Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No olipa ajattelematonta kätilöltä, kyllä kuuluisi antaa ohjeet kuinka toimia ja erikoista, että jäädä odottamaan että vuoto alkaisiEn tiiä mentäiskö vai ei. Esikoisesta ei oltu, seuraavassa raskaudessa oltiin ja todettiin tuulimuna. Koska olin perhe artella niin siellä oli vaan kätilö, eikä lääkäriä joten jouduin itse selvittämään miten mä sitten edetään, ohjeistivat että olisi pitänyt odottaa useamman viikon että jospa keskeytyisi itsestään! No, onneksi neuvola aika oli siinä sit seuraavalla viikolla niin sain sieltä ajan lääkäriin, lähetteen eteenpäin jne. Mut jäi vaan tosta vähän semmonen kokemus, että hitto jos joutuu sen säädön tekemään uudelleen, kun siinä on jo kriisiä ihan tarpeeksi muutenkin, että mielummin sit nt-ultraan vaan ja koko prosessi menee ilman mitään säätämisiä jos näin on käydäkseen uudestaan. Toisaalta jos nt-ultra menee vasta joulun jälkeen niin sit olis kiva käydä varhaisultrassa katsomassa oisko joulu uutisia läheisille![]()

Täällä varattu 9.11. aika varhaisultraan. Syynä suurimmaksi osin se, etten ole yhtään varma viikoista tai mistään muustakaan! Kierukka poistettu syyskuussa ja sen jälkeen ei ole ollut kuukautisia ollenkaan ja nyt clearbluen mukaan raskaana 2-3viikkoa.
Olo on niin epäuskoinen, että pakko päästä varmistamaan onko siellä oikeasti joku vai mitä tapahtuu :)
Ensimmäisen lapsen kohdalla en ollut varhaisultrassa, ainoastaan neuvolan kautta.
Mielenkiinnosta kysyn millo sulla poistettu kierukka? Mulla meinaa sama tilanne että syyskuussa poistettu kierukka![]()
15.9 poistettiin kierukka multa. Sen jälkeen ei tosiaan menkkoja kuulunut vielä ollenkaan ja on aina muutenkin ollut tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Tuli melko yllätyksenä tuo positiivinen raskaustesti.
Siirsin nyt varhaisultran viikolla eteenpäin, etten olisi kuitenkaan liian ajoissa siellä.![]()
Ihanaa, että siellä näkyi pieni sydän! Tais osua melko kohilleen sun ajatus viikoista:angelic:Siellä sen pienen palleron sydän sykki! 7+0 tänään.
Ollaan kyllä helpottuneita, nyt pitäisi uskaltaa huokaista helpotuksesta ja alkaa kai nauttiakin tästä raskaudesta?!
Täällä pitää vielä tiistaihin asti malttaa odottaa!Samana päivänä ultra ja sillon 6+5-6. Malttamattomasti odottelen itsekin.Meillä varhaisultra 26.11. viikolla 7+2. Kyllä jännittää ja tuntuu että tulee olemaan aika pitkät 11 päivää tässä![]()