Oi ihanaa Christine ja Katie! ❤ Oliko jännä kokemus? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi ihanaa Christine ja Katie! ❤ Oliko jännä kokemus? :)
Mä käytän huomanne kuopusta neuvolassa ja sovittiin, että katsotaan samalla mulle lähete kunnalliselle puolelle ar-ultraan, kun en voi olla ihan varma, onko tää tyyppi nyt tästä vai edellisestä kierrosta jäänyt kyytiin.Oi ihanaa Christine ja Katie! ❤ Oliko jännä kokemus? :)
. Ehkä on pakko malttaa mielensä vaan ja luottaa.Varattiin tänään aika varhaisultraan, se oli 6.7. Sillon olis viikkoja 7+1-7+3. Pitkä aika vielä ootella sinne.
Mä varasin tänään varhaisultran 6.7 päivälle jolloin ois 7+3 viikot :)
Tänään 7+0 ja varhaisultra parin tunnin päästäEsikoisesta ei käyty, mutta nyt jotenkin pistänyt mietityttämään kun oireita tosi vähän, halutaan saada varmistus.

:bag: Neuvola mulla on 20.7, jos menee työvuoron kanssa päällekkäin niin pitää yrittää vaihtaa vuoroa tai sitten siirtää neuvola-aikaa.
ei siis suoraan tyrmännytkään mutta tosiaan sanoi, että nyt aika tiukkaa. En sitten alkanut jankkaamaan asiasta... Kyllähän se ultran hinta tietysti säästyy vaikka siinä kun ei tartte terdelle koko kesänä lähteä