Varhaisultra

Oi ihanaa Christine ja Katie! ❤ Oliko jännä kokemus? :)

Kyllähän tuo jännitti, mutta nopeastihan se ohi on. Saatiin hyvin informaatioo mitä näkyy missäkin. Oikein ihana kätilö oli! Voi kuulemma olla julkisellaki puolella vastassa, kun siellä työskentelee osa-aikaisesti. Mies ja meidän 5 kk vauva oli mukana.

Jos odottavan aika tuntuu pitkältä, niin aina voi lohduttautua sillä, että jos menee liian aikaisin ar-lutraan, niin on vaarana, että siellä ei näy yhtään mitään, ei edes sykettä. Se onkin sitten kiva, jos on yksityisellä itse maksanut ultran ja joutuu menemään seuraavalla viikolla uudestaan :hilarious: Mä käytän huomanne kuopusta neuvolassa ja sovittiin, että katsotaan samalla mulle lähete kunnalliselle puolelle ar-ultraan, kun en voi olla ihan varma, onko tää tyyppi nyt tästä vai edellisestä kierrosta jäänyt kyytiin.

Pääsen varhaisultraan 22.6. Ja ihan siitä syystä, että ennen tätä plussausta oli keskenmeno ja sen jälkeen ei kerennyt tulla kuukautisia vaan uusi raskaus heti perään. Joten viikot on vähän epäselvät.

Me ei käyty esikoisesta varhaisultrassa mutta nyt haluaisin, ihan senkin takia että uskaltaisi sitten kertoa raskaudesta lähipiirille jo siinä vaiheessa. Välttyisi ainakin alkoholittomuudesta kyselyiltä :rolleyes: katsotaan nyt miten meillä päin saa ultraa, pitänee ajella ainakin isompaan kaupunkiin. En ainakaan tiedä että meillä tarjottaisiin julkisen kautta, jossainhan saa ja se olis aivan mahtava juttu kyllä minusta kaikkialle.

Mulla on huomenna varhaisultra. Mies lähtee mukaan. En tiiä onko sykkeen kannalta liian aikaista (6+0 kuukautisista tai enemmän, ku väitän kierrron olleen lyhyempi), mut jos ees sais varmuuden onko jotain oikeassa paikassa. Juhannus tuli sotkee kuvioita ja töihin paluu, siksi kyseinen ajankohta. Ja toisaalta, ku juhannuksena sukua näkee, ni joko on jotain varovaista sanottavaa tai sitten ei.

Mä varasin tänään varhaisultran 6.7 päivälle jolloin ois 7+3 viikot :)

Tänään 7+0 ja varhaisultra parin tunnin päästä:Heartpink Esikoisesta ei käyty, mutta nyt jotenkin pistänyt mietityttämään kun oireita tosi vähän, halutaan saada varmistus.

Oi ihanaa Christine ja Katie! ❤ Oliko jännä kokemus? :)

Oli jännä, kun jotenkin tuli niin puskista koko raskaus ja pitkän yrittämisen, sekä edellisen keskenmenon jäljiltä aika pelokas olo. Konkretisoitui todella, että ne viivat testissä ei valehdelleet . Saatiin vaan kauhean aikainen aika, kun julkiselle mentiin. Ei ollut varaa valita aikoja. Tekisi jo mieli mennä uudelleen katsomaan, että onko se pikkuinen vieläkin hengissä ja kasvu jatkunut. Voisi joka viikko käydä ottaa kuvat :joyful:. Ehkä on pakko malttaa mielensä vaan ja luottaa.

Saatteko helposti julkiselta puolelta ajan varhaisultraan? Täälläpäin ei nimittäin saa. Sen takia joutuu aina mennä yksityiselle jos haluaa. Esikoisesta en päässy, vaikka monta kertaa soitin neuvolaan ku pelkäsin niin kohdunulkoista. Jouduin loppu viimein varata yksityiselle ajan.
Meidän neuvolassa on ultra, ja joka neuvolakäynnin yhteydessä ultrataan, ja tuntuu omituiselta ettei kuitenkaan varhaisultra oteta. Ei edes sen takia et katottais onko se oikeessa paikassa.

Meillä ultrataan aina lääkärintarkastuksessa rv10, en usko että sitä varhaisempaan ultraan pääsee julkiselle ainakaan helposti.

Tänään 7+0 ja varhaisultra parin tunnin päästä:Heartpink Esikoisesta ei käyty, mutta nyt jotenkin pistänyt mietityttämään kun oireita tosi vähän, halutaan saada varmistus.

Täällä jo odotetaan että miten ulrassa meni :Heartpink

Ai teillä on sillon rv10 lääkärineuvola? Täälläpäin on vaan terkkarineuvola rv8-9 ja seuraava nt-ultra rv12-13 ja seuraava neuvola kuukauden päästä tosta

Mie saan vasta ens viikolla uudet työvuorolistat, sitten varailen ultraan aikaa...mies on heinäkuun lomalla, toivottavasti päästäis yhdessä käymään :happy::bag: Neuvola mulla on 20.7, jos menee työvuoron kanssa päällekkäin niin pitää yrittää vaihtaa vuoroa tai sitten siirtää neuvola-aikaa.

Mäkin varasin nyt yksityiseltä varhaisultran Terveystalolta... Aika suolanenhan se hinta on (varsinkin täällä syrjäseuduilla kun ei oo juuri varaa valita). Kysyin kyllä neuvolastakin onko siellä mahdollisuutta, olisi kyllä ultra mutta nyt loma-aikaan ei ole oikein antaa aikoja :shifty: ei siis suoraan tyrmännytkään mutta tosiaan sanoi, että nyt aika tiukkaa. En sitten alkanut jankkaamaan asiasta... Kyllähän se ultran hinta tietysti säästyy vaikka siinä kun ei tartte terdelle koko kesänä lähteä :hilarious:

Muoks. Niin ja siis 7.7. meillä ultra :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin