Onks suosituksia, mistä kysellä varhaisultraa? Pirkanmaa, Tampere
Ovumia Tays:n yhteydessä (115e muistaakseni) tai vauvantai, 82 e. Itse varasin tonne vauvantaihin mutta tosi vähän aikoja oli enää kesäkuulle...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onks suosituksia, mistä kysellä varhaisultraa? Pirkanmaa, Tampere
Nyt mäkin sitten varasin ar ultran, kun en malta odottaa nt ultraan! Maanantaina olis sit totuuden hetki asusteleeko tuol joku. Silloin olis mun laskelmien mukaan rv 6+6 tai neuvolan laskujen mukaan 7+1. Jännittää!
Oletko menossa varhaisultraan ja milloin? :)
Meidän sairaanhoitopiiriltä tuli tällainen tiedote: https://www.ksshp.fi/fi-FI/KSSHP_purkaa_poikkeusajan_rajoitteita_15(60576) ymmärtääkö muutkin tosta, että ehkä vois sittenkin 22.6. olevaan varhaisultraan saada puolison mukaan
Ja sori, jos ei saa linkittää juttuja tänne, en ollut ihan varma säännöistä
Onko äitiyspoliklinikka sama kuin naistentautien poliklinikka? Äitiyspolille sais ottaa tukihenkilön mukaan, mutta mulla on tuolla naistentautien polilla (sama kerros ja rakennus) se ultra endon vuoksi.
Riippuu ehkä sairaalasta, mutta täällä ei ainakaan ole sama asia. Mä olen myös menossa naistentauteihin ultraan, koska naistentautien kautta hoidetaan lapsettomuutta. Voithan toki soittaa sinne ja kysyä saisiko puoliso tulla? Meillä mies ei voi nyt tulla, koska täytyy olla kotona esikoisen kanssa, mutta neuvolaan saa tulla jo koko perhe.