Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Riippuu millaset laitteet nillä on. Meidän lääkäri kysyi halutaanko jo loppuviikosta se 1. UÄ. Sanoi että heidän laitteella pystyis näkemään sydämenlyönnin jo tuosta 5+5- 5+6. Mutta ajateltiin että pidetään toi 6+4, koska sillon varmasti näkee. Kun mekin tiedetään hoitojen takia päivälleen hedelmöitys ja alkion ikä jne. Uskoisin siis, että hyvillä laitteillä nekin näkis 6+2, mutta ehkä kannattaa soittaa ja kysyä että käykö nuo päivät heidän laitteiden herkkyksiin. :)
Niin ja diabeteksen takia täti laittoi kiireellisen ajan sairaalan äippäpolille, siellä sitte ultrataan tarkemmin. Toivottavasti aika tulis ennen joulua, kuitenkin tän vuoden puolella sinne käynti
Mä oksensin viime yönä ekan kerran ja aloin pohtimaan samaa että mitä jos ultraan ei edes pääse kun on niin huono vointi. Ihan samanlainen olo oli yöllä kuin oksutaudissa, joten jäin varuiksi tänään töistäkin kotiin, etten vaan mene tartuttamaan muita. Eikä olotila kyllä vieläkään ole mitenkään hyvä, sängynpohjalla makoilen. Toivon jopa että on joku tauti nyt koska en tajua miten kukaan selviää töissä tällaisen pahoinvoinnin kanssa Tai ultraan. Mutta selvinnee vaan nyt ajan kanssa kummasta tässä on kyse..Ihanaa että alkaa pikkuhiljaa tulla kaikille uutisia!
Mulla on varhaisultra tasan viikon päästä eli 22.12. Samana päivänä myös eka ”neuvola” joka on siis puhelinaika? En oikeen saanut selvää että onko tää oikea neuvola vai joku alkukeskustelu vai mikä. Mua jännittää aivan sikana se varhaisultra, koska mulla on pahoinvointi tällä hetkellä sitä luokkaa etten oksenna, mut heti kun on vähänkään rasitusta niin joudun puhaltelemaan puoli tuntia ettei tarvi oksentaa. Eli sellasta hilkulla elämistä. Ja mietin vaan et miten selviydyn tosta varhaisultrasta kunnialla kun vielä jännittää tulos niin paljon et olis oksu kurkussa ilman pahoinvointiakin.. Puhuttiin puolison kanssa että voihan sen aina sit perua jos on liian huono olo mut tuntuu jotenkin että sit ei ainakaan sais tietää... :|
Mulla myös! :)Mulla ultra 29.12