Mulla kans maanantaina ultraEntä oliko muita ensi viikolla varhaisultraan menijöitä? Omaan ultraan vielä 1,5 vkoa niin jännäilen teijän muiden ultrakuulumisia![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans maanantaina ultraEntä oliko muita ensi viikolla varhaisultraan menijöitä? Omaan ultraan vielä 1,5 vkoa niin jännäilen teijän muiden ultrakuulumisia![]()
Mulla ultra tunnin päästä, kyllä jännittää!!Jossun ja Mustikkatäplän ultrakuulumisia kyttäämässä heti aamusta![]()
Miten meni?Mulla ultra tunnin päästä, kyllä jännittää!!
Eikö 6+0 ole ihan normaalia ettei sykettä vielä ole, vai mistä siis lääkäri oli sitä mieltä ettei näytä hyvältä?Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...
Voi ei! Millä perusteella lääkäri sanoi, ettei hyvältä näytä? Kun sykettä ei näkynyt. Joillainhan se näkyy kai vasta 6+3. ❤ Onko sulla vielä joku kontrollikäynti tulossa?Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...
Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...

Me päästiin nyt saman tien neuvolaan niin että kahden jälkeen aika. Katsotaan jatkot sen mukaan.Tuohan kuulostaa tosi lupaavalta, että pienokainen on kasvanut viikossa sen viikon verran lisää mittaa.
En ymmärrä miksi se lääkäri on sanonut noin?Olen myös ymmärtänyt, että se syke näkyisi vasta 6+3 jälkeen.
Erittäin kurjaa, että teille vieläkin jäi epätietoinen olo.![]()
Oliko teillä viikon päästä se kontrolli labra kunnallisella?
Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...
Mutta tosi positiivista kuitenkin, että oli kasvanut juuri sen viikon verran! Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseen (ja tietysti toivottavasti hyviä uutisia!).Hirveän tyly! Niinkuin aiemmatkin on jo maininneet, niin on kuitenkin positiivista että on tullut kasvua, ehkä oli niin huono gyne ettei vaan osannnut etsiä sykettä, siltikin ihan asiatonta tuollainen tylytys..Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...

Voi kauhea.Oli niin tyly gyne että mieskin oli kauhuissaan...
Minua pelottaa, että jos tulee huomenna huonoja uutisia, niin en ole omalla lääkärilläni (joka on siis lomalla). Oma lääkärini, joka on normaalisti suorastaan vähän rasittavan optimistinen, oli viimeksi keskenmenon jälkeen aivan ihana ja tosi myötätuntoinen. Jälkitarkastus oli silloin tuolla toisella lääkärillä, ja hän oli silloin jotenkin tosi tyly (kommentit olivat luokkaa "no, parempi tuuri ensi kerralla"). En todellakaan haluaisi huonoja uutisia tuolta lääkäriltä.Voi että... toivottavasti kaikki sulla huomenna hyvin. ❤ mäkin sain kommentin "ei kannata menettää toivoa, kyllä se vielä voi tärpätä!". No en ollut menettänytkään. Ja koko ajan olo että en usko tuota gyneä.. elossa sen vauvan on oltava. Jos torstaina ei näy sykettä niin hyväksyn asian. Mutta mikäli näkyy, teen lääkäristä ja hänen käytöksestään valituksen.Voi kauhea.Minua pelottaa, että jos tulee huomenna huonoja uutisia, niin en ole omalla lääkärilläni (joka on siis lomalla). Oma lääkärini, joka on normaalisti suorastaan vähän rasittavan optimistinen, oli viimeksi keskenmenon jälkeen aivan ihana ja tosi myötätuntoinen. Jälkitarkastus oli silloin tuolla toisella lääkärillä, ja hän oli silloin jotenkin tosi tyly (kommentit olivat luokkaa "no, parempi tuuri ensi kerralla"). En todellakaan haluaisi huonoja uutisia tuolta lääkäriltä.
Voi kauhea.Minua pelottaa, että jos tulee huomenna huonoja uutisia, niin en ole omalla lääkärilläni (joka on siis lomalla). Oma lääkärini, joka on normaalisti suorastaan vähän rasittavan optimistinen, oli viimeksi keskenmenon jälkeen aivan ihana ja tosi myötätuntoinen. Jälkitarkastus oli silloin tuolla toisella lääkärillä, ja hän oli silloin jotenkin tosi tyly (kommentit olivat luokkaa "no, parempi tuuri ensi kerralla"). En todellakaan haluaisi huonoja uutisia tuolta lääkäriltä.
Kamalan tylyjä ja huonoja lääkäreitä ollu teillä!!!Voi että... toivottavasti kaikki sulla huomenna hyvin. ❤ mäkin sain kommentin "ei kannata menettää toivoa, kyllä se vielä voi tärpätä!". No en ollut menettänytkään. Ja koko ajan olo että en usko tuota gyneä.. elossa sen vauvan on oltava. Jos torstaina ei näy sykettä niin hyväksyn asian. Mutta mikäli näkyy, teen lääkäristä ja hänen käytöksestään valituksen.