Varhaisultra

Mä oksensin viime yönä ekan kerran ja aloin pohtimaan samaa että mitä jos ultraan ei edes pääse kun on niin huono vointi. Ihan samanlainen olo oli yöllä kuin oksutaudissa, joten jäin varuiksi tänään töistäkin kotiin, etten vaan mene tartuttamaan muita. Eikä olotila kyllä vieläkään ole mitenkään hyvä, sängynpohjalla makoilen. Toivon jopa että on joku tauti nyt koska en tajua miten kukaan selviää töissä tällaisen pahoinvoinnin kanssa :hungover: Tai ultraan. Mutta selvinnee vaan nyt ajan kanssa kummasta tässä on kyse..

Joo jep! Tunnistan ton oksutautiolon, vaikka toki siis voihan sulla olla tautiakin. Mulla on siis myös vatsa sekasin, niin kans mietin aluks et mitäköhän tää on. Mut nyt viides päivä samaa menoa niin olettaisin et pöpö ois jo laantunu.

Toivottavasti siis toi sun olo paranee, koska tiedossa on että varmaan vähintäänkin 3-6 viikkoa tässä on edessä tätä. Tai en tiedä tarkkaan millä viikoilla olit mutta kuitenkin. Ei edes pitäisi ajatella noita jäljellä olevien viikkojen määriä... Tai siis mahdollistahan on että jatkuu koko raskauden ajan mutta yritän nyt aluksi lohduttautua sillä 12 vk rajalla!
 
Joo jep! Tunnistan ton oksutautiolon, vaikka toki siis voihan sulla olla tautiakin. Mulla on siis myös vatsa sekasin, niin kans mietin aluks et mitäköhän tää on. Mut nyt viides päivä samaa menoa niin olettaisin et pöpö ois jo laantunu.

Toivottavasti siis toi sun olo paranee, koska tiedossa on että varmaan vähintäänkin 3-6 viikkoa tässä on edessä tätä. Tai en tiedä tarkkaan millä viikoilla olit mutta kuitenkin. Ei edes pitäisi ajatella noita jäljellä olevien viikkojen määriä... Tai siis mahdollistahan on että jatkuu koko raskauden ajan mutta yritän nyt aluksi lohduttautua sillä 12 vk rajalla!
Jep, en edes halua ajatella kauanko tätä vielä kestää. Ens viikosta onneksi alkaa yli 2 viikon joululoma, menee kivasti sängynpohjalla. :sad001 Viimeksi esikoisesta vietin kesäloman samalla tavalla. Mutta kyllä se pahin sitten meni ohi! Toivottavasti nyt myös!
 
Jep, en edes halua ajatella kauanko tätä vielä kestää. Ens viikosta onneksi alkaa yli 2 viikon joululoma, menee kivasti sängynpohjalla. :sad001 Viimeksi esikoisesta vietin kesäloman samalla tavalla. Mutta kyllä se pahin sitten meni ohi! Toivottavasti nyt myös!

Tavallaan lohdullista että on lomaa mut kyllä se harmittaa toisaalta että lomailu menee sängynpohjalla! Ja siis oon vähän huolissani ainakin itsestäni, kun töissä päivät menny toki huonosti voidessa mutta silti ihan ok, mutta viikonloppuna olin ihan kuollut. Että olisko jotenkin helpompi olla vaan töissä niin ois muuta ajateltavaa kun se tuntuu auttavan.
 
Kävin tänään naistenklinikalla kovien kipujen ja vuodon takia. Syytä ei löytynyt mutta sikiöllä löi sydän hyvin ja oli oikeassa paikassa. Vastatsi viikkoja 6+5. Olin jo varma että joko mennyt kesken tai tuulimuna joten nyt vähän parempi olo. Sain myös lyhyen kuurin pahoinvointiin eli sekin oli plussaa.
 
Kävin tänään naistenklinikalla kovien kipujen ja vuodon takia. Syytä ei löytynyt mutta sikiöllä löi sydän hyvin ja oli oikeassa paikassa. Vastatsi viikkoja 6+5. Olin jo varma että joko mennyt kesken tai tuulimuna joten nyt vähän parempi olo. Sain myös lyhyen kuurin pahoinvointiin eli sekin oli plussaa.

Ihanaa onnea!!
 
Avelinille ja Tuulenviemäälle onnittelut varhaisultrasta :Heartred Ihanaa!
Mulla tuli toinen vuotoepisodi viime Sunnuntaina ja Maanantaina ultrattiin hematooma kohdussa. Sen vuoksi ei saanut kunnon näkymää sikiöön. Siirrettiin aika tämän viikon perjantaille.
No eilen illalla alkoi sitten flunssan oireita ja nyt yöllä on vaan pahentuneet, eli soittelin meidän klinikalle että menen koronatestiin.
Huomisen aika siis peruttu. Jos ei ole koronaa ja flunssan oireet helpottaa, niin ensi viikolle sitten voisi vielä varata ajan. Sitten onkin on 7 viikko ja ainakin pitäisi sykkeen näkyä.
Oliskin vaan tylsää ja tasaista, mutta nyt on kyllä kaikennäkösiä käänteitä. Pelkään, että yskin itselleni uuden hematooman tonne...
 
Muokattu viimeksi:
Sain varhaisen keskenmenon marraskuussa ja kevyen vuodon alettua varasin varhaisultran 6+0 päivälle ja kohdussa ei näkynyt jälkeäkään raskaudesta :sorry: Se maksoi Espoossa Terveystalossa 225,40 EUR, 30min käynti ultran kanssa.

Nyt ollaan heti uudestaan raskaana tuon jälkeen joten olen vähän pihalla millä viikoilla mennään, mut varmaan noin 5 +/- 7 :dontknow

Juuri arvotaan, että mennäänkö uudestaan, ois kiva nähdä syke, joka pitäisi alkaa 35pvä hedelmöityksestä? onko joku käynyt tyyliin 6+0 aikoihin?
 
Sain varhaisen keskenmenon marraskuussa ja kevyen vuodon alettua varasin varhaisultran 6+0 päivälle ja kohdussa ei näkynyt jälkeäkään raskaudesta :sorry: Se maksoi Espoossa Terveystalossa 225,40 EUR, 30min käynti ultran kanssa.

Nyt ollaan heti uudestaan raskaana tuon jälkeen joten olen vähän pihalla millä viikoilla mennään, mut varmaan noin 5 +/- 7 :dontknow

Juuri arvotaan, että mennäänkö uudestaan, ois kiva nähdä syke, joka pitäisi alkaa 35pvä hedelmöityksestä? onko joku käynyt tyyliin 6+0 aikoihin?

Tosi hienoa että raskauduit uudelleen pian km jälkeen :)
Me ollaan yksityisellä hydelmöityshoidoissa ja siellä suositaan vähintään sellasta 6+4, että varmasti näkyy syke. Varhaisimmilla päivillä voi olla vielä näkymättä ja se voi olla raskasta. Odottaisin muutaman päivän siis lisää.
 
Sain varhaisen keskenmenon marraskuussa ja kevyen vuodon alettua varasin varhaisultran 6+0 päivälle ja kohdussa ei näkynyt jälkeäkään raskaudesta :sorry: Se maksoi Espoossa Terveystalossa 225,40 EUR, 30min käynti ultran kanssa.

Nyt ollaan heti uudestaan raskaana tuon jälkeen joten olen vähän pihalla millä viikoilla mennään, mut varmaan noin 5 +/- 7 :dontknow

Juuri arvotaan, että mennäänkö uudestaan, ois kiva nähdä syke, joka pitäisi alkaa 35pvä hedelmöityksestä? onko joku käynyt tyyliin 6+0 aikoihin?
Ootko koittanut tehdä digitestiä? Se vois antaa pientä osviittaa viikoista :happy:
 
Ihania ultra uutisia monella:love7 pienet ihmisen alut siellä kasvaa:love7 tuntuu että omaan ultraan on hävyttömän pitkä aika, mutta kaiketi tää pari viikkoa tässä vierähtää äkkiä kun on joulut ja uudet vuodet tässä välissä:happy:
 
Sain varhaisen keskenmenon marraskuussa ja kevyen vuodon alettua varasin varhaisultran 6+0 päivälle ja kohdussa ei näkynyt jälkeäkään raskaudesta :sorry: Se maksoi Espoossa Terveystalossa 225,40 EUR, 30min käynti ultran kanssa.

Nyt ollaan heti uudestaan raskaana tuon jälkeen joten olen vähän pihalla millä viikoilla mennään, mut varmaan noin 5 +/- 7 :dontknow

Juuri arvotaan, että mennäänkö uudestaan, ois kiva nähdä syke, joka pitäisi alkaa 35pvä hedelmöityksestä? onko joku käynyt tyyliin 6+0 aikoihin?

Itsekin olen Espoosta ja suosittelen perhe artea Käpylässä koska maksaa 79e vain. Itsellä vain hyviä kokemuksia sieltä vaikka onkin suht kaukana
 
Takaisin
Top