Varhaisultra

Olin viimeksi Perhe-Artella ja se maksoi vain 75€ (Koska ultran tekee kätilö eikä lääkäri). Sinne varmaan tälläkin kertaa, kunhan saan päätettyä millä raskausviikolla.
 
Jos mä oon ymmärtänyt oikeen, niin Lahessa kaikki pääsee varhaisultraan :) itellä eka neuvola käynti 29.6 ja eka lääkäri 3.7, niin olisko siinä sitten heti se varhaisultra :) viikot olis siinä kohtaa ainakin 8+5
 
Jännittää, torstaina ultra, sillon 6+2. Toivottavasti tällä kertaa löytyy sieltä mistä pitääkin. Kauheesti pelottaa että tämäkin kohdunulkoinen. Mutta oireet on nyt kyllä paljon vahvemmat...
 
Mä kävin tänään toisen kerran ottaa hcg-arvot ja torstain reilu 8000 oli noussut viikonlopussa 24000 niin nyt koitan vaan uskoa, että siellä ollaan kasvamassa :) Huomenna th vielä soittelee niin katotaan maltanko olla kysymättä uutta pikaista ultraa :rolleyes:
 
Ensi viikon torstaina ultraan:nailbiting: Kuulema meidän neuvola tekee tarvittaessa varhaisultria ja olisin päässyt sinne koska on ollut keskenmenoja mutta ei ollut yhtään vapaita aikoja ennen elokuuta niin oli pakko varata aika yksityityiseen...
 
Haidiii onpas teillä kattava neuvola! Harmi ettei aikoja ultraan ollut kuitenkaan.
 
Matkalla kohti sairaalaa, laittoi terveyskeskuksesta lähetteen gynekologiselle. Pian nähdään, löytyykö syke ja onko vuodot normaaleja :nailbiting:
 
Siellä se oli, oikealla paikalla :happy:
Pienempi oli kuin mitä neuvolassa laski, mutta syke löytyi.
Käski vain seurailla vuotoa ja olla yhteydessä, jos runsastuu. On niin alussa vielä, että paha mennä sanomaan mitään.
 
Siellä se oli, oikealla paikalla :happy:
Pienempi oli kuin mitä neuvolassa laski, mutta syke löytyi.
Käski vain seurailla vuotoa ja olla yhteydessä, jos runsastuu. On niin alussa vielä, että paha mennä sanomaan mitään.

Oi miten hienoa! Huh! Millä viikolla oot? Tai siis mikä oli neuvolan lasku ja mikä sitten ultran näkemys? Mä olin kans ultrassa kipujen vuoksi toissa yönä, ja sielä vaikutti pienemmältä kuin laskujen mukaan 5+3. Näkyviin saatiin raskauspussi ja ruskuaispussi, muttei vielä sykettä.
 
Oi miten hienoa! Huh! Millä viikolla oot? Tai siis mikä oli neuvolan lasku ja mikä sitten ultran näkemys? Mä olin kans ultrassa kipujen vuoksi toissa yönä, ja sielä vaikutti pienemmältä kuin laskujen mukaan 5+3. Näkyviin saatiin raskauspussi ja ruskuaispussi, muttei vielä sykettä.

6+5 ja aiempi oli 8+5 :hilarious:
Voi olla, että olen merkinnyt tiputtelun alkamisen varsinaisten menkkojen sijaan, ja jos ovulaatio on ollut myöhemmin niin helposti kertyy pari viikkoa :confused005
 
6+5 ja aiempi oli 8+5 :hilarious:
Voi olla, että olen merkinnyt tiputtelun alkamisen varsinaisten menkkojen sijaan, ja jos ovulaatio on ollut myöhemmin niin helposti kertyy pari viikkoa :confused005

Oh, mikä heitto :biggrin Mä en oikein tiedä missä mulla on heittoa, kun edellisistä kuukautisista laskettuna toi on toi nyt tänään 5+5. Ovulaation tikutin ja sain hymynkin digitikkuun, ehkä se on sit ollutkin siitä sen 48h ja vaikka sitten sen 24h minkä munasolu sielä on vastaanottavainen, niin tuleehan siitä sitten 3pv siirtymä eteenpäin. Niin nyt ois sen mukaan sittten tänään vasta 5+3, ja sielä päivystyksen ultrassa tiistaina ois ollut 5+1. :whacky011 laughing6
 
Hienoa flikka että kaikki näytti olevan hyvin :hello2

Siis miten todennäköistä on että syke näkyy jo vaikka 6+2? 6+5 se on kai jo melko todennäköistä sitten..? Mulla on vu 7+0 varattuna ja pohdin sen aikaistamista..
 
Hienoa flikka että kaikki näytti olevan hyvin :hello2

Siis miten todennäköistä on että syke näkyy jo vaikka 6+2? 6+5 se on kai jo melko todennäköistä sitten..? Mulla on vu 7+0 varattuna ja pohdin sen aikaistamista..
Minä kävin eilen ultrassa. Menkoista laskettuna 6+6.
Ultrassa vastasi rv 6+1. Sydämen syke näkyi hyvin.
 
Minä kävin eilen ultrassa. Menkoista laskettuna 6+6.
Ultrassa vastasi rv 6+1. Sydämen syke näkyi hyvin.

Hyvä tietää! Chattasin äsken neuvolan kanssa ja he kehotti että kannattais siirtää varhaisultraa 6.7. eteenpäin, jos nyt onkin niin että raskaus on vielä lyhyemmällä kuin odotettiin. Mutta kyllä silloin pitäs olla jo selkeästi 6+ jotain, joten meen sillon.
 
Takaisin
Top