Varhaisultra

Minä varasin ultran joulukuulle rv 7+5, vähän ennen ekaa neuvolaa. Haluan käydä varhaisultrassa koska:
- Minulla on kaksioisanen kohtu ja alkion kiinnittymiskohdalla on väliä, jos kiinnittyy väliseinään, niin tiedossa hyvin todnäk. keskenmeno tai ainakin hyvin riskaabeli raskaus.
- Vuosien takainen kkm kummittelee taustalla, en olisi tiennyt keskenmenosta ilman varhaisultraa ja en halua elätellä turhia haaveita viikkokausia. Jos menee kesken, niin tarvitsen kaavinnan satavarmasti.
- Haluan tietää tarkan lasketun ajan, koska kierto epäsäännöllinen ja oma arvio on vain arvaus.
 
Meillä on hoitoalkuinen raskaus ja käydään klinikalla varhaisultrassa. Soittelin juuri sinne ja ilmoitin raskaudesta, ja varattiin samalla ultra 11.12. Tuolloin on rv 7+2. Kolme viikkoa vielä jännitettävänä... Kunpa aika menisi nopeasti!
 
Ultra varattu 7.12. Tuolloin 7+3. Edellisestä raskaudesta käytiin varhaisultrassa ja niin halutaan nytkin. Edellinen päätyi keskenmenoon, mutta oli itselle merkityksellistä tietää että oli ainakin ollut jotain eloa ja oikeassa paikassa. Katsotaan kuinka käy..
 
Ultra varattu 7.12. Tuolloin 7+3. Edellisestä raskaudesta käytiin varhaisultrassa ja niin halutaan nytkin. Edellinen päätyi keskenmenoon, mutta oli itselle merkityksellistä tietää että oli ainakin ollut jotain eloa ja oikeassa paikassa. Katsotaan kuinka käy..

Mä arvon tässä, et käydäkö jo 6+2 aikana, vai sit 8+. Ehkä enemmän kallistun tuohon jälkimmäiseen, menee just ennen joulua. Iteki haluan tietää, et onko oikeesti eloa oikeassa paikassa, joten siksi tuo aikaisempi houkuttelis.. Toki riskillä otan tuon, et käynti just ennen joulua, jos tuleekin huonoja uutisia...
 
Mä arvon tässä, et käydäkö jo 6+2 aikana, vai sit 8+. Ehkä enemmän kallistun tuohon jälkimmäiseen, menee just ennen joulua. Iteki haluan tietää, et onko oikeesti eloa oikeassa paikassa, joten siksi tuo aikaisempi houkuttelis.. Toki riskillä otan tuon, et käynti just ennen joulua, jos tuleekin huonoja uutisia...

Meillä muuttu edellinen raskaus ultrassa 7+4 - 6+1 ja gyne sanoi että onneksi ei tultu aiemmin jottei sykkeettömyys varjosta liikaa ja täytyy sit ravata useamman kerran.
 
Huomenta! Uni loppui kun seinään, jännittää todella paljon. Muutama tunti ja ultraan. :sorry:

Se tunne kun samaan aikaan vähän odottavainen ja toiveikas olo, jota kuitenkin sitten pelko jarruttaa...
 
Valitettavasti ei meidän kohdalla onnistunut tälläkään kertaa. Joko tosi varhain mennyt kesken tai tuulimuna. Onneksi sai nyt aikaisessa vaiheessa tämän tiedon, eikä tarvitse joululle saakka odottamaan.

Kiitos kaikille tsempeistä ja vertaistuesta! Kaikkea hyvää kaikille tasapuolisesti :Heartred
 
Valitettavasti ei meidän kohdalla onnistunut tälläkään kertaa. Joko tosi varhain mennyt kesken tai tuulimuna. Onneksi sai nyt aikaisessa vaiheessa tämän tiedon, eikä tarvitse joululle saakka odottamaan.

Kiitos kaikille tsempeistä ja vertaistuesta! Kaikkea hyvää kaikille tasapuolisesti :Heartred

Oon tosi pahoillani.:sorry::Heartred
 
Takaisin
Top