Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Matkalla kohti sairaalaa, laittoi terveyskeskuksesta lähetteen gynekologiselle. Pian nähdään, löytyykö syke ja onko vuodot normaaleja
Siellä se oli, oikealla paikalla
Pienempi oli kuin mitä neuvolassa laski, mutta syke löytyi.
Käski vain seurailla vuotoa ja olla yhteydessä, jos runsastuu. On niin alussa vielä, että paha mennä sanomaan mitään.
Oi miten hienoa! Huh! Millä viikolla oot? Tai siis mikä oli neuvolan lasku ja mikä sitten ultran näkemys? Mä olin kans ultrassa kipujen vuoksi toissa yönä, ja sielä vaikutti pienemmältä kuin laskujen mukaan 5+3. Näkyviin saatiin raskauspussi ja ruskuaispussi, muttei vielä sykettä.
6+5 ja aiempi oli 8+5
Voi olla, että olen merkinnyt tiputtelun alkamisen varsinaisten menkkojen sijaan, ja jos ovulaatio on ollut myöhemmin niin helposti kertyy pari viikkoa
Minä kävin eilen ultrassa. Menkoista laskettuna 6+6.Hienoa flikka että kaikki näytti olevan hyvin
Siis miten todennäköistä on että syke näkyy jo vaikka 6+2? 6+5 se on kai jo melko todennäköistä sitten..? Mulla on vu 7+0 varattuna ja pohdin sen aikaistamista..
Minä kävin eilen ultrassa. Menkoista laskettuna 6+6.
Ultrassa vastasi rv 6+1. Sydämen syke näkyi hyvin.