Varhaisultra

Voi ihana miten moni on jo päässyt pikkusta kurkistamaan ultraan :love7 Mulla on huomenna aamusta varhaisultra ja viikkoja noin 6+0. Jännittää, en tiiä miten pystyn keskittymään töissä eka pari tuntia tai miten osaan olla hiljaa ultran jälkeen jos siellä kaikki on kunnossa.
 
Ai teillä on sillon rv10 lääkärineuvola? Täälläpäin on vaan terkkarineuvola rv8-9 ja seuraava nt-ultra rv12-13 ja seuraava neuvola kuukauden päästä tosta
Joo, meillä saa lähetteen verikokeisiin ja nt-ultraan lääkärintarkastuksen perusteella.
 
Hienoja uutisia täällä :happy: Meillä on alkuraskauden ultra kolmen viikon päästä. Täällä se kuuluu kaikille ihan kunnallisella puolella, josta olen todella kiitollinen. Sinne asti sitten jännäillään jos ei oiretta tule.
 
Hienoja uutisia täällä :happy: Meillä on alkuraskauden ultra kolmen viikon päästä. Täällä se kuuluu kaikille ihan kunnallisella puolella, josta olen todella kiitollinen. Sinne asti sitten jännäillään jos ei oiretta tule.

Tää on kyllä todella luksusta että saa kunnalliselta :gen014
 
Saatteko helposti julkiselta puolelta ajan varhaisultraan? Täälläpäin ei nimittäin saa. Sen takia joutuu aina mennä yksityiselle jos haluaa. Esikoisesta en päässy, vaikka monta kertaa soitin neuvolaan ku pelkäsin niin kohdunulkoista. Jouduin loppu viimein varata yksityiselle ajan.
Meidän neuvolassa on ultra, ja joka neuvolakäynnin yhteydessä ultrataan, ja tuntuu omituiselta ettei kuitenkaan varhaisultra oteta. Ei edes sen takia et katottais onko se oikeessa paikassa.

Teillähän on tosi hyvin asiat siellä, jos joka neuvolakäynnin yhteydessä ultrataan. :) Täällä on ensimmäinen julkinen ultra vasta np-ultra ja sen jälkeen vaan rakenneultra. Neuvolassa ei ole ultralaitteita eikä julkiselle pääse helposti varhaisultraan. Omakustanteisesti pitää mennä tai sit vaan toivoa, että kaikki on hyvin.
 
Se on jännä miten näihin ultriin ei panosteta. Kuitenkin vähentävät äidin stressiä ja siten olisivat hyvinvoinnin kannalta oleellisia. Ja sit toivotaan et lapsia tulisi enemmän. Ristiriitaista. Meillä kans sama, et kunnalliselta vain np ja rakenne uä.
 
Kävin ultrassa aamulla ja ruskuaispussi löytyi, mutta th ei uskaltanut varmaksi sanoa näkyikö sisällä jo pieni piste vai ei. Mulla ei viikoista ole täysin varmaa tietoa ollenkaan, joten kävin labrassa verikokeissa ottaa hcg-arvot ja maanantaina uudelleen niin näkee nouseeko ne. Luultavasti mentiin vain liian aikaisin mutta silti on pieni huoli että entä jos siellä ei alakkaan kasvamaan kukaan. Oireita on kyllä vaikka muille jakaa niin haluan luottaa siihen että kävin vain liian aikasin ja muutaman viikon päästä siellä näkyy pikkukaveri.
 
Ohhoh, mulle lätkäistiin ultra-aika jo ensiviikon perjantaille, jolloin suunnilleen 5+3 tai jotain sinne päin. Mahtaako siellä vielä mitään noilla viikoilla näkyä. Olin ihan varma, että kutsuttaisiin ultraan vasta heinäkuun puolella, mutta ilmeisesti on aikoja hyvin vapaana.
 
Ohhoh, mulle lätkäistiin ultra-aika jo ensiviikon perjantaille, jolloin suunnilleen 5+3 tai jotain sinne päin. Mahtaako siellä vielä mitään noilla viikoilla näkyä. Olin ihan varma, että kutsuttaisiin ultraan vasta heinäkuun puolella, mutta ilmeisesti on aikoja hyvin vapaana.

Näkeehän siinä ainakin sen, onko tammikuinen vai helmikuinen :)

Mä olin myös tänään ultrassa. Syke löytyi ja kaikki oli niin kuin pitää. Naurattaa tää kuva minkä sain, tästä nyt sit pitäis ihastella tulevaa vauvaa :hilarious:
 

Liitteet

  • IMG_20200618_124441.jpg
    IMG_20200618_124441.jpg
    13.7 KB · Katsottu: 45
Ohhoh, mulle lätkäistiin ultra-aika jo ensiviikon perjantaille, jolloin suunnilleen 5+3 tai jotain sinne päin. Mahtaako siellä vielä mitään noilla viikoilla näkyä. Olin ihan varma, että kutsuttaisiin ultraan vasta heinäkuun puolella, mutta ilmeisesti on aikoja hyvin vapaana.

Mullekin ehdotettiin eka just tuota samaa päivää siitä syystä, että poli on sen jälkeen kolme viikkoa kiinni. Sit ne rupes miettimään, että parempi sittenkin sulkujen jälkeen vasta, vaikka se onkin aika myöhäinen aika varhaisultralle. Olis ne antaneet sen aiemmankin päivän ja eka meinasin sitä pyytääkin, mutta hoitaja sanoi että on mahdollista että siellä näkyy vasta vain ruskuaispussi. Rupesin sit miettimään että jos näin kävisi niin se varmaan vaan stressais mua, joten otin sen myöhemmän ajan kuitenkin.

Mutta tosiaan, eikös sulla ollut se tilanne että saattaa olla vanhempikin alkio? Silloin se on tietty järkevämpää katsoa aikaisessa vaiheessa.
 
Mä olin myös tänään ultrassa. Syke löytyi ja kaikki oli niin kuin pitää. Naurattaa tää kuva minkä sain, tästä nyt sit pitäis ihastella tulevaa vauvaa :hilarious:

Vau, tuoltako se näyttää! Ihanaa että kaikki oli hyvin. :love7
 
Mullekin ehdotettiin eka just tuota samaa päivää siitä syystä, että poli on sen jälkeen kolme viikkoa kiinni. Sit ne rupes miettimään, että parempi sittenkin sulkujen jälkeen vasta, vaikka se onkin aika myöhäinen aika varhaisultralle. Olis ne antaneet sen aiemmankin päivän ja eka meinasin sitä pyytääkin, mutta hoitaja sanoi että on mahdollista että siellä näkyy vasta vain ruskuaispussi. Rupesin sit miettimään että jos näin kävisi niin se varmaan vaan stressais mua, joten otin sen myöhemmän ajan kuitenkin.

Mutta tosiaan, eikös sulla ollut se tilanne että saattaa olla vanhempikin alkio? Silloin se on tietty järkevämpää katsoa aikaisessa vaiheessa.

Joo, ensisijaisesti meen tarkistuttamaan, että on oikeesti 5+ jotain eikä 9+ :hilarious: Ihan pöhkö olo, kun ei tiedä varmaksi.
 
Kävin ultrassa aamulla ja ruskuaispussi löytyi, mutta th ei uskaltanut varmaksi sanoa näkyikö sisällä jo pieni piste vai ei. Mulla ei viikoista ole täysin varmaa tietoa ollenkaan, joten kävin labrassa verikokeissa ottaa hcg-arvot ja maanantaina uudelleen niin näkee nouseeko ne. Luultavasti mentiin vain liian aikaisin mutta silti on pieni huoli että entä jos siellä ei alakkaan kasvamaan kukaan. Oireita on kyllä vaikka muille jakaa niin haluan luottaa siihen että kävin vain liian aikasin ja muutaman viikon päästä siellä näkyy pikkukaveri.

Toivotaan parasta! ❤ Meinaatko mennä uudestaan varhaisultraan myöhemmin?
 
Ihanaa, että helmikuisilla alkaa olemaan jo ultrakuulumisia! :) Ja ihania noi pienet noissa ultrakuvissa! ❤
 
Vautsi mitä pieniä palleroita kuvissa :woot: minäkin varasin perhe-artelta tänään varhaisulran 8.7, jolloin olisi 7+0. En ole varma onko täällä jo keskusteltu aiheesta mutta tietääkö kukaan pääseekö mies yksityisellä tai jossain päin julkisellakin varhaisultraan jo mukaan? Hus:lla vissiin ettei ilmeisesti saisi vielä tulla(?) :bored:
 
Toivotaan parasta! ❤ Meinaatko mennä uudestaan varhaisultraan myöhemmin?

Sovittiin alustavasti eka tiistaille soittoaika hcg-arvoista. Kurkkasin omakannasta niin arvot oli yli 8000, joten ihan luottavaisin mielin oon. Viikkoja on luultavasti sittenkin vasta 5+jotain niin siksi ei sen kummempaa näkyny ultrassa. Kysyin, että pääsenkö uudestaan varhaisultraan niin sano että jos alkaa hirveesti stressata niin voidaan kurkata ultralla pikasesti mutta mulla on eka neuvola sovittu joka tapauksessa 8.7. niin koitan malttaa sinne asti :grin
 
Takaisin
Top