Varhaisultra

Ah, mua harmittaa kun mun tutulle ja taitavalle kätilölle ei saa aikoja sille viikolle, kun olisin 7+. Aiemmat kaksi alkuraskauden ultraa on hän ansiokkaasti tehnyt. Huomaan päivittäin katselevani, josko uusia aikoja olisi tullut parin viikon päähän. Muille kyllä saisi, mutta tämä mun aiempi on ihan 🥰

Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...
Eikö 6+0 ole ihan normaalia ettei sykettä vielä ole, vai mistä siis lääkäri oli sitä mieltä ettei näytä hyvältä?
Tsemppiä epätietoisuuteen <3 Milloin seuraava ultra?

Viikkoja katsoi koosta 6+0. Mutta sykettä ei näkynyt ja lääkäri sanoi ettei hyvältä näytä. Oli silti kasvanut viikon takaisesta sen viikon verran mittaa niin mä en jotenkin suostu uskomaan että olis mennyt kesken...
Voi ei! Millä perusteella lääkäri sanoi, ettei hyvältä näytä? Kun sykettä ei näkynyt. Joillainhan se näkyy kai vasta 6+3. ❤ Onko sulla vielä joku kontrollikäynti tulossa?

Tuohan kuulostaa tosi lupaavalta, että pienokainen on kasvanut viikossa sen viikon verran lisää mittaa. 🌈❤️
En ymmärrä miksi se lääkäri on sanonut noin? 😱 Olen myös ymmärtänyt, että se syke näkyisi vasta 6+3 jälkeen. 🤔

Erittäin kurjaa, että teille vieläkin jäi epätietoinen olo. 😟 :sorry:

Oliko teillä viikon päästä se kontrolli labra kunnallisella?

Tuohan kuulostaa tosi lupaavalta, että pienokainen on kasvanut viikossa sen viikon verran lisää mittaa. 🌈❤️
En ymmärrä miksi se lääkäri on sanonut noin? 😱 Olen myös ymmärtänyt, että se syke näkyisi vasta 6+3 jälkeen. 🤔

Erittäin kurjaa, että teille vieläkin jäi epätietoinen olo. 😟 :sorry:

Oliko teillä viikon päästä se kontrolli labra kunnallisella?
Me päästiin nyt saman tien neuvolaan niin että kahden jälkeen aika. Katsotaan jatkot sen mukaan.

Voi ei, tuollaiset epäselvät tulokset ovat ihan kauheita. :sad-face: Mutta tosi positiivista kuitenkin, että oli kasvanut juuri sen viikon verran! Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseen (ja tietysti toivottavasti hyviä uutisia!).

Hirveän tyly! Niinkuin aiemmatkin on jo maininneet, niin on kuitenkin positiivista että on tullut kasvua, ehkä oli niin huono gyne ettei vaan osannnut etsiä sykettä, siltikin ihan asiatonta tuollainen tylytys.. 😤Tsemppiä parin päivän odotukseen :red-heart:

Oli niin tyly gyne että mieskin oli kauhuissaan...
Voi kauhea. :sad-face: Minua pelottaa, että jos tulee huomenna huonoja uutisia, niin en ole omalla lääkärilläni (joka on siis lomalla). Oma lääkärini, joka on normaalisti suorastaan vähän rasittavan optimistinen, oli viimeksi keskenmenon jälkeen aivan ihana ja tosi myötätuntoinen. Jälkitarkastus oli silloin tuolla toisella lääkärillä, ja hän oli silloin jotenkin tosi tyly (kommentit olivat luokkaa "no, parempi tuuri ensi kerralla"). En todellakaan haluaisi huonoja uutisia tuolta lääkäriltä.

Voi kauhea. :sad-face: Minua pelottaa, että jos tulee huomenna huonoja uutisia, niin en ole omalla lääkärilläni (joka on siis lomalla). Oma lääkärini, joka on normaalisti suorastaan vähän rasittavan optimistinen, oli viimeksi keskenmenon jälkeen aivan ihana ja tosi myötätuntoinen. Jälkitarkastus oli silloin tuolla toisella lääkärillä, ja hän oli silloin jotenkin tosi tyly (kommentit olivat luokkaa "no, parempi tuuri ensi kerralla"). En todellakaan haluaisi huonoja uutisia tuolta lääkäriltä.
Voi että... toivottavasti kaikki sulla huomenna hyvin. ❤ mäkin sain kommentin "ei kannata menettää toivoa, kyllä se vielä voi tärpätä!". No en ollut menettänytkään. Ja koko ajan olo että en usko tuota gyneä.. elossa sen vauvan on oltava. Jos torstaina ei näy sykettä niin hyväksyn asian. Mutta mikäli näkyy, teen lääkäristä ja hänen käytöksestään valituksen.

Tsemppiä, Jossu123! Toivottavasti seuraavassa ultrassa kaikki selviäisi. ❤️

Mä kävin kans tänään. Kaikki kunnossa. Mitattuna 6+4, vaik omat laskut 6+5. Mut noin pientä mahdotonta tarkkaan mitata, plus mul ovisoireetkin oli myöhään illalla, et voi senkin takia hyvin olla päivän nuorempi. Oottelen myöhempää ultraa ennen kuin muutan laskettua. Viimeks tokassa ultrassa oli jo paljon isompi kuin piti ja laskettu muuttui aika reilustikin.

Voi että... toivottavasti kaikki sulla huomenna hyvin. ❤ mäkin sain kommentin "ei kannata menettää toivoa, kyllä se vielä voi tärpätä!". No en ollut menettänytkään. Ja koko ajan olo että en usko tuota gyneä.. elossa sen vauvan on oltava. Jos torstaina ei näy sykettä niin hyväksyn asian. Mutta mikäli näkyy, teen lääkäristä ja hänen käytöksestään valituksen.
Kamalan tylyjä ja huonoja lääkäreitä ollu teillä!!!😱 hyvän terveydenhuollon ammattilaisen tunnistaa siitä että sanotaan asiat niinkuin ne on mutta pitää myös olla tilannetajua ja inhimillisyyttä, varsinkin kun on kyse näin herkästä aiheesta!! Ai että mua suututtaa🤬🤬🤬

Mä todella toivon että molemmat saatte hyviä uutisia!!❤️🤞🏼🍀

Takaisin