin ei tarvi kauaa kärvistellä. Jos tulee huonoja uutisia ja joudun ottaa lääkkeet niin mies saa olla perjantain kotona.