Varhaisultra

Onks suosituksia, mistä kysellä varhaisultraa? Pirkanmaa, Tampere

Ovumia Tays:n yhteydessä (115e muistaakseni) tai vauvantai, 82 e. Itse varasin tonne vauvantaihin mutta tosi vähän aikoja oli enää kesäkuulle...
 
Nyt mäkin sitten varasin ar ultran, kun en malta odottaa nt ultraan! Maanantaina olis sit totuuden hetki asusteleeko tuol joku. Silloin olis mun laskelmien mukaan rv 6+6 tai neuvolan laskujen mukaan 7+1. Jännittää! :nailbiting:

Oi mahtavaa Christine! Joka päivä täällä käyn kytiksellä, et joko on ultrakuulumisia:gen014 itellä aika vasta viikko sun jälkeen ja odottavan aika on kyllä niiiiin pitkä:shifty:
 
Mulla on varhaisultra ens viikolla neuvolassa, viikkoja sillon noin 6+0. En oo satavarma viikoista kun kierto oli pitkä, mutta terkka laskeskeli mahdollisen hedelmöittymispäivän mukaan mulle ajan sinne. Pyysin päästä taas ultraan aiemmin koska mulla on yksi kohdunulkoinen taustalla. Oireet on nyt kuitenki sellaset että uskon pienen olevan oikeassa paikassa. :)
 
Hui täällä on siis monella jännättävää! Toivottavasti kaikki saa parhaita uutisia ultrista :Heartpink
 
Meillä on kuun lopussa ultra, mietin kyl et mennäänkö yksityiselle kumminkin.
 
Oletko menossa varhaisultraan ja milloin? :)

Olen menossa ensi tiistaina eli 16.6. varhaisultraan. Silloin olen raskausviikolla 5+1. En tiedä näkyykö siellä vielä kunnolla raskautta,mutta ihanaa päästä silti. Ja kyseessä tarkastus munasarjakystien vuoksi. Tämä raskaus tuli ilmi vasta jälkikäteen.
 
Viikolle 7+6 varattu varhaisultraan aika. Kyllä odottavan aika on pitkä, mutta josko nämä viikot menisi nopeasti :rolleyes:
 
Tällä viikollahan taitaa olla jo ekat ultrat tähän ryhmään? Mulla on torstaina, onko kellään vielä aikaisemmin?

Hirveän malttamaton olo jo :smiley-bounce013
 
Mulla ultra tasan 2 viikon päästä. Menisipä aika nopeasti ja ultrassa olisi kaikkk hyvin ❤
 
Vasta viikonpäästä perjantaina! Hirrrrveen pitkä aika :smiley-angry017 mulla sillon jo kumminki öööö 8+2? :wideyed:
 
Mulla on tasan viikon päästä! Silloin pitäis olla 7+3. Ärsyttävää vaan, kun joutuu yksin menemään ultraan, kun mulla on julkisella se ultra. Viime raskaudessa mies oli mukana kaikissa ultrissa ja olin silti ihan paniikissa ja pyörtymisen partaalla. Miten sitä uskaltaa yksin mennä. :/
 
Onko äitiyspoliklinikka sama kuin naistentautien poliklinikka? Äitiyspolille sais ottaa tukihenkilön mukaan, mutta mulla on tuolla naistentautien polilla (sama kerros ja rakennus) se ultra endon vuoksi.
 
Onko äitiyspoliklinikka sama kuin naistentautien poliklinikka? Äitiyspolille sais ottaa tukihenkilön mukaan, mutta mulla on tuolla naistentautien polilla (sama kerros ja rakennus) se ultra endon vuoksi.

Riippuu ehkä sairaalasta, mutta täällä ei ainakaan ole sama asia. Mä olen myös menossa naistentauteihin ultraan, koska naistentautien kautta hoidetaan lapsettomuutta. Voithan toki soittaa sinne ja kysyä saisiko puoliso tulla? Meillä mies ei voi nyt tulla, koska täytyy olla kotona esikoisen kanssa, mutta neuvolaan saa tulla jo koko perhe.
 
Riippuu ehkä sairaalasta, mutta täällä ei ainakaan ole sama asia. Mä olen myös menossa naistentauteihin ultraan, koska naistentautien kautta hoidetaan lapsettomuutta. Voithan toki soittaa sinne ja kysyä saisiko puoliso tulla? Meillä mies ei voi nyt tulla, koska täytyy olla kotona esikoisen kanssa, mutta neuvolaan saa tulla jo koko perhe.

Juu pitää soittaa ja etsiä taaperolle hoitaja ultran ajaksi! :)
 
Esikoisesta kävin yksityisellä varhaisultrassa (Terveystalo), se makso muistaakseni 120€ ja junnusta käytiib Mehiläisessä, se maksoki sitte jotain 200€.. Et ainakaan mehiläiseen ei olla nyt menossa.
Todennäkösesti kuitenki yksityiselle varataan taas ultra-aika, ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi.
En oo vielä varannu aikaa, mutta joskus 6.-10.7 ajalle aattelin varata. Sitte olis rv 7+
 
Tänään kävin varhaisultrassa ja yksi pieni vauvan alku löytyi sykkeen kera! :Heartpink Tänään mun laskujen mukaan viikkoja 6+6, neuvolan 7+1 mut ultrassa vauva vastasi 6+3. Kaikki hyvin kuitenkin :shy:
 
Takaisin
Top